world poker tour VS pokerimestari 2006

Ihan pikkusen tulee Edward Norton muuten mieleen Negreanusta. :)

Mulla sama homma, en kyllä ymmärrä miksi. Ei ne nyt ole ihan hirveästi edes samannäköisiä. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuhan se tosi "hauska" ittensä kehuja teinipelle otettais pois siitä pokerimestarista, semmottia näkee tarpeeks tosielämässäkin.

Jumalauta se on naurettava kaveri. Rupee oikeen vituttamaan kun se apina pamahtaa ruutuun antamaan "vinkkejä" yms paskaa.

Jumalauta se on naurettava kaveri. Rupee oikeen vituttamaan kun se apina pamahtaa ruutuun antamaan "vinkkejä" yms paskaa.

Eiköhän tässäkin ketjussa ole jo tullut selville se, että kuinka tosissaan se Ilarin pätkä pitäisi ottaa. On se ihme, että jos joku vetää överiksi huumorilla, niin heti ollaan haukkumassa apinaksi. Ei millään pahalla.:kippis1:

Sahamies on sen verran kova ammattilainen, että hyvä musta kun se on edes viitsinyt lähteä siihen mukaan. Harva pro varmaan viitsisi edes lähteä tollaiseen pokeriohjelmaan tuhlaamaan aikaa, kun voisi samaan aikaan tehdä hyvää tiliä pöydässä.

kuten kirjoitin "hauska", rahan ja kuuluisuuden takia se siinä on, hei oikeesti, ei se oo edes hauska, lähinnä ohjelman täytettä...

Sahamies on sen verran kova ammattilainen, että hyvä musta kun se on edes viitsinyt lähteä siihen mukaan. Harva pro varmaan viitsisi edes lähteä tollaiseen pokeriohjelmaan tuhlaamaan aikaa, kun voisi samaan aikaan tehdä hyvää tiliä pöydässä.

Siis tämä sahamies on yhtä kuin se pokerimestarin spede? Ymmärsinkö oikein? Kuka ammattilainen on niin vitun dorka et leimaa itsensä täysin pelleksi koko kansan edessä. Mulla on omasta mielestäni hyvä huumorintaju, mutta sen kaverin "vitsejä" en vaan voi ymmärtää.

kuten kirjoitin "hauska", rahan ja kuuluisuuden takia se siinä on, hei oikeesti, ei se oo edes hauska, lähinnä ohjelman täytettä...
Haha :D

Ilari tekee sellasta tiliä pokeripöydässä ettei sen tarvi tollasta tehdä ainakaan rahan takia :)

Sille taas ei voi mitään että kaikki ei tollaista huumoria ymmärrä, ja toisaalta ei sellasta huumoria varmaan ookkaan mikä kaikkiin uppoais.

EDIT: Ja sekin tulee tuola mun yhdessä aikaisemmassa postissa esille miksi tämä Ilarin parin minuutin osuus on tällainen kun on.

Mulla ei oo kommentoitavaa pokerimestarista, mutta Ilari ollut aika jäissä, kun oli Hytösen vieraana Joonaksessa ja sama homma oisko ollu Huomenta Suomessa. Toimittajat antoivat helppoja ja yksinkertaisia kysymyksiä, niin Ilari ainakin vaikuttii täysin jäätyneeltä. En tiedä onko kaverin olemus aina tollainen, koska ei uskois muutaman TV-kameran jännittävän noin paljoa. En usko myöskään, että oli vittuillut toimittajien kysymyksille vastaamalla jäisesti. Näkikö kukaan muu näitä Ilarin haastatteluja.

Olin Pokerimestarin ekassa jaksossa pelaajana. Ilari oli laivalla myös mukana tällöin ja voin kertoo että kyllä se Sahamiehen poika aikas näkyvä/kuuluva persoona on irl:kin. Rahapöydässä kaveri oli koko ajan äänessä ja heitti mm. meikäläiselle vitsillä "jäbä käyny pumppaa hauiksii ennen kuvauksii" kun olin tauolta palaamassa :) Hyvin siis tässä insertissä olevan henkilön tapainen, mutta ei siis todellakaan mikään itsekehu pelle vaan ihan hauska kaveri.

Toivottavasti Ilarinkin peli paranisi vielä, olisi kiva nähdä enemmä suomalaisia esim. WPT:n kärkisijoilla.

Tänään subilla WPT:ssä suomalainen Juha Helppi.

Tänään subilla WPT:ssä suomalainen Juha Helppi.

Kiitos tiedosta, toi pitää kyllä katsoa.

Quote:
Originally Posted by SniffDaddy
Ihan pikkusen tulee Edward Norton muuten mieleen Negreanusta.

Mulla sama homma, en kyllä ymmärrä miksi. Ei ne nyt ole ihan hirveästi edes samannäköisiä.

Nehän on kuin kaksi marjaa. Vähän kun Negreanun hiuksia ja vaatteita stailattaisiin, niin se näyttäisi ihan samalta kuin Norton Roundersissa. Niiden puheäänetkin kuulostaa ihan toisiltaan.

niin se näyttäisi ihan samalta kuin Norton Roundersissa.

Se voi olla että tuosta elokuvasta se mielleyhtymä johtuu, en vaan kyllä muista mitään elokuvasta tai Nortonista siinä.
Jotenkin alitajuisesti kait ne yhdistin heti. :)

ei sattana :(

En tiedä, tuliko kateltua turnausta sinivalkoisten aurinkolasien läpi, mutta pelitaitojen perusteella voiton olisi kyllä suonut Juhalle..
sama

En tiedä, tuliko kateltua turnausta sinivalkoisten aurinkolasien läpi, mutta pelitaitojen perusteella voiton olisi kyllä suonut Juhalle..

Kyllä vaikutti Juha todellakin taitavalta pelaajalta.

Todellakin. Juha pelas käytännössä virheettömästi.

Siinä toisiksi viimeisessä jaossa olis pitäny turnilla puskea ku potti oli iso ja ite oli lähes varmaati johdossa (helppo sanoa jälkeenpäin :D ) Noh kävi paska tuuri ja vihu osu viiteen outtiin riverillä ja thats it :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom