PC World of Warcraft

Voi perkele. CD 3:ssa on joku ihmeen valkoinen raita ja asema ei suostu lukemaan tota... jee jee...

Kauppa on Turussa ja mä olen jo Joensuussa. Kyllä ne sen vaihtaa, kun vaan lähetän CD:n sinne mutta sitten pitää venata muutama päivä.

Voisiko joku ystävällinen immeinen lainata mulle Joensuun seudulla World of Warcraft kolmos CD:n jotta saisin installoitua ton pelin? :itku:

Dragon sanoi:
Voi perkele. CD 3:ssa on joku ihmeen valkoinen raita ja asema ei suostu lukemaan tota... jee jee...

Kauppa on Turussa ja mä olen jo Joensuussa. Kyllä ne sen vaihtaa, kun vaan lähetän CD:n sinne mutta sitten pitää venata muutama päivä.

Voisiko joku ystävällinen immeinen lainata mulle Joensuun seudulla World of Warcraft kolmos CD:n jotta saisin installoitua ton pelin? :itku:
Draakki perkele! Mikset minulle ilmoittanut?

Osku lähtee nyt levyjä etsimään

EI kyllä voi muuta sanoa, että vuoden lagit oli tänään, mulla meni hermo pariin otteeseen oikeen kunnolla.. way to go blizzard :love:

Juu, Saisi Blizzard hommata vähän paremman letkun tuon 56k motukan tilalle ja ei varmaan serverin päivitys pentiumiksikaan haittaisi.

Tää on kyllä ollut kaikkien aikojen mukavin peli-installointi.

1. Kahdella levylle CRC-virheitä, toinen levy taatusti rikki toisesta en ole varma, tuntuu, että DVD-asema ei tykkää lukea noita CD-levyjä.

2. Sain rikkinäiselle levylle varalevyn, tuli vähän pyöräiltyä sen takia.

3. Asennus kolme kertaa uusiksi ja tilttiin.

4. Kopioin ne kaikki asennustiedostot kovolle ja asensin siitä.

5. Nyt tää lataa jotain sadan megan päivitystä - 23 % tullut.

Aika rumba... pelin on parasta antaa mulle tuhansia pieniä, kun alan pelaamaan. :)

Näinhän sen muuten näkeekin onko ketään kiltalaisia paikalla:
chättiin: /who giants of the forced rep
ja näin jokainen linjoilla oleva Pakkiksen jätti näkyy ruudulla.

Dink on velvoitettu tulemaan joko keskiviikko tai torstai iltana pelaamaan, riippuen kumpi päivä sopii siulle/muille. (Mikäli siis patsi tulee ja lähetään zulgurubiin)

Noniin, nythän tuo kone sanoi itsensä irti.. pisti tehokkaan stopin 60lvl putkelle.. ihan hyvä vaan, jospa sitä sais nyt ittensä takas sosiaalisen elämän pariin :D

Mitenkäs tuollaisten virusten kanssa puuhaillaan jotka jää koneeseen vielä levyn alustuksenkin jälkeen? Windows 2k yritän asennella nyt "puhtaalle" kovalevylle mutta virus jäänyt vielä sinne eikä suostu asentuun. "Kovalevylle kopioitu tiedosto on virheellinen blaablaa.." tjsp.
Mitään ohjelmaa saatavissa tyyliin -levy sisään-> kovalevy puhdistuu? Niinhän ne sen jotenkin liikkeessäkin tekevät, mutta ei viittis ensimmäisenä huoltoon kiikuttaa. Vinkkejä :david: ?

-Dumppis

Taisi mun pelaamiset olla siinä. Toissapäivänä ei hyväksyny visaa kun yritin maksaa peliaikaa ja nyt ei pelaa edes tuo account management. Ei jaksa alkaa enempää enää säätämään. :/

Hynkkä sanoi:
Taisi mun pelaamiset olla siinä. Toissapäivänä ei hyväksyny visaa kun yritin maksaa peliaikaa ja nyt ei pelaa edes tuo account management. Ei jaksa alkaa enempää enää säätämään. :/
Kokeile nyt edes myöhemmin uudestaan, jookosta kookosta? Liikaa lvl60 hahmoja ei ole yhtään ja ensiviikolla päästäisiin tuurillaan keräämään uber rogu-kamoja zul'gurubista :)

Back
Ylös Bottom