Wrangen perusprotsku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Mitä olette mieltä Wrangen perusproteiinista(Prime whey 81)Tilasin sitä tuossa 8kg kun oli halpaa ainoastaan 51E/4Kg...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mausta ja sekoittuvuudesta en tiedä, kun en pysty itse tota pysty käyttämään, mutta hyvää perusproteiinia siinä missä muutkin normi herat.

Energiaa 1 710 kJ / 404 kcal
Hiilihydraattia 4,2 g
- laktoosia 4,2 g
Proteiinia 81 g
Rasvaa 7,2 g

Juu, toista purkkia tossa alottelen ja ihan hyvää tavaraa.

Itse olen yhen satsin käyttänyt ja hyvin sekoittuu ihan sheikkerilläkin...viimeks ostin soijaa kun oli vielä halvempaa mutta siihen EN suosittele koskemaan...on sitten senverran kamalan makusta ja ei mee sekasin millään...itse ostan kans ensviikolla taas ton Wrangen perusheran...

kyseinen wrangen tavara on ollut parasta tähän asti maistamaani. sekoittuu hienosti. manskun goforfit-liikkeestä hairahduin ostamaan tarjousproteiinia suht samoilla ravintoarvoilla, mutta se sekoittuu yhtä hyvin kuin pirtu veteen. täytyy palata vanhaan.

Onko joku tilannut tuollaista törppöä postitse, kun tuolla puhuttiin vain toimituskuluista. Tarkoittaako toimituskulut tässä vain sitä että joku setä lyö pahvit ympärille ja vie postiin vai sisältyykö siihen postin perimät tariffit?

Toimitus aina postitse. Toimituskulut veloitetaan lähetyksen arvon mukaan seuraavasti:
Lähetyksen arvo Toimituskulut
alle 25 € ------------- 6,60 €
25 - 99,99 € -------- 8,70 €
100 - 199,99 € ----- 10,60 €
yli 200,00 € rahtivapaasti lähimpään postiin tai Transpoint-jakelupisteeseen

Siinä lainaus wrangen sivuilta, tuon verran se kustantaa tilata.

Tuo Wrangen perushera on kyllä paras ja halvin goddamn perushera mihin olen törmännyt. 51 e / 4 kg tekee 12.75 e/kg. Oiskohan muuten samaa tavaraa kuin Fast85, tismalleen samat speksit nimittäin, ja sekoittuu hel-ve-tin-hy-vin.

PoroPower :down:

PrimeWhey81 :thumbs:

Jyväskylän Minimani myy ainakin Wrangen tuotteita...että jos täälläpäin asustelee niin ei tartte tilailla...joissakin taitaa hintaa olla hivenen enemmän, mutta sen säästää taas kun ei ole postikuluja (siis jos ostaa alle 200 €) Tää vaan tiedoksi...

Ajattelin kysästä,et minkä verran te vädätte tota wrangen heraa per päivä/annos???:worship:

siis mitä vittua?

Täh? Vai ei ProPower sekoitu? Mulla sekottuu ihan normaalisti, ei mitään onkelmaa. Pitäähän sitä nyt sheikata enemmän ku 2 sekuntia. Ihan hyvää kamaa. Wrangelle nyt en haluaisi maksaa postikuluja, se nostaa jo hintaakin aika paljon. Enkä sieltä asti pääse hakemaan joten en sitä myöskään käytä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom