Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitäs mieltä olette noista ohjelmista?
itse katson molempia ja olen huomannut että pokerimestari matkii aika paljon WPT:tä. esim. kummassakin pelataan laivalla.
Jos ny tarkotat Ilari Sahamiehen pokeritotuus-osiota, niin se on sitä mitä kutsutaan huumoriksi Sellanen sana ku ironia Mun mielestä Ilarin "minä ja Phil Ivey" -läpät on hauskoja, ja se on tahallaan vedetty niin yli että tyhmänki pitäis tajuja mistä on kyse.Ja ne jotkut tyypit siellä pokerimestari ohjelmassa on aikas huvittavia, ku ne on NIIN pokerikurkoja.:D
Verrataan niitä esim. Gus Hanseniin, Daniel Negreanuun (joka on ihan päällikkö!) tai Eric Lindgreniin, niin kyllä WPT pesee Suomiversion mennen tullen.
Jos ny tarkotat Ilari Sahamiehen pokeritotuus-osiota, niin se on sitä mitä kutsutaan huumoriksi Sellanen sana ku ironia Mun mielestä Ilarin "minä ja Phil Ivey" -läpät on hauskoja, ja se on tahallaan vedetty niin yli että tyhmänki pitäis tajuja mistä on kyse.
Ohjelma itsessään on ihan liian lyhyt. Alle puolessa tunnissa pitäis näyttää 6 henkilön finaalipöydän tapahtumat edes pääpiirteittäin. Pääasia kuitenkin, että saatiin suomeenkin edes jonkilainen pokeriohjelma tienraivaajaksi. Uskon että ei jää viimeiseksi pokeriohjelmaksi Suomessa
pokerimestari ohjelmaa katsoessa välillä oikein hävettää olla suomalainen. kaiken sen oheispaskan voisi jättää pois, pelissä ärsyttää suunnattomasti se "ollaan nyt niiiiin pokeria" meininki, pitää englanniksi puhua ja ruudussakin lukee asioita englanniksi.
mieluiten katselen EPT:tä eurosportilta.
WPT katsoo ihan mielenkiinnosta. Pokerimestari tuntuu hätäiseltä yritykseltä lypsää vallitsevaa trendiä. Lyhyys ja pelaajien taso on kans aika iso miinus.
Itseasiassa ohjelmaan oli tarkoitus tulla tuon "pokeritotuus"- osion tilalle osio, jossa Ilari pelaa nettipokeria ja jokaisessa jaksossa analysoidaan joku mielenkiintoinen käsi. Siinä tuli kuitenkin joku hemmetin lakipykälä vastaan että nettipokeria ei saa näyttää tv:ssä tms :curs: Osiolle oli kuitenkin varattu se pari minuuttia per ohjelma, joten jotain piti keksiä. Tuotantotiimi keksi sitten tälläsen hauskan ironisen "2 maailman parasta: minä ja Phil Ivey"- teeman johon kaikki "vinkit" perustuujep, mainostauon jälkeen tulee joku pokerivinkki, ukko hyppii ruudulla ja kehuu itseään.