XBOX One vs. PS4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
PS4:n suurimmat ongelmat taitavat olla ohjaimen murenevat tatit (ei koske kuin satunnaisia yksilöitä) ja jonkin verran keskustelua on herättänyt laitteen tuulettimen meluisuus, joka taitaa myöskin olla vähän konsolikohtainen. Tosin oma PS4 kävi jo huollossa levyä koko ajan ulostavan blu-ray-aseman takia. Xonessa ei ole ollut henk. koht. mitään vikaa, laite on myös hiljaisempi kuin PS4. Jonkin verran on tullut luettua myöskin Xonen padin hajoilemisista, mutta itse konsolin leviämisiä ei taida käytännössä juurikaan olla.

Tuli nyt xbox tilattua. Mitäs tolla kannattais alkaa pelata? Fifa ja forza tulee bundlessa. Battlefield vai wolfenstein? Entä onko mitään millä vois kinectin kanssa leikkiä?

Ilmainen nettipelaaminen poistuu siis pleikka nelosella mutta edelleen voi siis ilmeisesti päivittää esim änärin kokoonpanot ihan ilman mitään maksullisia jäsenyyksiä? ja eikö xboxilla toimi netti vain sillon kun on se joku jäsenyys? (kujalla)

Muistaakohan kukaan mitenkä viime/nykyisellä sukupolvella lähti hinta putoamaan? Ajattelin että jos tuon uuden boksin ostaisin, mutta kannattaako suosiolla odottaa jouluun asti? Pelattua tulee aika vähän niin jonkin aikaa jaksaa kyllä tahkota vanhallakin sukupolvella vielä... Jotenkin oma muistikuva olisi että joulun jälkeen vehkeitä saisi halvemmalla hyvillä bundleilla..?

Muistaakohan kukaan mitenkä viime/nykyisellä sukupolvella lähti hinta putoamaan? Ajattelin että jos tuon uuden boksin ostaisin, mutta kannattaako suosiolla odottaa jouluun asti? Pelattua tulee aika vähän niin jonkin aikaa jaksaa kyllä tahkota vanhallakin sukupolvella vielä... Jotenkin oma muistikuva olisi että joulun jälkeen vehkeitä saisi halvemmalla hyvillä bundleilla..?

Jos ei ole mitään kiinnostavaa peliä niin en kyllä ostaisi. Molemmat konsolit myyvät vielä hyvin, joten hinnanalennuksia on turha ainakaan hetkeen odottaa.

Xbox One tuli jo viime vuonna hankittua ja peleistä mitä en ole pois vaihtanut/myynyt on jäljellä (joita pidän siis hyvinä) seuraavat.

-Forza Motorsport 5 (paras autopeli koskaan)
-Titanfall (Halo ja Gears of War lisäksi paras räiskintä ja omassa alagenressään paras)
-Dead Rising 3 (Todella sujuvaa Zombie mättöä)
-Xbox Fitness (Koko perheen suosikki ja oikeasti motivoiva hikoilemaan Kinectin ääressä)
-Ryse: Son of Rome (Omalaatuista hyvää mäiskettä verkossa)
-Zoo Tycoon (Koukuttavaa rakantelua ja näpertelyä)
-Halo: Spartan Assault (Mini Halokin rokkaa kova)
-Super Time Force (Hauskaa kaaosta)
-Super Ultra Dead Rising 3' Arcade Remix Hyper Edition EX Plus Alpha (Mukavaa mättöä)

Xbox Live on rautaa edelleen ja entistäkin parempana Xbox One:lla

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tuli useamman kuukauden tauon jälkeen avattua tuo Xbone ja ajettua uusimmat päivitykset sisään.
Nyt saan vihdoin vaihdettua lokaatioksi Suomen (aiemmin käytin UK:ta, kun ei vielä ollut Suomessa julkaistu), mikä on hyvä asia.
Huono asia on se, että samalla tuo pakottaa kieleksi Suomen... mä olen tottunut käyttämään kaikkia laitteita Englanninkielisellä käyttiksellä, joten olisi ollut mukava tehdä niin myös tuon kanssa... no, eipä mahda mitään, pitää yrittää sopeutua :D

En ole mistään löytänyt tyhjentävän selvää vastausta kysymykseen, toimiiko Yhdysvalloista ostettu Xbox 1 Euroopassa ja toimivatko Euroopasta ostetut pelit siinä? Jos koko höskä ei toimi, niin saako sen jollain virityksellä (uusi laturi tai vastaava) toimimaan? Ja vaikka saisi, onko siitä iloa, jos pelit joutuu ostamaan Yhdysvalloista? Vai onko sillä sinänsä mitään väliä, jos kerran käyttää USA:n Microsoft storea tilillä joka tapauksessa?

En ole mistään löytänyt tyhjentävän selvää vastausta kysymykseen, toimiiko Yhdysvalloista ostettu Xbox 1 Euroopassa ja toimivatko Euroopasta ostetut pelit siinä? Jos koko höskä ei toimi, niin saako sen jollain virityksellä (uusi laturi tai vastaava) toimimaan? Ja vaikka saisi, onko siitä iloa, jos pelit joutuu ostamaan Yhdysvalloista? Vai onko sillä sinänsä mitään väliä, jos kerran käyttää USA:n Microsoft storea tilillä joka tapauksessa?

Mun käsittääkseni laitteessa on universaali virtalähde (100-240v?), joten pitäis kyllä toimia kun hommaa eurooppalaisen töpselin virtalähteeseen. Ihan satavarma asiasta en ole, mutta suht varma kuitenkin :D Tohon peliasiaan en osaa sanoa muuta kuin että ainakin itsellä toimii jenkkistoresta ostetut pelit ihan vittuilematta eurovehkeellä. Fyysisistä peleistä en tiedä onko ne region lockattuja.

Mun käsittääkseni laitteessa on universaali virtalähde (100-240v?), joten pitäis kyllä toimia kun hommaa eurooppalaisen töpselin virtalähteeseen. Ihan satavarma asiasta en ole, mutta suht varma kuitenkin :D Tohon peliasiaan en osaa sanoa muuta kuin että ainakin itsellä toimii jenkkistoresta ostetut pelit ihan vittuilematta eurovehkeellä. Fyysisistä peleistä en tiedä onko ne region lockattuja.

Sen verran luin netistä, että itseasiassa osa ladatuista peleistä voi olla regionlukittuja.
Levyjen ei pitäisi olla.

Tää on just tätä... Aivan samoin olen ymmärtänyt, siis kaikki info on keskenään ristiriitaista. Virtalähteen universaalisiudestakin ollaan eri mieltä paikasta riippuen.

Tää on just tätä... Aivan samoin olen ymmärtänyt, siis kaikki info on keskenään ristiriitaista. Virtalähteen universaalisiudestakin ollaan eri mieltä paikasta riippuen.

Tuossa mun virtalähteessä ainakin lukee 200-240v. Eli ei tuo universaalilta vaikuta...

Kiitos. Onko ongelma sitten ratkaistu - eihän HD-laatuisessa hdmi-kaapelilla siirretyssä signaalissa televisioon enää ole eroja eri maanosien välillä? Toisin sanoen jos Xboxiin saa virran, niin kuva sitten kyllä näkyy normaalisti kaikilla moderneilla televisioilla?

Eihän se mun käsityksen mukaan ole mahdollista, että boxi tukee dx12, ellei ne jo ennen boxin julkaisua ole osannut suunnitella tätä, mikä tuntuu melko mahdottomalta, kun kunnon dx12 d3d näyttiksiä ole edes ilmoitettu julkaistavan. Eli siis xbox saa toimimaan jonkun puolivillaisen dx12 ja sanoo sen auttavan jotain mainoskikkana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom