Wsb

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Maailman syrjäisin kolkka
Sellainen käväisi mielessä, että kuinka tärkeä treenipäivien on olla juuri ma, ke, pe, su tuossa WSB:ssä. Palautuuko esim. systeemillä ma, ti, to, pe tai la kun on hieman naimisissa tuon kalenterin kanssa. Tekisi mieli kokeilla systeemiä, mutta en ole saanut vielä itsestäni irti. Eli onko kellään kokemusta

Originally posted by fluid power
Sellainen käväisi mielessä, että kuinka tärkeä treenipäivien on olla juuri ma, ke, pe, su tuossa WSB:ssä. Palautuuko esim. systeemillä ma, ti, to, pe tai la kun on hieman naimisissa tuon kalenterin kanssa. Tekisi mieli kokeilla systeemiä, mutta en ole saanut vielä itsestäni irti. Eli onko kellään kokemusta

Mä käytin tota ma,ti,to,pe systeemiä ja ihan hyvin se meni.
Muutenkin tosta WSB systeemistä nii mulla ainaski kyykky nous
30 kg puoless vuodes ja maastanosto 20 kg. Penkki ny on se heikoin ja mä menin toho vipuu et en ymmärtäny et on eri asia treenata jos nostaa paidalla tai raw joten penkkitulos(raw) ei noussu yhtään (110kg) mut lankkupenkki max oli 125 kg kahdel lankul. Tais toi rintalihaspuoli jäädä liian vähälle treenaamiselle.
Vielä siitä treenijaosta ma,ti =maxliikepäivä to,pe = nopeus
mulle sopi ihan hyvin (en nyt muista miten se 72h sääntö meni tos max ja nopeusvoimapäivänä mut ei onkelmia:D .
tiovottavast oli jotain apu :p

Jos haluat treenata ma, ti, to, la niin pyöräytä systeemiä vähän. Aloitat maanantaista (dyn pp), tiistai (max jk/mn), torstai (max pp), lauantai (dyn jk/mn).

Noin sulla pysyy palautumisajat tismalleen samana.

Suositut

Back
Ylös Bottom