Xten-Pro 2kg US-Product Line

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nuflog
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Kaveri osti kyseistä prodea vaniljan makuisena. On ollut todella tyytymätön. Sanoi että sakkaroituu ihan helvetisti ja on aivan kaamean makuista :wall: Onko muut kokeilleet samaa tuotetta? Onko ollut samanlaisia ongelmia? Paljonkohan tota prodea pitäis laittaa suhteessa veteen ja saako millään makua parannettua? Kaveri tarvitsisi hjelppiä!

Jos tuo maistuu kaverisi mielestä paskalle käske sen juomaan vähän aikaa maustamatonta. Ei sen proteiinin välttämättä hyvälle pidä maistuu, eihän sitä sen takia juoda.

Nepheg sanoi:
Jos tuo maistuu kaverisi mielestä paskalle käske sen juomaan vähän aikaa maustamatonta. Ei sen proteiinin välttämättä hyvälle pidä maistuu, eihän sitä sen takia juoda.

mikäs vika maustamattomassa on? mun mielestä se on ihan ok makusta

Pitää varmaan maistaa tota kaverin protskua. Itse olen myös sitä mieltä, että ei sitä maun takia kannata pelkästään juoda. Toki hyvä maku on aina plussaa. Tosiasia oli kuitenkin tästä proteiinista se, että näytti ihan pirun paksulta tavaralta, kun kaverini sitä toissapäivänä joi reenin jälkeen. Tiedä sitten oliko kaveri laittanut vettä liian vähän suhteeseen preteiiniin...

nuflog sanoi:
Kaveri osti kyseistä prodea vaniljan makuisena. On ollut todella tyytymätön. Sanoi että sakkaroituu ihan helvetisti ja on aivan kaamean makuista :wall: Onko muut kokeilleet samaa tuotetta? Onko ollut samanlaisia ongelmia? Paljonkohan tota prodea pitäis laittaa suhteessa veteen ja saako millään makua parannettua? Kaveri tarvitsisi hjelppiä!

Millasella suhteella se sitä nyt on sotkenut? Ja onko tuo nyt kaseiinia vai mitä? (nimi ei sano mulle yhtään mitään) Nimittäin jos se on kaseiinia, niin vettä täytyy laittaa todella reilusti, tai sitten sotkea vaikka 1:1 suhteessa maustamattoman heran kanssa ja kokeilla sitten.

Xten-Pro 2kg

Huippuunsa kehitetty erikoisfraktioitu soijaisolaatti-proteiinivalmiste,
joka sisältää runsaasti vitamiineja ja mineraaleja sekä tauriinia.
Erityisen valmistusmenetelmänsä ansiosta Xten-Pro sekoittuu erinomaisesti
ja maistuu hyvältä. Tuote on laktoositon.

Ravintosisältö/100g:
Energiaa: 371 kcal / 1573 kJ
Proteiinia: 84 g
Hiilihydraattia: 2 g
Rasvaa: 3g (Lesitiini)

Annostusohje:
Kerta-annos: n.30-50 grammaa jauhetta sekoitettuna nesteeseen.

nuflog sanoi:
Xten-Pro 2kg

Huippuunsa kehitetty erikoisfraktioitu soijaisolaatti-proteiinivalmiste,
joka sisältää runsaasti vitamiineja ja mineraaleja sekä tauriinia.
Erityisen valmistusmenetelmänsä ansiosta Xten-Pro sekoittuu erinomaisesti
ja maistuu hyvältä. Tuote on laktoositon.

Tuossa se vika on. Soija maistuu helvetille. Seuraavalla kerralla kannattaa kaksi kertaa miettiä, ottaako soijaa vai ei.

Ne jotka höpöttää, että maulla ei ole väliä niin sanon, että on sillä. Jos on olemassa kaksi tuotetta jotka toimivat samalla tavalla niin kumman mielummin otat, sen jota juo mielellään vai sen, joka maistuu pökäleelle? Paha maku ei aina tarkoita parempaa toimivuutta.

Mä ainakin otan sen palkkarin mielummin niin, että saan löhötä sohvalla ja katsoa telkkaria ja naatiskella, kuin ottamalle sen vessassa nenästä kiinni pitämällä.

Jakob sen jo kertoikin, eli soijasta se paska maku tulee. Se ei kokonaan peittoon mene mitenkään. Heraa kun on protkut niin maku ei ole yleensä "raakanakaan" mikään kovin vastenmielinen ja sekoittuvuuskin on ihan eri luokkaa. Soijajauhojen joukkoon saa ajaa vettä ihan kiitettävästi ja sitten sitä paskaa onkin juotava taas iso määrä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom