XBOX One vs. PS4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
http://fin.afterdawn.com/uutiset/ar...kansa_-_sony_paljasti_morpheus-virtuaalilasit

Sonyn virtuaalilasit. Ampuuko tappiota tekevä yritys itseään nilkkaan kehittämällä vain ps4:lle tulevaa virtuaalitekniikkaa? Kun oculus kuitenkin olisi ilmeisesti PC-puolelle ( ja mahdollisesti xboxille? )
Äärimmäisen mielenkiintoista tekniikkaa kyllä ja useampi valmistaja johtaa kilpailuun ja näin ollen parempaan kehitykseen. Samasta syystä toivon että konsolisodalle ei ikinä löydy voittajaa sillä monopoliasema tappaa kehityksen.

Onkos kenelläkään kokemuksia Kinect 2 vs PS Eye?

Ainakin ulkomaalaisten sivustojen perusteella Kinect 2 olisi selvästi parempi, mutta olisi hauska kuulla, jos joku olisi oikeasti päässyt testaamaan.

Siksi kyselen, että tuo meidän vanhempi tyttö (kohta 4v) pääsi testaamaan XBOX360 + Kinect yhdistelmää ja tykkäsi kovasti. Eli tuo saattaisi olla sellainen tekijä, joka kääntää meikäläisen ostamaan sittenkin XBONEN jos uuden konsolin hommaan.

Onkos kenelläkään kokemuksia Kinect 2 vs PS Eye?

Ainakin ulkomaalaisten sivustojen perusteella Kinect 2 olisi selvästi parempi, mutta olisi hauska kuulla, jos joku olisi oikeasti päässyt testaamaan.

Siksi kyselen, että tuo meidän vanhempi tyttö (kohta 4v) pääsi testaamaan XBOX360 + Kinect yhdistelmää ja tykkäsi kovasti. Eli tuo saattaisi olla sellainen tekijä, joka kääntää meikäläisen ostamaan sittenkin XBONEN jos uuden konsolin hommaan.

Ei kokemusta vielä kummastakaan, PlayStation Camera (PS4:n kamera on PS Camera, PS3:lla on PS Eye) on tulossa lähiaikoina. En itse olisi ostanut, mutta voitin sellaisen. Lapsiperheisiin varmasti hyvä ostos (kumpi tahansa, PS tai Xbox).

Ei kokemusta vielä kummastakaan, PlayStation Camera (PS4:n kamera on PS Camera, PS3:lla on PS Eye) on tulossa lähiaikoina. En itse olisi ostanut, mutta voitin sellaisen. Lapsiperheisiin varmasti hyvä ostos (kumpi tahansa, PS tai Xbox).

Kyllä mun ymmärtääkseni myös PS4:llä on Eye:
Sony Eye Camera PS4-kamera, musta. | PS4 | Peliohjaimet | Verkkokauppa.com
Tuo on siis lisävaruste, joka pitäisi olla lähimpänä Kinectiä toiminnoiltaan. Pleikallahan noita on useampi variaatio.

Omalla kohdalla kiinnostaisi PS4 enemmän, mutta sitten kun miettii muuta perhettä, niin XBONE voisi olla parempi vaihtoehto. Vaimokin saattaisi noista Kinect peleistä innostua.
Pelivalikoima noissa ainakin on yksi iso tekijä, Kinect pelejä + Kinectiä tukevia pelejä on jo useita XBONElle, kun taas noita PS4 pelejä tuota Eyeä varten ei ole kuin muutama.

Erikoista, oon ollut kyllä siinä luulossa, että tuo Eye on PS3:n kamera ja nelosella se on vain Camera.

Jos haluaa hyvän valikoiman pelejä, jotka tukevat kameran käyttöä, niin X1 on varmaan parempi vaihtoehto. Kinect tulee väkisin mukana jokaisessa Xboxissa, joten todennäköisesti sille tullaan tekemään enemmän pelejä.

Erikoista, oon ollut kyllä siinä luulossa, että tuo Eye on PS3:n kamera ja nelosella se on vain Camera.

Jos haluaa hyvän valikoiman pelejä, jotka tukevat kameran käyttöä, niin X1 on varmaan parempi vaihtoehto. Kinect tulee väkisin mukana jokaisessa Xboxissa, joten todennäköisesti sille tullaan tekemään enemmän pelejä.

Toi PS4 värkki näyttää jossain olevan nimellä "PS4 Eye", jossain "PS4 Camera" ja jossain "PS4 Eye Camera" :D
Oletettavasti sama laite kyseessä, nimitys vaan vaihtelee.

Toi PS4 värkki näyttää jossain olevan nimellä "PS4 Eye", jossain "PS4 Camera" ja jossain "PS4 Eye Camera" :D
Oletettavasti sama laite kyseessä, nimitys vaan vaihtelee.

Kokeilin googlen kuvahaulla, paketeissa näyttäisi lukevan PlayStation Camera. Mutta eiköhän se kaikilla nimillä ole sama tuote :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
No niin, tuli sitten kuitenkin XBONE tilattua vaikka alunperin muuta ajattelin.
Todennäköisesti myös PS4 tulee ostettua jossain välissä, mutta en vielä viitsi molempia ostaa.

Tarpeeksi monta vertailua tuli luettua Kinect 2 vs PS Camera ja kyllähän tuo Kinect tuntuu voittavan joka osa-alueella. Eli ns. perhekäyttöön tuo XBONE taitaa parempi vaihtoehto olla.

PC:hän mulla on kanssa pelikoneena, joten tuosta tulee hyvä koko perheen lelu :D

No niin, tuli sitten kuitenkin XBONE tilattua vaikka alunperin muuta ajattelin.
Todennäköisesti myös PS4 tulee ostettua jossain välissä, mutta en vielä viitsi molempia ostaa.

Tarpeeksi monta vertailua tuli luettua Kinect 2 vs PS Camera ja kyllähän tuo Kinect tuntuu voittavan joka osa-alueella. Eli ns. perhekäyttöön tuo XBONE taitaa parempi vaihtoehto olla.

PC:hän mulla on kanssa pelikoneena, joten tuosta tulee hyvä koko perheen lelu :D

Perhekäyttöön varmasti parempi vaihtoehto. Sehän on enemmän sellainen viihdekeskus, kun taas PS4 on enemmän pelaajia ajatellen tehty.

Perhekäyttöön varmasti parempi vaihtoehto. Sehän on enemmän sellainen viihdekeskus, kun taas PS4 on enemmän pelaajia ajatellen tehty.

Joo, sen takiahan mä alunperin PS4:sta harkitsinkin vakavammin.
Nyt vaan tosiaan näyttää siltä, että perheessä alkaa olla muitakin pelaamisesta kiinnostuneita, niin valinta on tämä.
Jos menee samalla tavalla kuin edellinen sukupolvi, niin molemmista konsoleista tulee useampia versioita vielä tulevaisuudessa. Pitää sitten poistaa PS4 myös (jos malttaa niin kauan odottaa :D)

Viimeistään sitten, kun PS4:n VR lasit tulee myyntiin ;)

Joo, se on kyllä ihan mielenkiintoinen projekti. Tosin vaihtoehtona on myös Oculus Rift PC:lle, joten saapa nähdä :D
Jos noista nyt kumpikaan lähiaikoina pääsee ihan oikeasti kauppaan asti.

Infamous second son on kyl pirun hyvä. Ekan parin tunnin jälkeen pelistä rupee oikeen nauttiin. Tuo katoilla lentely sun muu on todella hyvin tehty.

No nyt löytyy XBONE olohuoneesta. Pari tuntia vasta ehdin eilen testailemaan, joten kovin syvällisesti ei vielä voi kommentoida, mutta asialliselta laitteelta tuo vaikuttaa.

Yksi erittäin tervetullut feature on HDTV:n "kalibrointitutoriaali". Ainakin omia silmiä miellyttävän kuvan sain about 5-10 minuutissa säädettyä sen avulla.

Palveluista suurin osa ei tietenkään vielä toimi, mutta XBOX Live ja Marketplace toimii, joten pelaamisen kannalta mitään olennaista ei puutu tässäkään vaiheessa.

Pelejä mulla on vasta FIFA14, joka tuon mukana tuli, joten niistä ei vielä osaa isommin sanoa. Forza 5 ja Titanfall on tulossa piakkoin, joten sitten voi paremmin kommentoida, että millaisia pelit on.

Uusi ohjain on hyvä, ei paljon poikkea vanhasta, mutta etenkin ristikko-ohjainta on paranneltu. Liipaisimissa on vibratoiminto, mutta ei tietenkään FIFAssa pääse esille, joten en vielä tiedä miten toimii. Forzassa kuulemma toimii ainakin hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom