hunter killer sanoi:Kerrankin ollaan jostain asiasta samaa mieltä:kippis1:
No siis eihän miehet riitele.. asiat ja katsontakannat korkeintaan..
-H0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hunter killer sanoi:Kerrankin ollaan jostain asiasta samaa mieltä:kippis1:
Isoperse sanoi:No sattui huono tuuri kun kisojen huonoimmat kyykyt tuli telkkariin ja parhaimmat jäi pois.
Heikko sanoi:Unohtakaa jo eri liittojen nostojen vertailu ja *provoz*kokeilkaa vaikka treenaamista*/provoz*.
rahaDr_Anabolic sanoi:Sitten se Selkäinahon kommentti, että ME-yrityksessä on tiukempi linja kuin "normaaleissa" nostoissa. Mikäs ne erottaa toisistaan?
Dr_Anabolic sanoi:Paljonkohan ammattilaisilla on RAW-kyykky ja penkki?
hzero sanoi:Haa - olen 110% samaa mieltä.. kokeiltas vaikka silleen et kuukaus kaikki treenaa kovaa eikä dissaa ketään eikä puukota selkään ja katotaan paljon kuukauden päästä on yhteistulos noussu porukalla.. ;)
-H0 - jos mä olisin kuukauden päästä vähemmän kynis..
_RAIDER_ sanoi:Vaikuttako tänne kirjoittelu sun treeneihin jotenkin huonontavasti ? ;)
Kyllä asiasta pitää mun mielestä "dissata". Eihän täällä koskaan muuten mikään muutu, jos kaikki pitäisi vaan turpansa kiinni. Tietysti, jos asiat halutaan pitää sellaisina kuin ne nyt on niin ok, mutta turha tulla sopertamaan maailman kovimmista tuloksista. WPO:n tulokset ovat kovia vain WPO:ssa.
_RAIDER_ sanoi:Kyllä asiasta pitää mun mielestä "dissata". Eihän täällä koskaan muuten mikään muutu, jos kaikki pitäisi vaan turpansa kiinni.
Raven sanoi:Eipä se netti dissaaminenkaan mitään auta. Laittakaa liitolle valituksia päivittäin, niin saattaa ehkä jotain muutoksia/ajatuksia tullakin.
Joo en meinaakaan, että se olisi Karin vika ollut, että meni läpi, mutta kun mitään syvyyskäskyäkään ei ollut niin... Samanlainen yritys oli 500 kg:lla kanssa ja puolikyykystä jo meinasi ylös tulla. Noin vajaat kyykyt kertoo ainoastaan siitä, että syväkyykkyjä ei edes tehdä. Olisin ymmärtänyt tuon kyykyn hyväksymisen, jos tuomari olisi antanut jonkun merkin syvyydestä, mutta sitähän ei anneta.hzero sanoi:Joo se kyykky mistä puhut on kieltämättä "hieman" herättänyt keskustelua.. tosin eipä se Karin vika ole et se läpi meni.
-H0
Dr_Anabolic sanoi:Se Israelin jätti oli kyl kova sälli samoin ku se Britti, joka voitti. Ja kaikki suoritukset oli puhtaita.
neutraali sanoi:israelin mies oli kyllä vahva. ei käyttänyt vyötä edes missään, paitsi penkissä