PC World of Warcraft

Willie sanoi:
Koskas porukka onnistuisi muuten hankkimana itselleen pääsyn Onyxian luo? Sielläkin olisi mukava pyörähtää killan kanssa.
No Onyxia on Ragnasta se seuraavaksi vaikein bossi eli ei vissiin ihan heti.

Bloo sanoi:
Yrittäkääs kaikki tulla joskus 8 aikoihin huomen illalla tulla online! Kokeillaan Zul'Gurubiin menoa.

Luulet sää tosiaan että ne muka noin aikaseen on saaneet serverit pystyyn?
Kyllä siellä nyt pakosti joku loginservu vähintään on perseellään.

Lähden random groupin mukana vähän tiedustelemaan tätä uutta instaa.

Ensimmäinen havainto STVhen saavuttaessa: Kuka saatana vaihtoi mun tietokoneen nelikasikutokseksi? Ei ikuna ole tökkinyt näin paljon.

Ugga sanoi:
Luulet sää tosiaan että ne muka noin aikaseen on saaneet serverit pystyyn?
Kyllä siellä nyt pakosti joku loginservu vähintään on perseellään.

Ugga sanoi:
Lähden random groupin mukana vähän tiedustelemaan tätä uutta instaa.

:lol2:

Et kuluta kaikkia ankheja sielä sitten!

Jea, nyt sitten lähti killan pelottavin warru, Udrua, lomille. Pitkän tahkomisen jälkeen tuo hahmo on ansainnut lomansa ;) Tässä loppuu peliaika ja uutta en ole hommaamassa ajan ja kiinnostuksen vähyyden vuoksi. Onnea sinne Zul'Gurubiin, näyttäkää niille.

Ketä mä nyt kiusaan jos Udrua lähtee lomille? :(

Ooh, eli ilmeisestikin Order of Horde-niminen kilta ehdotti Gnitasien kanssa yhdistymistä. Kyseessä on suomalainen kilta. Selvääkin selvempää on, että maineemme on kiirinyt ympäri Burning Bladea ja kaikki haluavat meidät riveihimme. Asiaa kyseli Ironi-niminen pelaaja, joka oli ilmeisesti eilen joidenkin meikäläisten kanssa instailemassa.
Edellisestä yhdistymishankkeesta muistelisin, ettei suurtakaan halukkuutta moiseen löydy. Kaverikillalle on kuitenkin aina tarvetta, joten ollaanpahan yhteydessä Ooh:n suuntaan. Jos porukka haluaa sulauttaa killat yhteen niin onnistuuhan sekin.

Willie sanoi:
Ketä mä nyt kiusaan jos Udrua lähtee lomille? :(

Ooh, eli ilmeisestikin Order of Horde-niminen kilta ehdotti Gnitasien kanssa yhdistymistä. Kyseessä on suomalainen kilta. Selvääkin selvempää on, että maineemme on kiirinyt ympäri Burning Bladea ja kaikki haluavat meidät riveihimme. Asiaa kyseli Ironi-niminen pelaaja, joka oli ilmeisesti eilen joidenkin meikäläisten kanssa instailemassa.
Edellisestä yhdistymishankkeesta muistelisin, ettei suurtakaan halukkuutta moiseen löydy. Kaverikillalle on kuitenkin aina tarvetta, joten ollaanpahan yhteydessä Ooh:n suuntaan. Jos porukka haluaa sulauttaa killat yhteen niin onnistuuhan sekin.

Joo Kride ei tuollainen passaa ollenkaan, mars peliaikakauppaan! Kiinnostus ja aika on ollut vähissä yhdellä jos toisellakin mutta mukana roikutaan silti. :)
Ja mitä tuohon kiltayhdistymiseen tulee niin en kannata. Toki MC-touhuja silmälläpitäen hyvä olla noita kaverikiltoja.

Ookoo lykätkääs tähän kaikki päivät minä EI käy zulgurub eli on illalla menoa.
Viikko tästä päivästä eteen päin siis. Itsellä huomenna on kiirettä illalla, muuten käy, noulaifkalmi. Eli siis
Pe: ei, La: kyl, Su:kyl... To: kyl.

Back
Ylös Bottom