Wpo vs Ipf

Oli tosiaan melkoiset karkelot. Kyykyssä ja penkissä rupeaa semmoset raudat olemaan, et äijät ei jaksa seisoa kyykyssä edes suorana kun raudat otetaan selkään, silti jaksaavat nostaa sen. Tosin puolikyykyllä, tuo kertoo jo varusteista jotain. Samoin penkissä tämä suomalainen, oliko siinä nyt 347.5 tangossa, kun paino laskettiin käsille niin näytti ojentajat pettävän jo siinä vaiheessa, eikä se ikinä palannutkaan sinne täysin suorille käsille:) Maastaveto on kuitenkin ihan mukavaa katottavaa siinä ei nuo varusteet jyllää niin pahasti. Paljon lie repivät etua noista pöksyistä esim. tuo boltton ja magnusoni?

Raven sanoi:
Miksi nostajilla? Ei se ole nostajien vika, jos linja liian lepsu. Se on tuomareiden vika.
Jokainenhan tekee vain sen suorituksen mikä riittäisi voittoon. Jos tuomarit mahdollistavat vähemmän tekemisen, niin varmasti jokainen näin tekisi.
Mutta omasta mielestä tuolle saisi jo tehdä jotain. Menee nekin vähät arvostukset lajiin kun tuollaisia näytetään tv:ssä, kun lähes jokainen nyt tietää mihin syvyyteen kyykynkin pitää edes suurinpiirtein mennä. Ja noista nyt näkee aivan selvästä, että ovat korkeita.

Mielestäni nostajat voisivat antaa rakentavaa kritiikkiä liiton johtoon päin. Jos kukaan ei koskaan marise niin ei mikään muutu eikö? Itse uskon siihen, että nostajilla on myös painava sanansa asiaan. Liittojen johdossahan istuu paljon myös entisiä nostajia, jotka varmasti ymmärtävät huolen. Sille ei tietenkään mahda mitään, jos he katsovat show meinigin olevan tärkeämpää kuin uskottavien nostojen.

_RAIDER_ sanoi:
Mielestäni nostajat voisivat antaa rakentavaa kritiikkiä liiton johtoon päin. Jos kukaan ei koskaan marise niin ei mikään muutu eikö? Itse uskon siihen, että nostajilla on myös painava sanansa asiaan. Liittojen johdossahan istuu paljon myös entisiä nostajia, jotka varmasti ymmärtävät huolen. Sille ei tietenkään mahda mitään, jos he katsovat show meinigin olevan tärkeämpää kuin uskottavien nostojen.

Tuskimpa nuo nostajat itse paljoa kritiikkiä esittävät.Onhan se 550 kiloa paljon mukavampi tuoda puolikyykkynä ylös 3-0 hyävksytysti,ku että vaakasta 3-0 hylätysti.
Kyllä tuo jengi on ihan:david: porukkaa.
miten se urheilukanava tuollaista näyttää?ilmeisesti raha puhuu..nuo karkelot sopis paremminkin 10-uutisten loppukevennykseksi.
Parhaat kisat mitkä on telkusta tulleet,ni on kyllä porin MM-kisat-95.Olikohan vuosiluku oikein?No anyway.Virtanen meni viimeisellä kyykyllä jatkoon.Toivanen veti viimeisellä kultaa.Vierikko yritti pronssivetoa ym..Tais vielä Sakkekin olla kuvioissa mukana.Aijaijai niitä aikoja...:D
No ajat ja liitot muuttuu...:down: :down: :down:

Raven sanoi:
Olishan se, mutta nostajat eivät siihen voi taas vaikuttaa.

Miksi ei?! Allekirjoittasivat vaikka adressin tmv. ja lähettäisivät sen liiton johdolle. Mua ainakin henk.koht. sylettäs, jos tuomarit hyväksyisivät multa nostoja, jotka eivät ole sääntöjen mukaisia. Itse henkilökohtaisesti arvostan reilua, mutta tiukkaa tuomarilinjaa.

