PC World of Warcraft

Mä oon pelaillu muutamana päivänä altilla. Tällä hetkellä 10lvl undead priest löytyy Hynkka nimellä, jos satutte törmäämään.. :) Malolijin kanssa alotettiin pelaamaan ihan varsin yhteistyöllä alusta asti. Se hakkaa warriorilla ja mä hiilaan sitä. Ihan mukavaa touhua.. :D

Hynkkä sanoi:
Mä oon pelaillu muutamana päivänä altilla. Tällä hetkellä 10lvl undead priest löytyy Hynkka nimellä, jos satutte törmäämään.. :) Malolijin kanssa alotettiin pelaamaan ihan varsin yhteistyöllä alusta asti. Se hakkaa warriorilla ja mä hiilaan sitä. Ihan mukavaa touhua.. :D
eieieiei. Ei altteja ennen lvl60;)
Pistäkää nyt ainakin itsenne kiltaan. Jos siis hengaatte vielä bb:llä. Eli Muffinille, Sukulakulle tai Dinkille privaa:)

Jaaha, lähtikös teiltä realmi alta? "unable to connect" tulee mulle. Login-servo nurin tms? :p

Tais paronille tulla iltavapaata :jahas:

JauJau sanoi:
Jaaha, lähtikös teiltä realmi alta? "unable to connect" tulee mulle. Login-servo nurin tms? :p

Tais paronille tulla iltavapaata :jahas:
Sama täällä. Mätetään sit huomenna vaikka ne molemmat:)

Kannattaahan se altti laittaa ainakin inniin lepäilemään ennen lvl60 saavuttamista. On sitten kunnolla levännyt kun sen aika tulee.

:offtopic: Anarchy Onlinen pelaajana kiinnostaa että miten WoW-pelissä menee levelit? AO:ssa maksimilevel on 220 ja pelihahmoja voi säätää sillä tavalla että level 105 Agentti ottaa käyttöön level 200 kiväärin. :)

Tuli eilen katottua se LEEROY-video. Kyllä paras wow-pätkä jonka nähnyt. Ketä ei ole tässä linkki. "Mmm. let's do this. LEEEROYYY."

protsku sanoi:
:offtopic: Anarchy Onlinen pelaajana kiinnostaa että miten WoW-pelissä menee levelit? AO:ssa maksimilevel on 220 ja pelihahmoja voi säätää sillä tavalla että level 105 Agentti ottaa käyttöön level 200 kiväärin. :)

Maksimi tällä hetkellä kai edelleen 60. Nopeimmat pelasivat tuohon levelcappiin kai parissa-kolmessa viikossa mutta vaatii ympärivuorokautisen panostuksen ja optimoinnin. Alempien tasojen tolkuton kamoilla boostaaminen on estetty sillä että kamoilla on minimilevel-rajoitukset ja sillä että useat paremmat kamat sidotaan yhteen käyttäjään (=ei voi siirtää muille pelaajille) joko niiden saannin yhteydessä tai kun niitä käyttää eka kerran päällään. Hyvä mekanismi.

CTi2 sanoi:
Tuli eilen katottua se LEEROY-video. Kyllä paras wow-pätkä jonka nähnyt. Ketä ei ole tässä linkki. "Mmm. let's do this. LEEEROYYY."
Kannattaa hakea Leeroy-modi netistä:D
Kun kirjoittaa /leeroy niin kaikkien modinomistajien kaiuttimista kuuluu videon "LEEROOYY JENKIINSS!!" ja ruudulle "Sukulaku invokes the power of Leeroy Jenkins":lol2:

nothing sanoi:
Ainoa vika Leeroyssa on, että se on tarkoituksella tehty.
Helvetin hauska kuitenkin :D
Periaatteessa tuollaista käytöstä olen nähnyt omalla serverilläni..eräs nimeltä mainitsematon kiltalainen juoksi SM:ssä suoraan temppelin läpi tappamaan sitä "viimeistä" pomoa..Silloin kirosin..
Viikko vielä niin 60lvl paukkuu shamaanilla..sitten servun vaihto..Thunderhornilta jollekin PVP-servulle..

Mental Pain sanoi:
Periaatteessa tuollaista käytöstä olen nähnyt omalla serverilläni..eräs nimeltä mainitsematon kiltalainen juoksi SM:ssä suoraan temppelin läpi tappamaan sitä "viimeistä" pomoa..Silloin kirosin..
Viikko vielä niin 60lvl paukkuu shamaanilla..sitten servun vaihto..Thunderhornilta Burning Blade -servulle..

Korjattu ;)

Mikähän tuossa on kun ei löydä äijiä ollenkaan? Jumii tuohon "retrieving character list". Kaverilla sama homma.. :(

Pitää harkita tulisko pelaamaan burning bladelle..
Sain eilen hilattua shammun 52..Oli hermoa kiristävää tappaa Feralasissa niitä 50elite giantteja..Hyvää xp tosin..
Felwoodiin tai burning steppesiin lauantaina..Pitää etsiä Thoriumia että saa sen epic mountin sitten hankittua..

JSmith sanoi:
Maksimi tällä hetkellä kai edelleen 60. Nopeimmat pelasivat tuohon levelcappiin kai parissa-kolmessa viikossa mutta vaatii ympärivuorokautisen panostuksen ja optimoinnin. Alempien tasojen tolkuton kamoilla boostaaminen on estetty sillä että kamoilla on minimilevel-rajoitukset ja sillä että useat paremmat kamat sidotaan yhteen käyttäjään (=ei voi siirtää muille pelaajille) joko niiden saannin yhteydessä tai kun niitä käyttää eka kerran päällään. Hyvä mekanismi.

Ahaa, aika jännä. Anarchy Onlinessa kun voi periaatteessa kierrättää samat haarniskat ja pyssyt uusille alt-pelaajahahmoille kunhan ne eivät ole NODROP. Minulla on nyt monta ukkoa eri tasoilla ja olen hankkinut omat haarniskat vasta level 150 kieppeillä. Siihen asti kierrätän samoja kamoja niin paljon kuin voi. :)

P.S. Pelaajan säätäminen eli TWINKING on sitten oma taiteenlaji Anarchy Onlinessa koska implanteilla, symbianteilla ja osittain jopa päällekkäin ketjutetuilla buffeilla voi helposti varustaa äijän +50 leveliä paremmalla aseella. Samoin haarniskat jne.

Aloitin pari päivää sitten pelaamisen ja hahmoni on Dwarf Hunter. Hemmetin kivaa on, mutta miten ihmeessä saan lemmikin itselleni?

Saat lemmikin vasta 10 levelin saavutettuasi. Sitten vain pet trainerin juttusille.

Ei kenelläkään sattumoisin ole hahmoa Aggramarissa? Sinne tuli ukko luotua eikä viitsisi heti hypätä pois. Nyt lvl 11 undead mage.

Back
Ylös Bottom