Sukulaku sanoi:Moon tulossa. Sielä on vain jonoa![]()
On jonoa juu, eikä lief-menot päästänee aiemmin. Mutta kaipa pappeja jaksetaan aina odottaa :p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sukulaku sanoi:Moon tulossa. Sielä on vain jonoa![]()
Bloo sanoi:Ensimmäinen uusintayritys zulgurubiiin 1800 Torstai.
Funky sanoi:Mil servul olittekaan...piti käydä ostamassa Wow kun sain koneen jossa se toimi...
Funky sanoi:Harmi et ehin jo luoda hahmon bloodfeatherille ja hakkasin sen jo lvl20:ks, Joten en viittis ihan heti lähtee tekemään tota samaa rumbaa uudestaan (varsinkaan kun oon hakannut altin kaverilla jo 3 krt tonne 20 tuntumaan).
Täytyy myöntää et erittäin addiktoiva peli, mut noihin alkutehtäviin hajoo naama ihan kybällä, varsinkin jos ne tekee neljättä kertaa... :curs:
Orava sanoi:Olisikohan tuo miun vanha Pappi Kendarr elossa? Jos niin, voisihan tuon maksun maksaa uudestaan ja tulla vapaamuurarin kanssa taistelemaan pahuutta vastaan!
Bloo sanoi:Ensimmäinen uusintayritys zulgurubiiin 1800 Torstai.

protsku sanoi:No niin, nyt kun AO pilasi koko pelin viimeisen patchin myötä niin rupesi kiinnostamaan World of Warcraft! Kertokaahan joku pähkinänkuoressa seuraavat asiat:
1.Paljonko itse peli-cd maksaa?
2.Pelin kuukausimaksu?
3.Voiko kuukausimaksun maksaa jollain 3rd party systeemillä jos ei ole luottokorttia?
4.Montako erilaista professionia pelissä on?
5.Mikä on maksimilevel ja kuinka kauan sen saavuttaminen kestää?
6.Mahdollisuus säätää pelaajaa? (twinking)
Jotenkin tämä roolipeligenre on koukuttanut sen verran tehokkaasti että AO:n tilalle pitää saada jotain muuta.
protsku sanoi:1.Paljonko itse peli-cd maksaa?
2.Pelin kuukausimaksu?
3.Voiko kuukausimaksun maksaa jollain 3rd party systeemillä jos ei ole luottokorttia?
4.Montako erilaista professionia pelissä on?
5.Mikä on maksimilevel ja kuinka kauan sen saavuttaminen kestää?
6.Mahdollisuus säätää pelaajaa? (twinking)

Käy tekee mulle devilsaur-pöksyt, gief plzJauJau sanoi:En ole tulossa sitten. Sunnuntai-iltana ehkä seuraavan kerran online :1:

Buffin vastakohta n00b! ;)Dragon sanoi:Mikä ihme tää paljon puhuttu "nerf" on? :lol2:
World of roquecraftin voi unohtaa, se on taas world of spellcraft sittenSukulaku sanoi:Buffin vastakohta n00b! ;)
Eli luokan "huononnus".
Iiiiiiihania buffeja ensi patsissa :haart:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=4988940&P=1
Death coilin CD kahteen minuuttiin ja 3s feari päälle :haart:
Dotit kestää vähemmän ja tekee saman verran damaa :haart:
Ja 1.9 patsissa infernal ja Doom Guard saavat ihan kunnon buffit.
"These End-game pets were originally designed to defeat two even con mobs at 60, however, overall creature power has increased, and therefore we recognize the need to ensure the power of these pets remain on par with our original design philosophy."
Ruin saa toki pientä nerffiä eli ei nähdä aivan niiiin isoja crittejä enää.