Musta leski sanoi:
Tuskimpa nuo nostajat itse paljoa kritiikkiä esittävät.Onhan se 550 kiloa paljon mukavampi tuoda puolikyykkynä ylös 3-0 hyävksytysti,ku että vaakasta 3-0 hylätysti.
Kyllä tuo jengi on ihan:david: porukkaa.
miten se urheilukanava tuollaista näyttää?ilmeisesti raha puhuu..nuo karkelot sopis paremminkin 10-uutisten loppukevennykseksi.
Parhaat kisat mitkä on telkusta tulleet,ni on kyllä porin MM-kisat-95.Olikohan vuosiluku oikein?No anyway.Virtanen meni viimeisellä kyykyllä jatkoon.Toivanen veti viimeisellä kultaa.Vierikko yritti pronssivetoa ym..Tais vielä Sakkekin olla kuvioissa mukana.Aijaijai niitä aikoja...:D
No ajat ja liitot muuttuu...:down: :down: :down:

Oli ne Porin kisat paikan päältäkin aika hieno tapahtuma....Anokin oli silloin vielä siellä, tosin jäi kyykyssä ilman tulosta.

Olen pettynyt:itku:
Missä väittely?
Missä väittelyn jälkeinen vittuilu:itku:
Missä kaikki?:itku:
Eikö me arvostelijat ollakkaan "nettivoimalioita, joilla ei ole mitään käsitystä mistään":itku:
Jaa, no kait se on töihin lähdettävä..ammattilainen kun en ole, niin ei tule kyykkäämisestä taaloja, heh:rolleyes:

Ei voi muuta sanoa, kuin että täysin samaa mieltä threadin aloittajan kanssa.
En ole ennen ammattilaisvoimanostoa nähnyt ja en kyllä tämän jälkeen halua nähdäkään. Penkki ja kyykky oli jotain niin itkettävän ja naurettavan väliltä, että mun oli oikeasti pakko välillä nipistää itseäni ja tarkistaa etten näe unta...

Yhdelläkin äijällä oli kyykyn aloituspainona 520kg! Ja sitten pyllistettiin melkein yksi kolmasosa normaalista kisasyvyydestä ja 3 valkoista valoa lätkähti samantien taululle. Paras pyllistelijä/vänkääjä teki yhteistulosta 1235kg... Ei kiesus :david:

Sanan "Voimanosto" käyttö pitäisi p*rkele kieltää lailla tuon touhun yhteydessä.

Onhan näistä ammattilaisten sääntötulkinnoista täälläkin ollut paljon puhetta mutta en silti olisi millään voinut uskoa, että homma on mennyt noin naurettavaksi.

Musta leski sanoi:
Parhaat kisat mitkä on telkusta tulleet,ni on kyllä porin MM-kisat-95.Olikohan vuosiluku oikein?

Kyllä. Porissa 1995 pidetyt IPF:n MM-kisat on katsottu videolta varmaan 30 kertaa. Rautaista tavaraa. Mm. Ed Coanin täysin tyynenä, suorastaan unisen näköisenä tehdyt +400 kg perse lattiaan kyykyt alle satasen sarjaan ovat jotain aivan muuta kuin nuo täysin naurettavat ammattilaispyllistykset.

Salomaa sanoi:
Mitä nyt urheilukanavaa katsoin niin oli siellä ihan kovia kyykkyjä jotka olisivat menneet IPF:ssä helposti läpi.

Jaa oli vai, voisitko sanoa esimerkkejä?
Minun silmiin ainoa oli se kevyen divisioonan voittajan kyykky.

Salomaa sanoi:
Mitä nyt urheilukanavaa katsoin niin oli siellä ihan kovia kyykkyjä jotka olisivat menneet IPF:ssä helposti läpi.

Itse olen voimanoston tuomarikortin omistava "salibodari",ja kyllä ne syvät kyykyt oli yhden käden sormilla laskettavissa.Eli,no joo.Oli niitä siis muutama.Mutta ei niistä kyllä 3-0 tuomariäänin ois moni mennyt IPF puolella läpi...Ja nekin syvimmät kyykyt tuli nostajilta,jotka nostivat vielä vähän aikaa sit IPF puolella.No eiköhän nekin opi pikkuhiljaa pyllistelemään...:hyper:

hunter killer sanoi:
Jaa oli vai, voisitko sanoa esimerkkejä?
Minun silmiin ainoa oli se kevyen divisioonan voittajan kyykky.

