Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by metal
Hmm kokeilin kanssa tuota ja laitoin että yhteys on adsl ja europe niin tulos oli :
Communications 228.9 kilobits per second
Storage 27.9 kilobytes per second
1MB file download 36.6 seconds
Subjective rating Mediocre
Miltä vaikuttaa kaikki ok vai yhteys normaalia hitaampi???
Originally posted by Saapas
Mun nopeus on 52kt/s, vaikka pitäis olla 64kt/s (512/512) ja soitin vikahuoltoon.
Originally posted by lepex
Heittäkääs nyt joku arvioita, mikä on virrankulutus vaikkapa seuraavanlaisella vehkeellä:
AMD XP2600 +tuuletin ZALMAN CU6000
350W virtalähde
ATi Radeon 9600pro
2 kovoa
1 kotelo tuuletin 12V
jos tuo jauhaa jatkuvasti?
Originally posted by arni
oisin hieman imuttamassa tavaraa kazaa liteltä ja kysysin että kuinkas kauan konetta voi pitää auki? eikös kovalevy ala huutamaan jos sitä ei "leppyytä" välillä?...yksi vuorokausi tuskin haittaa vielä mitään? tulee ladattavat niin saatanan hitaasti että alkaa tympimään!
siirtonopeudet ovat vain 1-6kb/s, ohjelma on kazaa lite ja nettiyhteys (toistaiseksi) 256/256.
yksinkertainen kysymys yksinkertaiselta mieheltä...
Ihan normaali tuo on.
Tuli vaan mieleen, että sonera kusettaa aika rankasti.. Mun nopeus on 52kt/s, vaikka pitäis olla 64kt/s (512/512) ja soitin vikahuoltoon. Täältä äijä sanoo että joo, toi on ihan normaalia, ei sillä ikinä saa ulos paljoo enempää. Voi perse mitä kusetusta! Saako jippiillä, mtv3:lla tai muulla ulos täysin sitä mitä luvataan? Suoraan hanurista kun nopeus on 20% pienempi kuin luvataan!! :curs: Pitäis ottaa hinnastakin se 20% pois! :curs:
Originally posted by misha
Hah, annoitte kovalevylle sormella alkuvauhtia? Kuulostaa "aika" legendalta.
Ihan normaali tuo on.
Tuli vaan mieleen, että sonera kusettaa aika rankasti.. Mun nopeus on 52kt/s, vaikka pitäis olla 64kt/s (512/512) ja soitin vikahuoltoon. Täältä äijä sanoo että joo, toi on ihan normaalia, ei sillä ikinä saa ulos paljoo enempää. Voi perse mitä kusetusta! Saako jippiillä, mtv3:lla tai muulla ulos täysin sitä mitä luvataan? Suoraan hanurista kun nopeus on 20% pienempi kuin luvataan!! :curs: Pitäis ottaa hinnastakin se 20% pois! :curs:
Jos sulla on prossu jäähdytetty vedellä, no problem,