PC World of Warcraft

Shagrath sanoi:
Mites mä teiät nyt sitten löydän? Oon nimellä Verminaard :rock:

Jos et ole jo tehnyt: Whisperiä Sukulakulle, Muffinille tai Dinkille. Noista kolmesta vissiin Muffini on useiten online.

kaatukos muilla ? lensin ite fearilla SM:n instanssiin ja se alko lataa ja sit kaatu :D ja sen jälkeen ei oo päässy BB:lle.. aiheuttikohan se jotain kaatumista muillakin, kun BB:llä enää medium population kohdassa..

Pitäiskö muuten siellä www.throttbot.comsaitilla olla jotain muutakin kuin maksullisia wow- manuaaleja? Enkö vaan osaa etsiä? Kun olen pelissä kysynyt missä joku paikka on yms. niin jotkut ovat sanoneet että "etsi throttbotista". En minä vaan löydä sieltä mitään...

Shagrath sanoi:
Pitäiskö muuten siellä www.throttbot.comsaitilla olla jotain muutakin kuin maksullisia wow- manuaaleja? Enkö vaan osaa etsiä? Kun olen pelissä kysynyt missä joku paikka on yms. niin jotkut ovat sanoneet että "etsi throttbotista". En minä vaan löydä sieltä mitään...
Muahahaa:lol2:
Ai että repesin. Oot siis aina menny Throttbottiin?) Se on www.Thottbot.com:D Ja sitä varmaan osaat käyttää:)

Neuvokaas miten mä saan lv.15 velhoni käyttämään wandia? En saa sitä jostain syystä käyttämään sitä, pitäisi tehdä fire-damagea 15-30 mutta ei tee
mitään. Pisteitä tuossa taidossa on 1, pitäisikö siihen hankkia jostain lisäoppia vai mikä ihme on vikana? Jos aseistaa pelkällä wandilla, niin taistelee pelkästään "unarmed" ja vahinkoa tulee tuollaiset 2-5?

Oletko vetänyt johonkin pikanappiin sitä "Shoot" -kykyä? Homma toimii samalla tavalla kuin kalastaminen, wandi (ongenvapa) equipataan käyttöön oikealla napilla ja sitten käytetään Shoot (Fishing)-kykyä.

Edit: muilla kuin hunttereilla Shoot-kyky ei pysy automaattisesti päällä (kuten melee attack) vaan sitä pitää naksuttaa...

Ehkä järkevämpi sanoa että toimii kun spelli joka ei vie manaa. Ainakin mun papille tosi hyödyllinen kapistus. Kun sooloilee ei tarvitse odottaa sekuntiakaan taistelujen välillä, kun on ryhmässä ei tarvitse seistä odottamassa että joku oikeasti tarvii sen healin.

En tiedä maagien taisteluspelleistä, mutta mulle Blazing Wand (minimilevel jotain 12) teki enemmän damage per second kun kovin taisteluspelli ilman cooldownia johonkin lvl 20:seen asti.

grimJester sanoi:
Ehkä järkevämpi sanoa että toimii kun spelli joka ei vie manaa. Ainakin mun papille tosi hyödyllinen kapistus. Kun sooloilee ei tarvitse odottaa sekuntiakaan taistelujen välillä, kun on ryhmässä ei tarvitse seistä odottamassa että joku oikeasti tarvii sen healin.

En tiedä maagien taisteluspelleistä, mutta mulle Blazing Wand (minimilevel jotain 12) teki enemmän damage per second kun kovin taisteluspelli ilman cooldownia johonkin lvl 20:seen asti.
Mistä noita wandeja voi hommata?

JSmith sanoi:
Oletko vetänyt johonkin pikanappiin sitä "Shoot" -kykyä? Homma toimii samalla tavalla kuin kalastaminen, wandi (ongenvapa) equipataan käyttöön oikealla napilla ja sitten käytetään Shoot (Fishing)-kykyä.

Edit: muilla kuin hunttereilla Shoot-kyky ei pysy automaattisesti päällä (kuten melee attack) vaan sitä pitää naksuttaa...

Jep se on pikanapissa, ei sitä wandia vaan saa silti toimimaan. Eli täytyykö mun pitää sitä pikanappia hiiren oikealla päällä ja sitten painella sitä "Wand" nappia näppäimistöltä. Jossain englanninkielisellä sivustolla selitettiin myös kalastamisesta, mutta kun en ole sitä vielä kokeillut ei tunnu oikein aukenevan toi homma. Niin pitäiskö sen kyvyn näkyä myös siellä spell bookissa? Mulla ei nimittäin näy.

Wandeja saa vaikka huutokaupasta. Ampumisikoni löytyy sieltä taitokirjasta ekalta sivulta. Ampumisen voi sitten vaikka ykköseen, jolloin sitä voi painella mätössä. Aluksi vahinko on säälittävää, kun taito on niin alhainen.

Mulla 42 warlock, 21 shaman, 28 warrior bloodscalpilla. Ei kyllä millään jaksais alkaa alusta BB:llä. Taidan pysyä täällä vaikkakaan mikään hahmoista ei oikein jaksa enää nappaa :(

Shagrath sanoi:
Mistä noita wandeja voi hommata?
Kuten Sukulaku jo ehti sanoa, niin huutokaupasta kannattaa katsoa. Toinen mahdollisuus on instancet; itse olen Deadminesseja tuhoamassa kunnes saan yhden oisko ollut "Cookie's Stirring Rod". Enchantterit voivat niitä tehdä, mutta se yksi mitä kaveri mulle antoi oli ainakin säälittävä niihin kovempiin verrattuna.

Kyllä ottaa päähän. Lomapäivä eikä ole mitään tekemistä, siis loistava hetki pelaamiselle. Mutta eikös Blizzardin pidä juuri nyt väsätä päivityksiään... Sain sen päivityksen ladattua jo tunti sitten, mutta pelaamaan ei pääse koska servereitä ei ole...
Nyt 40 min yliaikaa, kuinka kauan nämä päivitykset yleensä venyvät?

Shagrath sanoi:
Kyllä ottaa päähän. Lomapäivä eikä ole mitään tekemistä, siis loistava hetki pelaamiselle. Mutta eikös Blizzardin pidä juuri nyt väsätä päivityksiään... Sain sen päivityksen ladattua jo tunti sitten, mutta pelaamaan ei pääse koska servereitä ei ole...
Nyt 40 min yliaikaa, kuinka kauan nämä päivitykset yleensä venyvät?
Nyt on pidennetty tommonen taukotsydeemi, kun tulee päivitys. Keskiviikkoinahan on tuollainen huoltotauko.

Hui kun tuo uusi battlegrounds on hauska:hyper:
Ainoa harmi on nuo ylipassiiviset pelaajat, jotka vain odottavat linjojen takana eivätkä liiku mihinkään. Pahimmassa tapauksessa kaikki peruuttavat aivan turhaan, kun kukaan ei halua olla edessä. Onneksi näihinkin on keksitty kaikkia kivoja temppuja kuten paikalle kutsuttava vihuja vastaan taisteleva supermonsu.
Tappelusta ja siihen liittyvista tehtävistä saa vielä mainetta jolloin saa ostettua kaikkea kivaa sälää mukaan areenoille.

Arska sanoi:
Jep se on pikanapissa, ei sitä wandia vaan saa silti toimimaan. Eli täytyykö mun pitää sitä pikanappia hiiren oikealla päällä ja sitten painella sitä "Wand" nappia näppäimistöltä. Jossain englanninkielisellä sivustolla selitettiin myös kalastamisesta, mutta kun en ole sitä vielä kokeillut ei tunnu oikein aukenevan toi homma. Niin pitäiskö sen kyvyn näkyä myös siellä spell bookissa? Mulla ei nimittäin näy.
Onko sulla tosiaan "shoot" -skilli pikanapissa, eikä suinkaan pelkästään se käyttämäsi wandi? Ihan samalla lailla kuin attack.

Eli:
1. Laitetaan wandi siihen hahmolomakkeen wandi-slottiin
2. Valitaan target
3. Naputellaan shoot-nappia

Niin pitkään kun wandiskilli on suhteellisen matala mobit tuntuvat sanovan "resists". Mutta kyllä se siitä kunhan skilli nousee.

Juoppo sanoi:
Onko sulla tosiaan "shoot" -skilli pikanapissa, eikä suinkaan pelkästään se käyttämäsi wandi? Ihan samalla lailla kuin attack.

Eli:
1. Laitetaan wandi siihen hahmolomakkeen wandi-slottiin
2. Valitaan target
3. Naputellaan shoot-nappia

Niin pitkään kun wandiskilli on suhteellisen matala mobit tuntuvat sanovan "resists". Mutta kyllä se siitä kunhan skilli nousee.

Jep kiitti neuvosta, sain kyllä toimimaan jo aiemmin. Mulla tosiaan oli valittuna se wandi, eikä sitä shoot toimintoa, kesti kyllä ennenkuin tajusin... :nolo:

Back
Ylös Bottom