No emmä mitään nimiä muista, mutta esim se yks helvetin iso kaveri joka kyykkääs tosi kapealla asennolla. Ihan täysmustat varusteet päällä. Oisko jostain Ukrainasta kotoisin?

Salomaa sanoi:
No emmä mitään nimiä muista, mutta esim se yks helvetin iso kaveri joka kyykkääs tosi kapealla asennolla. Ihan täysmustat varusteet päällä. Oisko jostain Ukrainasta kotoisin?

Kyseessä Istvan Arvai, viime vuoden maailmanmestari ipf:stä -125kg:n sarjasta...
Ilman vyötä...niin, missäs ne ammattilaisten esimerkit?Eiku joo Arvaikin on varmaan nyt oikein "PRÖ"

Katsoin myös ko shown ja täytyy sanoa, että pisti silmään kun kyykyt olivat kautta linjan vajaita. Muutama poikkeus. Hyväksyntään näytti riittävän jos reiden ALApinta kävi 90-aseteen kulmassa ja tietäähän sen kuinka vajaaksi kyykyt jää näissä raskaissa sarjoissa. :rolleyes:

Eiköhän ammattilaisliitossa systeemi toimi niin että liian tiukkaa linjaa käyttävä tuomari istuu seuraamassa seuraavia kisoja telkkarista.
Toinen tapa on tietysti että taas perustetaan uusi liitto johon kilpailijat siirtyvät tekemään ennätyksiä.Sinäänsähän tässä ei ole mitään vikaa,jokainen katsojahan tajuaa totuuden nähtyään oikeata voimanostoa ensimmäisen kerran!Sen jälkeen nuo "nostot" osaa laittaa omaan arvoonsa,ja sekin on totta että kynäniska ei penkkaa edes 200kg vaikka olisi tuplapaita!!

Samalla viikollahan käytiin WPC liiton MM-kilpailut, tuohan on kans ammattilais liitto. Harmi ettei sitä kisaa telvisioitu!! Mutta siitä on saatavama kooste DVD.

Jos on mahdollista (TÄMÄNKIN THREADIN ALOITTAJA) katsokaa se dvd...
Älkää tuomitko koko ammattilais touhua tuon semifinaali karsinnan perusteella!!
Wpc liiton kisoissa nostoja oli runsaasti enemmän ja tässähän kilpailtiin MAAILMANMESTARUUKSISTA.:rock:

Jollakin muodostuu vahvat mielipiteet (joka asiasta) ja eteenkin ammattilaisliitosta muutamien nostojen perusteella!

Kuli sanoi:
sekin on totta että kynäniska ei penkkaa edes 200kg vaikka olisi tuplapaita!!

Tähän yhdyn täysin! Koittakaa vaikka entiset ipf kilpailiat pukea vaikka 3 kyykkyrikoot päällekkäin ja yrittäkää saada edes puolikyykky 450kg...
Uskon että siihen pystyy tältäkin palstalta vain kourallinen ihmisiä..
Kyllä ne poijaat onkin kumminkin vaikka varusteilla "pelleilee" niin pirun vahvoja nostajia..

blury sanoi:
Tähän yhdyn täysin! Koittakaa vaikka entiset ipf kilpailiat pukea vaikka 3 kyykkyrikoot päällekkäin ja yrittäkää saada edes puolikyykky 450kg...
Uskon että siihen pystyy tältäkin palstalta vain kourallinen ihmisiä..
Kyllä ne poijaat onkin kumminkin vaikka varusteilla "pelleilee" niin pirun vahvoja nostajia..

On ne vahvoja, muttei ollenkaan niin vahvoja kuin mitä tuloksista voisi päätellä...;)

Back
Ylös Bottom