PC World of Warcraft

Bloo sanoi:
Ensimmäinen uusintayritys zulgurubiiin 1800 Torstai.

Gurubbi vaikutti kyllä ihan haasteelliselta mestalta, taktiikoita pitää vielä hioa ainakin sitä hämähämähäkkikohtaa ajatellen mutta eiköhän se torstaina tipu. Pääsen itse silloin n.1830 paikalle.

Mil servul olittekaan...piti käydä ostamassa Wow kun sain koneen jossa se toimi...

Funky sanoi:
Mil servul olittekaan...piti käydä ostamassa Wow kun sain koneen jossa se toimi...

Surullisenkuuluisalla Burning Bladella. Sinne vaan, ja luonnollisesti horden puolelle!
Kuiskaile jollekin killan officereista niin pääset nauttimaan kiltachatin iloista, upseerien nimiä on taidettu mainita tuossa jossain aiemmassa viestissä.

Harmi et ehin jo luoda hahmon bloodfeatherille ja hakkasin sen jo lvl20:ks, Joten en viittis ihan heti lähtee tekemään tota samaa rumbaa uudestaan (varsinkaan kun oon hakannut altin kaverilla jo 3 krt tonne 20 tuntumaan).

Täytyy myöntää et erittäin addiktoiva peli, mut noihin alkutehtäviin hajoo naama ihan kybällä, varsinkin jos ne tekee neljättä kertaa... :curs:

Funky sanoi:
Harmi et ehin jo luoda hahmon bloodfeatherille ja hakkasin sen jo lvl20:ks, Joten en viittis ihan heti lähtee tekemään tota samaa rumbaa uudestaan (varsinkaan kun oon hakannut altin kaverilla jo 3 krt tonne 20 tuntumaan).

Täytyy myöntää et erittäin addiktoiva peli, mut noihin alkutehtäviin hajoo naama ihan kybällä, varsinkin jos ne tekee neljättä kertaa... :curs:

Tuu ihmeessä burning bladelle. Kiltalaiset auttaa nopeasti alkuun, joten expaaminen on helpompaa. lvl 20 ei ole kuiteskaan vielä kovin iso äijä ;) Kiltachatti on jo sen verran mukava lisä, että kannattaa sen takiakin vaihtaa.

Olisikohan tuo miun vanha Pappi Kendarr elossa? Jos niin, voisihan tuon maksun maksaa uudestaan ja tulla vapaamuurarin kanssa taistelemaan pahuutta vastaan!

Orava sanoi:
Olisikohan tuo miun vanha Pappi Kendarr elossa? Jos niin, voisihan tuon maksun maksaa uudestaan ja tulla vapaamuurarin kanssa taistelemaan pahuutta vastaan!

Olihan tuo vähän aikaa sitten vielä ainankin killan nimilistalla. Minä tosin mätän jo muita pelejä, mutta varmasti muutkin kiltalaiset on valmiita mättämään pelottoman papin kanssa.

No niin, nyt kun AO pilasi koko pelin viimeisen patchin myötä niin rupesi kiinnostamaan World of Warcraft! Kertokaahan joku pähkinänkuoressa seuraavat asiat:

1.Paljonko itse peli-cd maksaa?
2.Pelin kuukausimaksu?
3.Voiko kuukausimaksun maksaa jollain 3rd party systeemillä jos ei ole luottokorttia?
4.Montako erilaista professionia pelissä on?
5.Mikä on maksimilevel ja kuinka kauan sen saavuttaminen kestää?
6.Mahdollisuus säätää pelaajaa? (twinking)

Jotenkin tämä roolipeligenre on koukuttanut sen verran tehokkaasti että AO:n tilalle pitää saada jotain muuta. :)

protsku sanoi:
No niin, nyt kun AO pilasi koko pelin viimeisen patchin myötä niin rupesi kiinnostamaan World of Warcraft! Kertokaahan joku pähkinänkuoressa seuraavat asiat:

2.Pelin kuukausimaksu?
3.Voiko kuukausimaksun maksaa jollain 3rd party systeemillä jos ei ole luottokorttia?

Jotenkin tämä roolipeligenre on koukuttanut sen verran tehokkaasti että AO:n tilalle pitää saada jotain muuta.

http://wow-europe.com/en/ pitäisi löytyä kaikki tarpeellinen

protsku sanoi:
2.Pelin kuukausimaksu?

Vähän tylsää tässä, niin vastailempa samantein...

