Wpo vs Ipf

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hunter killer sanoi:
Olen pettynyt:itku:
Missä väittely?
Missä väittelyn jälkeinen vittuilu:itku:
Missä kaikki?:itku:

No nostetaan nyt sitten väittely ylös, kylläkin :offtopic: alkuperäiseen viestiketjun aloitukseen, mutta tuo mainittu Porin MM-95 ja Jarmo Virtasen kolmas kyykky...

paikallaolleena ja HYVÄLLÄ paikalla istuneena (sekä myöhemmin videolta tsekattuna) Virtasen kyykky oli korkea eli suihkukomennus olisi ollut paikallaan. Mutta kova nimi+kotikenttäetu tuntui tuomareillakin painavan liikaa vaa´assa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jarre55 sanoi:
No nostetaan nyt sitten väittely ylös, kylläkin :offtopic: alkuperäiseen viestiketjun aloitukseen, mutta tuo mainittu Porin MM-95 ja Jarmo Virtasen kolmas kyykky...

paikallaolleena ja HYVÄLLÄ paikalla istuneena (sekä myöhemmin videolta tsekattuna) Virtasen kyykky oli korkea eli suihkukomennus olisi ollut paikallaan. Mutta kova nimi+kotikenttäetu tuntui tuomareillakin painavan liikaa vaa´assa.

samaa mieltä, olin itsekin näkemässä....Pointtisi oli? Toisekseen, ei se nyt mikään perkeleen pikkupyllistys ollut, enempikin ns.rajatapaus.
meneehän ipf:ssäkin välillä vajaita nostoja läpi, muttei mitään "ei edes vaakaan nostoja" sentään..

jarre55 sanoi:
Virtasen kyykky oli korkea eli suihkukomennus olisi ollut paikallaan..

Whatever....:rock:

blury sanoi:
Jollakin muodostuu vahvat mielipiteet (joka asiasta) ja eteenkin ammattilaisliitosta muutamien nostojen perusteella!

Ok.Ymmärrän pointtisi.Mutta olipahan liitto mikä tahansa "ammattilaisliitto",ni kyllä tuomarilinja on aika lepsua verrattuna IPF puolelle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yks vitun kova ukko oli näissä WPO-karkeloissa: Vitaly Ponomarenko. Mies painoi 99,60kg ja otti 355kg penkistä. Samainen kaveri on ottanut myös 300kg ilman paitaa. Kautta linjan pistää aina silmään näitten entisen neuvostoliiton maiden voimailijoiden uskomaton fyysinen kunto. Yksikään ukko ei ole läski ja näyttävät lähinnä kehonrakentajilta. Juoksevat varmaan cooperin testissäkin 3000 metriä.

:worship:

hunter killer sanoi:
samaa mieltä, olin itsekin näkemässä....Pointtisi oli? Toisekseen, ei se nyt mikään perkeleen pikkupyllistys ollut, enempikin ns.rajatapaus.
meneehän ipf:ssäkin välillä vajaita nostoja läpi, muttei mitään "ei edes vaakaan nostoja" sentään..

Ei ollu pyllistys, mutta vajaa IPF:n sääntöihin.

Mun pointti oli se, että ihan putipuhdas ei ole IPF:kään...silloin tällöin kovat nimet saa vajaatkin nostonsa helpommin läpi. Valitettavasti.

Onneksi melko harvoin...

penkit oli mun mielestä siistejä(ainakin ne muutamat mitä näin). kyykkyjä en nähnyt mutta kaveri sanoi että vajaita ne kyllä oli.
Musta leski sanoi:
.Mutta ei niistä kyllä 3-0 tuomariäänin ois moni mennyt IPF puolella läpi...Ja nekin syvimmät kyykyt tuli nostajilta,jotka nostivat vielä vähän aikaa sit IPF puolella.No eiköhän nekin opi pikkuhiljaa pyllistelemään...:hyper:
mitä väliä sillä on meneekö ne läpi 3-0 vai 2-1, pääasia ku menee:)

Dreamer sanoi:
Minusta näytti niinkuin sillä olisi ollut joku pieni hajusuola(?) kapseli kädessä ja sitten olisi nuuhkaissut sen tyhjäksi ennen nostoa. Se selittäisi ehkä sen nenän verenvuodon, tai mistä minä tiedän kun en itse ole mitään hajusuolaa kokeillut...
ammoniakkia...

Musta leski sanoi:
Itse olen voimanoston tuomarikortin omistava "salibodari",ja kyllä ne syvät kyykyt oli yhden käden sormilla laskettavissa.Eli,no joo.Oli niitä siis muutama.Mutta ei niistä kyllä 3-0 tuomariäänin ois moni mennyt IPF puolella läpi...Ja nekin syvimmät kyykyt tuli nostajilta,jotka nostivat vielä vähän aikaa sit IPF puolella.No eiköhän nekin opi pikkuhiljaa pyllistelemään...:hyper:

katsoit varmaan 17 kevyen ja keskiraskaan nostajien nostoistoista joita varmaan näytettiin 1/3 nostoistoista ja 14 raskaan joista näytettiin varmaan suhteessa enemmän (luulisin). jätit kattomatta vähän reilun kolmen sadan nostajan WPC kisat ja sitten olet muodostanut mielipiteesi sen perusteella - huomaa että sinulla on tuomarikortti - mutta unohtuiko jotain :) olisiko liikaa vaadittu että ensikerran ottaisit vähän isomman otannan.. oli muutama kyykky mitä näin - joista tuli todettua että hylkääminen olisi ollut vähintään oikeutettua. Hauskaa tuomarointia sinne kotivastaanottimen taakse.. ;)

-H0

tulihan tossa vähän semmonen nolo fiilis, kun katso niitten supersankaripukuja ja puolikyykkyjä.
mun vaimoke asiasta mitään tietämättä sano pari hauskaa ja osuvaa kommenttia:
- miks ne vaan niiaa, eiks tän pitäny olla kyykky?
- onks niillä niin jäykät lihakset, että ne ei pysty kunnolla käveleen tohon tangon alle?
- eiks tota tankoa tarvi nostaa rinnalta enää takasin?

itse samaa mieltä. täytyy jatkossa kyykkäillä itse vaan sinne pohjaan asti ja katsella telkkarista mieluummin painonnostoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
samaa sanoi täälläkin tyttöystävä,lajista mitään tietämättömänä että "eihän nuo osaa edes kävellä,miksi tuollaisia siteitä ja pantteripukuja (kalliola) pitää olla?" salilla juttelin erään voimanostajan kanssa kun tuli puheeksi kehoilu ja voimailu.kaveri (voimanostaja) otti ilman penkkipaitaa penkistä 84,5 kiloisena 140kiloa,kisoissa saanut paidalla 175kg .itse otin 87 kilosena 130kgx6..
treenitaustaa samanverran se vetää wsb ja minä mega dutya...pituuskin sama..jerry ossi on ottanut 195 kilolla 8 toistoa t-paidalla puhumattakaan savolaisen 240 kilon sarjapainoista vinopenkissä tai kimmo salon 240kg t-paidalla..ari kokkosen kyykyt 270kgx12...tai savolaisen kyykyt smithissä 360x6 ilman siteitä vielä ja vaakatasosta aikanaan..ja roinasta on turha mutissa:ne on kaikilla samat!en tiedä manikö tämä oikeaan osastoon mutta tulipa kirjoitettua kun puheena oli tuo kyykyn voima ja syvyys..

zztop sanoi:
samaa sanoi täälläkin tyttöystävä,lajista mitään tietämättömänä että "eihän nuo osaa edes kävellä,miksi tuollaisia siteitä ja pantteripukuja (kalliola) pitää olla?" salilla juttelin erään voimanostajan kanssa kun tuli puheeksi kehoilu ja voimailu.kaveri (voimanostaja) otti ilman penkkipaitaa penkistä 84,5 kiloisena 140kiloa,kisoissa saanut paidalla 175kg .itse otin 87 kilosena 130kgx6..
treenitaustaa samanverran se vetää wsb ja minä mega dutya...pituuskin sama..jerry ossi on ottanut 195 kilolla 8 toistoa t-paidalla puhumattakaan savolaisen 240 kilon sarjapainoista vinopenkissä tai kimmo salon 240kg t-paidalla..ari kokkosen kyykyt 270kgx12...tai savolaisen kyykyt smithissä 360x6 ilman siteitä vielä ja vaakatasosta aikanaan..ja roinasta on turha mutissa:ne on kaikilla samat!en tiedä manikö tämä oikeaan osastoon mutta tulipa kirjoitettua kun puheena oli tuo kyykyn voima ja syvyys..
En yhtään epäile noita tuloksia ja niiden suoritustekniikan puhtauksia. Mutta tasapuolisuuden nimissä noistakin pitäisi kaitafilmit saada nähtäville kaiken kansan arvosteltaviksi.

zztop sanoi:
salilla juttelin erään voimanostajan kanssa kun tuli puheeksi kehoilu ja voimailu.kaveri (voimanostaja) otti ilman penkkipaitaa penkistä 84,5 kiloisena 140kiloa,kisoissa saanut paidalla 175kg .itse otin 87 kilosena 130kgx6.. treenitaustaa samanverran se vetää wsb ja minä mega dutya...pituuskin sama..

öö.. no ompas teillä kovat tulokset?

zztop sanoi:
jerry ossi on ottanut 195 kilolla 8 toistoa t-paidalla puhumattakaan savolaisen 240 kilon sarjapainoista vinopenkissä tai kimmo salon 240kg t-paidalla..ari kokkosen kyykyt 270kgx12...tai savolaisen kyykyt smithissä 360x6 ilman siteitä vielä ja vaakatasosta aikanaan..ja roinasta on turha mutissa:ne on kaikilla samat!en tiedä manikö tämä oikeaan osastoon mutta tulipa kirjoitettua kun puheena oli tuo kyykyn voima ja syvyys..

Smitti kyykyistä ja vapaista painoista en hirveesti vertailis mitään - vähän sama kuin vertikaali prässi ja ja sit ihan normi jalkaprässi.. Savolainen on kieltämättä ihan vahva kaveri - en todellakaan dissas sitä, enkä puhuis mistään roinaamisesta julkisesti kenekään nimiin liittyen... ;) Mut kerrotko mihin pyrit tällä? Musta toi Sandvik Kenneth on vahva jätkä - se tekee varmasti isolla painolla hammeri-kääntöö varmasti isommalla kun mun iskä.. ainakin se tekee paljon toistoja enemmän? Eli meneekö tää keskustelu oikeesti tasolle.. meidän hiekkalaatikko on parempi kuin teidän, meidän iskällä on parempi auto.. multa murenee kokoajan illuusio siitä et porukka voi treenata keskenään lajista ja liitosta huolimatta - hyvällä fiiliksellä.. ilman katkeruutta ja kateutta.. no minä nyt olen aina ollut sinisilmäinen..

-H0

en minä ketään roinasta syytäkkään,usein vaan,jos on voimista kyse niin kohta (yleensä voimanostaja ensimmäisenä) sanoo "ne vetää hormooneja aamumurojen seassa..ne podarit!" tarkoitin sitä että ei vedetä niitä (roinaa)mukaan ,koska kaikilla on mahdollisuus saada ihan samoja aineita...
kyllä meidän salilla kaikki painonnostajat,voimanostajat,kehoilijat ym.on ihan asia porukkaa keskenään.vaihdellaan kuulumisia,treenivinkkejä vaikka ei kummemin toisia tunneta..niin sm-tason painonnostaja kuin kunto jumppaajakin
jutustelee keskenään eikä ketään kyräillä...ajatelkaapa jos lentopalloilija ja koripalloilija nälvis toisiaan ja siihen päälle vielä sulkapalloilijat :hyper:

zztop sanoi:
en minä ketään roinasta syytäkkään,usein vaan,jos on voimista kyse niin kohta (yleensä voimanostaja ensimmäisenä) sanoo "ne vetää hormooneja aamumurojen seassa..ne podarit!" :
täällä harvemmin, ehkä jossain jippiin foorumilla voi tuollaista ollakin. tosin välillä täälläkin on käsitys että ipf=natu liitto, mikä ei kyllä pidä paikkaansa. vaikka varmasti siellä enemmän on natuja kuin esim näissä WPO geimeissä:D

neutraali sanoi:
täällä harvemmin, ehkä jossain jippiin foorumilla voi tuollaista ollakin. tosin välillä täälläkin on käsitys että ipf=natu liitto, mikä ei kyllä pidä paikkaansa. vaikka varmasti siellä enemmän on natuja kuin esim näissä WPO geimeissä:D
Mutta tuskin kuitenkaan huippujen joukossa, ja muuthan eivät suurta yleisöä kiinnosta.

neutraali sanoi:
.
mitä väliä sillä on meneekö ne läpi 3-0 vai 2-1, pääasia ku menee:)

Olet täysin oikeassa ystäväiseni.Pointtini vaan oli,että nuo "ammattilaisten" kyykyt ylipäätänsä ei IPF puolella ihan helposti läpi mene nuin korkealta,mitä tv:stä näkyi.Okei okei.Ei yleistetä ei,mutta pointti tais tulla esille.

pevelius sanoi:
tulihan tossa vähän semmonen nolo fiilis, kun katso niitten supersankaripukuja ja puolikyykkyjä.
mun vaimoke asiasta mitään tietämättä sano pari hauskaa ja osuvaa kommenttia:
- miks ne vaan niiaa, eiks tän pitäny olla kyykky?
- onks niillä niin jäykät lihakset, että ne ei pysty kunnolla käveleen tohon tangon alle?
- eiks tota tankoa tarvi nostaa rinnalta enää takasin?

itse samaa mieltä. täytyy jatkossa kyykkäillä itse vaan sinne pohjaan asti ja katsella telkkarista mieluummin painonnostoa.

Oot muuten syvemmällä asian ytimessä kuin uskotkaan!:thumbs:

Zone-sarja -42%
tulipa nyt nähtyä nuo kyykytki. moni kyykky muistutti erehdyttävästi sali kyykkyjä, tosin salilla en oo nähnyt lähelle 500kilon kyykkyjä :D.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom