Yöllä vessaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kohtis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Semmosta vaan, että oiskoha jollain jotain keinoja vältellä tota yöllä heräämistä vessaan virtsalle? Jotenki ruvennu heräilee kesken yötä vessaan, siitä lähtien ku ruvennu käymään salilla. Johtuukse yksinkertaisesti siitä, että tulee luultavasti juotuu aika paljon iltaa kohti, treenienkin vuoksi, varsinki kun välillä tulee käytyä salilla vasta yheksän maissa? Ja onkoha maitotuotteissa jonkinlaista eroa esim. ihan tavalliseen veteen, siinä mielessä että vesi poistuu kropasta nopeemmi tai jotai? Illan mittaan ku syöny erilaisii pirtelöit, rahkaa, palautusjuoman maidos jne. ni ne tulee ulos sopivasti vasta joskus keskel parhaita unia.

Sulla on eturauhasen hyvälaatuisen liikakasvun aiheuttamia vaivoja otan osaa:kippis1: :blow:

Originally posted by kohtis
Semmosta vaan, että oiskoha jollain jotain keinoja vältellä tota yöllä heräämistä vessaan virtsalle.

Erään lääkärin mukaan rakko tottuu tuollaiseen unirytmin kanssa eripurassa olevaan rytmiin. Täten se on myös mahdollista opettaa unirytmin kanssa samaan valssiin. Kun seuraavan kerran yöllä tulee pis-pis-pissihätä, niin yritä sinnitellä aamuun saakka. Tee tätä niin kauan, että rytmi on kohdallaan. Mukauttamista helpottanee se, että jättää kippaamatta sen Shellin tankkiauton säiliöllisen erinäköisiä nesteitä planktonsiivilästä sisään. Aika moni "mystinen" jatkuva väsymys on kadonnut tuon yöllisen vessareissun poistuttua.

Njoo-o siltä se pahasti näyttää-
Nimes natsas muute aika osuvasti tähä postiin.

Eiköhän se ole aika loogista että kun juo enemmän pitää käydä useammin kusella. En usko että on merkittävää eroa maidon ja veden välillä.

Originally posted by Kusimato
Sulla on eturauhasen hyvälaatuisen liikakasvun aiheuttamia vaivoja otan osaa:kippis1: :blow:
En tiedä olenko ymmärtänyt jotain lukemaani väärin tuon eturauhasen suhteen, mutta mun mielestä tuosta aloitustekstistä ei voi vielä päätellä kenenkään eturauhasesta yhtään mitään... Korjaa ihmeessä, jos olen väärässä.

tuli mieleeni eräs teeveessä mainostettu rohdosvalmiste

Originally posted by Kusimato

Ei. Hyvin todennäköisesti nyt ei kyseessä ole kohtis, vaan joku muu, jolle olet suorittanut tuseeraus per rectum-nimisen toimenpiteen sillä kolmannella alaraajallasi. :kuola:

Originally posted by Tomi
En tiedä olenko ymmärtänyt jotain lukemaani väärin tuon eturauhasen suhteen, mutta mun mielestä tuosta aloitustekstistä ei voi vielä päätellä kenenkään eturauhasesta yhtään mitään... Korjaa ihmeessä, jos olen väärässä.

Täysin samaa mieltä!! Turhaa pelotella ees vitsillä tollasella...

Ja itelläkin on kyllä samanlaisia "vaivoja" silloin tällöin...että hyviä vinkkejä otetaan vastaan täälläkin...ja oon kans yrittäny tota pidättämistä...mutta tahtoo vaan heräillä vähän väliä siihen kusihätään...et mitenkä pitään tätä pidätyskuuria pitäs toteuttaa...kunnes rytmit muuttuu...mutta siis miten on kokemuksen mukaan ollu aika???

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos ikää on 16, niin eturauhasen liikakasvu ei voi olla vaivana.
Sehän kasvaa kolmekymppiseksi asti miehillä, sitten se pitää taukoa ja alkaa kasvamaan joskus 50:senä. Sitä juuri kutsutaan hyvänlaatuiseksi liikakasvuksi.

Vältä turhaa juomista illalla, yleensä yöllä kusella käyminen on vaan tapa eikä vaiva.
Itte jos kiskon kunnon kännit oluesta niin en käy yöllä kusella vaikka vatsa täynnä nestettä. Muuten kyllä tapana on käydä kerran yössä kusella, siitä on vaan tullut tapa, vittumaista mutta minkäs teet.

Jos käy treenaamassa illalla, niin pakostakin kusettaa yöllä. Mitä kovempi treeni, sitä enemmän kusettaa.

Tietysti sitä rakkoa voi myös "opettaa", mutta aineenvaihdunnan nopeudessa on myös eroja, eli toisilla sitä virtsaa muodostuu nopeammin.

Rakkoa voi "opettaa", se venyy samoin kuin vatsalaukku, eli käytön mukaan. Pikkusen pidättelee kauemmin, niin ei tarvitse niin usein käydä.

Mulla kulkee ainakin yöllä vessassa käyminen käsi kädessä kreatiinijaksojen kanssa. Sillon ku käyttää kreatiinia myöskin tulee heräiltyä. En tiedä miksi.

Tosimies ostaa lateksilakanat ja kusee sänkyyn.

Suositut

Back
Ylös Bottom