1. 39,99€ näytti olevan Tampereen Stockmannilla, varmasti jostain saa halvemmalla. Bulldogissa näyttäisi olevan 42€ ja loppu. Peli siis sisältää yhden ilmaisen pelikuukauden.
2. 12€ pintaan.
3. Voi. Kaupoissa on World of Warcraft Pre-Paid Card-tuotteita myynnissä. Noita saa esim. Prismasta, tai ylipäätään joka paikasta, missä on PC-pelejä myynnissä.
4. Aika ulkomuistista tulee, mutta 9 ammattia, joista 6 pääammatteja ja 3 sivuammattia, joita voi ottaa niin paljon kuin napa ruskaa. Pääammatteja voi olla vain 2 kerrallaan.
5. Taso 60. Onhan noita huikeita suorituksia, kuten viikossa lvl60. Mutta itselläni meni n. 2kk, joka oli pelin omassa ajassa 10d. En tosin pelannut kovinkaan kovaa tahtia, toisin kuin esim. Bloo, joka taisi vetäistä jossain 6-8d:ssä lvl60(?).
6. Hankala vastata, kun WoW:ssa on selvästi eri systeemi hahmonkehityksessä kuin esim. AO:ssa. Mutta yksilölliset hahmot(enemmän tai vähemmän) syntyy talents-puista, joihin sijoitetaan tasoilla saatavia taitopisteitä ja tietysti varusteista ja ammateista. Yllättävän paljon nuokin tarjoaa vaihtelua, ja WoW:ssa aika paljon merkitsee taito, tuuri ja pelityyli, eli jokainen hahmo on selvästi erilainen.

Ei toi twinkkaus oikeen onnistu WoWissa. Enchantit on oikeastaan ainoa tapa parantaa pikkusta hahmoa isolla hahmolla silleen "keinotekoisesti" eivätkä nekään mitenkään erikoisia ole. Eli mikään lvl40 hahmo lvl60 kamoilla ei oikein onnistu. Pelihän alkaa kunnolla vasta tuolla lvl60 tietämillä, kun pääsee kunnon BG:ihin ja instoihin. Toki osalla alkaa olla tylsää juuri tuon lvl60 saavutettuaan :)

JauJau sanoi:
En ole tulossa sitten. Sunnuntai-iltana ehkä seuraavan kerran online :1:
Käy tekee mulle devilsaur-pöksyt, gief plz :)

Nojoo, alanpa itsekin harkitsemaan koko wowia aika ankarasti, enspatchissa nerffataan wpn spd:t mikä vaikuttaa tietysti ainoastaan roguihin ja warruihin :( Molemmat sattuu minulla olemaan high-lvl, enkä oikeen jaksa uskoa että enää löytyy kipinää pelata maagia, huntteria, priestiä, shammua tai lockia lvl60 asti.

Pitänee odotella tuo enspatsi ja kattoo miten dramaattiset vaikutukset sillä nerffillä on ja tehdä lopulliset päätökset sitten. Tämän patsin defence nerffin ja tulevan kanssa vaan alkaa vaikuttamaan että nyt tapahtuu liikaa niille hahmoilla joita minä tykkään pelata :curs:

Saitte YHDEN pienen nerffin. Lockeja on kiusittu ja ninjanerffitty aina :D
Sun ois pitäny tulla ZG:hen senkin lusmu.

Dragon sanoi:
Mikä ihme tää paljon puhuttu "nerf" on? :lol2:
Buffin vastakohta n00b! ;)
Eli luokan "huononnus".

Iiiiiiihania buffeja ensi patsissa :haart:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=4988940&P=1
Death coilin CD kahteen minuuttiin ja 3s feari päälle :haart:
Dotit kestää vähemmän ja tekee saman verran damaa :haart:

Ja 1.9 patsissa infernal ja Doom Guard saavat ihan kunnon buffit.
"These End-game pets were originally designed to defeat two even con mobs at 60, however, overall creature power has increased, and therefore we recognize the need to ensure the power of these pets remain on par with our original design philosophy."

Ruin saa toki pientä nerffiä eli ei nähdä aivan niiiin isoja crittejä enää.

Sukulaku sanoi:
Buffin vastakohta n00b! ;)
Eli luokan "huononnus".

Iiiiiiihania buffeja ensi patsissa :haart:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=4988940&P=1
Death coilin CD kahteen minuuttiin ja 3s feari päälle :haart:
Dotit kestää vähemmän ja tekee saman verran damaa :haart:

Ja 1.9 patsissa infernal ja Doom Guard saavat ihan kunnon buffit.
"These End-game pets were originally designed to defeat two even con mobs at 60, however, overall creature power has increased, and therefore we recognize the need to ensure the power of these pets remain on par with our original design philosophy."

Ruin saa toki pientä nerffiä eli ei nähdä aivan niiiin isoja crittejä enää.
World of roquecraftin voi unohtaa, se on taas world of spellcraft sitten :)
Feikkiedit : Nref sheep and locks, kk.

Back
Ylös Bottom