world poker tour VS pokerimestari 2006

latE.D.

Banned
Ikä
34
mitäs mieltä olette noista ohjelmista?
itse katson molempia ja olen huomannut että pokerimestari matkii aika paljon WPT:tä. esim. kummassakin pelataan laivalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pokerimestari ohjelmaa katsoessa välillä oikein hävettää olla suomalainen. kaiken sen oheispaskan voisi jättää pois, pelissä ärsyttää suunnattomasti se "ollaan nyt niiiiin pokeria" meininki, pitää englanniksi puhua ja ruudussakin lukee asioita englanniksi.

mieluiten katselen EPT:tä eurosportilta.

mitäs mieltä olette noista ohjelmista?
itse katson molempia ja olen huomannut että pokerimestari matkii aika paljon WPT:tä. esim. kummassakin pelataan laivalla.

Aika suoraviivainen yleistys. WPT:ssä pelataan kerran kaudessa risteilijällä, Suomessa pelataan aina laivalla. Onnenpyörämeininki.

Viimeksi muokattu:
Ja ne jotkut tyypit siellä pokerimestari ohjelmassa on aikas huvittavia, ku ne on NIIN pokerikurkoja.:D
Verrataan niitä esim. Gus Hanseniin, Daniel Negreanuun :worship: (joka on ihan päällikkö!) tai Eric Lindgreniin, niin kyllä WPT pesee Suomiversion mennen tullen.

Ja ne jotkut tyypit siellä pokerimestari ohjelmassa on aikas huvittavia, ku ne on NIIN pokerikurkoja.:D
Verrataan niitä esim. Gus Hanseniin, Daniel Negreanuun :worship: (joka on ihan päällikkö!) tai Eric Lindgreniin, niin kyllä WPT pesee Suomiversion mennen tullen.
Jos ny tarkotat Ilari Sahamiehen pokeritotuus-osiota, niin se on sitä mitä kutsutaan huumoriksi :) Sellanen sana ku ironia :) Mun mielestä Ilarin "minä ja Phil Ivey" -läpät on hauskoja, ja se on tahallaan vedetty niin yli että tyhmänki pitäis tajuja mistä on kyse.

Ohjelma itsessään on ihan liian lyhyt. Alle puolessa tunnissa pitäis näyttää 6 henkilön finaalipöydän tapahtumat edes pääpiirteittäin. Pääasia kuitenkin, että saatiin suomeenkin edes jonkilainen pokeriohjelma tienraivaajaksi. Uskon että ei jää viimeiseksi pokeriohjelmaksi Suomessa :)

Jos ny tarkotat Ilari Sahamiehen pokeritotuus-osiota, niin se on sitä mitä kutsutaan huumoriksi :) Sellanen sana ku ironia :) Mun mielestä Ilarin "minä ja Phil Ivey" -läpät on hauskoja, ja se on tahallaan vedetty niin yli että tyhmänki pitäis tajuja mistä on kyse.

Ohjelma itsessään on ihan liian lyhyt. Alle puolessa tunnissa pitäis näyttää 6 henkilön finaalipöydän tapahtumat edes pääpiirteittäin. Pääasia kuitenkin, että saatiin suomeenkin edes jonkilainen pokeriohjelma tienraivaajaksi. Uskon että ei jää viimeiseksi pokeriohjelmaksi Suomessa :)

Tyhmänkin pitäis ymmärtää että en mä niin tyhmä ole että sitä tosissaan ottaisin :worship: Enkä sitä tarkoittanut, vaan ihan niitä kilpailijoita. :)

WPT katsoo ihan mielenkiinnosta. Pokerimestari tuntuu hätäiseltä yritykseltä lypsää vallitsevaa trendiä. Lyhyys ja pelaajien taso on kans aika iso miinus.

Harvemmin pokerimestaria tulee katsottua, koska siinä tosiaan on ohjelma-aika niin tiukka että melkeempä kaikki kädet jotka näytetään menee all-in lottoamiseksi. WPT:ssä tietenki paremmat pelaajat kun pelaajia ympäri maailmaa.

Ihan hyviä ohjelmia molemmat... Kyllähän noita katselee mutta turnauspokerissa tarvitaan mielestäni onnea liikaa. En tiedä että elääkö kukaan pokerinpelaaja pelkästään turnauksia kiertämällä? Isoilla nimillä on sponsorit takana ja mahdollisuus kiertää kaikki isot turnaukset riskittömästi läpi.

Tuo WPT finaalipöytä on kyllä varmaan monen pokerinpelaajan märkä uni... Sinänsä kivan brandin ovat luoneet, kauniita naisia ja pöytä täynnä rahaa ja bracelett voittajalle käteen. Yllättävän koukuttavan ohjelman ovat saaneet luotua, haluaisin silti nähdä nuo finaalipöydät leikkaamattomina usean tunnin ohjelmana, moni voisi oppiakkin pelaamaan niitä katsomalla.

Pokerimestarin pahin ongelma on se ettei pelissä ole tarpeeksi panosta ja se että alkuerissä oli näitä julkkiksia jotka eivät osanneet pelata.

T: .25/.50$ limit pöytää pelaava harrastaja

pokerimestari ohjelmaa katsoessa välillä oikein hävettää olla suomalainen. kaiken sen oheispaskan voisi jättää pois, pelissä ärsyttää suunnattomasti se "ollaan nyt niiiiin pokeria" meininki, pitää englanniksi puhua ja ruudussakin lukee asioita englanniksi.

mieluiten katselen EPT:tä eurosportilta.

jep, mainostauon jälkeen tulee joku pokerivinkki, ukko hyppii ruudulla ja kehuu itseään.

WPT katsoo ihan mielenkiinnosta. Pokerimestari tuntuu hätäiseltä yritykseltä lypsää vallitsevaa trendiä. Lyhyys ja pelaajien taso on kans aika iso miinus.

juuri näin.

ainiin,ja Gus Hansen on päällikkö :kippis1:

WPT:tä tulee seurattua, jos sattuu olemaan tv:n ääressä

jep, mainostauon jälkeen tulee joku pokerivinkki, ukko hyppii ruudulla ja kehuu itseään.
Itseasiassa ohjelmaan oli tarkoitus tulla tuon "pokeritotuus"- osion tilalle osio, jossa Ilari pelaa nettipokeria ja jokaisessa jaksossa analysoidaan joku mielenkiintoinen käsi. Siinä tuli kuitenkin joku hemmetin lakipykälä vastaan että nettipokeria ei saa näyttää tv:ssä tms :curs: Osiolle oli kuitenkin varattu se pari minuuttia per ohjelma, joten jotain piti keksiä. Tuotantotiimi keksi sitten tälläsen hauskan ironisen "2 maailman parasta: minä ja Phil Ivey"- teeman johon kaikki "vinkit" perustuu :)

Tämä tieto siis eräältä pokerifoorumilta jossa Jasper Pääkkönen itse eräässä threadissa kertoi. Jasper on siis yksi ohjelman taustavaikuttajista.

WPT on ihan jees pokeriohjelma, tosin jaksojen taso saattaa vaihdella suurestikkin. Esim. viime lauantain limit-pokeri ei oikein säväyttäny. Pokerimestari on taas melko huono, ihan liian lyhyt ja vain neljä pelaajaa aluksi pöydässä. Tätä tuleekin katottua vain lähinnä siksi että on melkoinen alkuinnostus holdemista päällänsä.

World Poker Touriakin huomattavasti parempi on loistava High Stakes Poker :rock: , joka toivottavasti näkyy joskus Suomessakin. http://en.wikipedia.org/wiki/High_Stakes_Poker

WPT:tä tulee katsottua melkein joka viikko, ihan mukavaa katsottavaa. Pokerimestaria katsoin jakson, niin paha mieli siitä tuli ettei ikinä enää varmaan tarvitse katsoa, ei ainakaan ennen kuin jakson pituus on ainakuin puolet pidempi... Mutta, "High Stakes Poker" on vielä paljon wpt:tä parempaa katsottavaa! :worship:

WPT on mukavaa viihdettä. Pokerimestari on aivan liian lyhyt että siitä saisi ryhdikkään kokonaisuuden, mutta ihan hyvä että kotimainen "pää on avattu".
Tuotantotiimi on oppinut ja Jasperin mukaan ensikerralla varmaankin tekevät pidemmän 1-1,5 h kestävän lähetyksen joka tulee ulos myöhempään illalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom