Wpo vs Ipf

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Isoperse sanoi:
No sattui huono tuuri kun kisojen huonoimmat kyykyt tuli telkkariin ja parhaimmat jäi pois.

hmm.. kappas sattui että WPC kisat jäi televisiomatta - ja WPO televisioittiin ;)
se niistä 300 nostajasta..

-H0

Heikko sanoi:
Unohtakaa jo eri liittojen nostojen vertailu ja *provoz*kokeilkaa vaikka treenaamista*/provoz*.

Haa - olen 110% samaa mieltä.. kokeiltas vaikka silleen et kuukaus kaikki treenaa kovaa eikä dissaa ketään eikä puukota selkään ja katotaan paljon kuukauden päästä on yhteistulos noussu porukalla.. ;)

-H0 - jos mä olisin kuukauden päästä vähemmän kynis..

Katselin eilen kisat ja voi juma mikä tuomarilinja. Se Kalliolan pyllistys 470 kg:lla ei olisi ikinä kuulunut mennä läpi. Mitäköhän kanssakilpailijat on moisesta mieltä kun näkevät noston? Sitten se Selkäinahon kommentti, että MM-yrityksessä on tiukempi linja kuin "normaaleissa" nostoissa. Mikäs ne erottaa toisistaan?

Kalliola on muutenkin elävä esimerkki siitä kuinka paljon varusteet tekevät lisäkiloja nostoon. Joskus 10 vuotta sitten nostajilla oli YLEENSÄ kyykky ja veto samaa luokkaa ja penkki tietysti huonompi. Nykyään kyykky voi olla noin 200 kg enemmän kuin veto ja penkkikin 100 kg enemmän. Eikö se jo kerro jotain ettei miehet ainakaan vahvemmiksi ole tullut? Voi niitä aikoja kun Ed Coan vielä kyykkäsi 400 kg satasiin ja veti melkein saman verran ja penkkikin oli 265 luokkaa. Ja vanhoilla yksinkertaisilla varusteilla. Paljonkohan ammattilaisilla on RAW-kyykky ja penkki?

Dr_Anabolic sanoi:
Sitten se Selkäinahon kommentti, että ME-yrityksessä on tiukempi linja kuin "normaaleissa" nostoissa. Mikäs ne erottaa toisistaan?
raha

Dr_Anabolic sanoi:
Paljonkohan ammattilaisilla on RAW-kyykky ja penkki?

Joo se kyykky mistä puhut on kieltämättä "hieman" herättänyt keskustelua.. tosin eipä se Karin vika ole et se läpi meni. Mut veikkaan jotenkin et RAW tuloksissa pojatkin pärjäis.. tosin Kalliolan raaka penkki ei hirveitä oo - kyllähän sen verran pakkotoistolaisista suurin osa penkkaa - tai jos ei niin kannattas alkaa treenaamaan puhumisen sijaan ;) mut ihan sama minkä rätin sille annat niin se hyödyntää siitä enemmän kuin kukaan tällä foorumilla se on aika varma..
:worship:

-H0

hzero sanoi:
Haa - olen 110% samaa mieltä.. kokeiltas vaikka silleen et kuukaus kaikki treenaa kovaa eikä dissaa ketään eikä puukota selkään ja katotaan paljon kuukauden päästä on yhteistulos noussu porukalla.. ;)

-H0 - jos mä olisin kuukauden päästä vähemmän kynis..

Vaikuttako tänne kirjoittelu sun treeneihin jotenkin huonontavasti ? ;)

Kyllä asiasta pitää mun mielestä "dissata". Eihän täällä koskaan muuten mikään muutu, jos kaikki pitäisi vaan turpansa kiinni. Tietysti, jos asiat halutaan pitää sellaisina kuin ne nyt on niin ok, mutta turha tulla sopertamaan maailman kovimmista tuloksista. WPO:n tulokset ovat kovia vain WPO:ssa.

_RAIDER_ sanoi:
Vaikuttako tänne kirjoittelu sun treeneihin jotenkin huonontavasti ? ;)

Kyllä asiasta pitää mun mielestä "dissata". Eihän täällä koskaan muuten mikään muutu, jos kaikki pitäisi vaan turpansa kiinni. Tietysti, jos asiat halutaan pitää sellaisina kuin ne nyt on niin ok, mutta turha tulla sopertamaan maailman kovimmista tuloksista. WPO:n tulokset ovat kovia vain WPO:ssa.

Täysin samaa mieltä, tosin keskustelua(tappelua) vois jatkaa tuolla "varustesodat" threadissa.....MInäkin haluan tulla tappeluun sitten mukaan!!!!

_RAIDER_ sanoi:
Kyllä asiasta pitää mun mielestä "dissata". Eihän täällä koskaan muuten mikään muutu, jos kaikki pitäisi vaan turpansa kiinni.

Eipä se netti dissaaminenkaan mitään auta. :) Laittakaa liitolle valituksia päivittäin, niin saattaa ehkä jotain muutoksia/ajatuksia tullakin.

Zone-sarja -42%
Raven sanoi:
Eipä se netti dissaaminenkaan mitään auta. :) Laittakaa liitolle valituksia päivittäin, niin saattaa ehkä jotain muutoksia/ajatuksia tullakin.

Olet aivan oikeassa, mutta en tiedä mitä minun auttaa WPO:hon valittaa, kun en siellä kilpailekaan, mutta jos tämä netti lässytys laittaisi jonkin WPO:n nostajista ottamaan asian pöydälle?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hzero sanoi:
Joo se kyykky mistä puhut on kieltämättä "hieman" herättänyt keskustelua.. tosin eipä se Karin vika ole et se läpi meni.
-H0
Joo en meinaakaan, että se olisi Karin vika ollut, että meni läpi, mutta kun mitään syvyyskäskyäkään ei ollut niin... Samanlainen yritys oli 500 kg:lla kanssa ja puolikyykystä jo meinasi ylös tulla. Noin vajaat kyykyt kertoo ainoastaan siitä, että syväkyykkyjä ei edes tehdä. Olisin ymmärtänyt tuon kyykyn hyväksymisen, jos tuomari olisi antanut jonkun merkin syvyydestä, mutta sitähän ei anneta.

Mua kyllä ottais päähän, jos olisin kanssakilpailija, joka kyykkää pohjasta. Se Israelin jätti oli kyl kova sälli samoin ku se Britti, joka voitti. Ja kaikki suoritukset oli puhtaita.:worship:

israelin mies oli kyllä vahva. ei käyttänyt vyötä edes missään, paitsi penkissä:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom