PC World of Warcraft

Willie sanoi:
Saat lemmikin vasta 10 levelin saavutettuasi. Sitten vain pet trainerin juttusille.

Kiitos. Siihen ei menekkään enää kauaa.

Hitto kun en huomannut tätä ketjua aikaisemmin. Olisin voinut tulla samalle servulle. Nyt en jaksa uudestaankaan aloittaa. Harmi ettei voi siirtää hahmoja servulta toiselle.

Shagrath sanoi:
Ei kenelläkään sattumoisin ole hahmoa Aggramarissa? Sinne tuli ukko luotua eikä viitsisi heti hypätä pois. Nyt lvl 11 undead mage.

Burning bladelle vaan. Eihän siinä mene kuin pari tuntia lvl11 :)

Shagrath sanoi:
Ei kenelläkään sattumoisin ole hahmoa Aggramarissa? Sinne tuli ukko luotua eikä viitsisi heti hypätä pois. Nyt lvl 11 undead mage.

Burning Bladelle vaan. Tuo 11lvl menee nopeasti varsikin kun osaa tehtävät entuudestaan.

Hynkkä sanoi:
Burning bladelle vaan. Eihän siinä mene kuin pari tuntia lvl11 :)
Onkohan mussa jotain sitten vikana, kun olen käytännössä pelannut 1 1/2 päivää ja nyt vasta sain leveliksi 12...Olen mielestäni suorittanut tehtäviä suht nopeassa tahdissa... :(

Shagrath sanoi:
Onkohan mussa jotain sitten vikana, kun olen käytännössä pelannut 1 1/2 päivää ja nyt vasta sain leveliksi 12...Olen mielestäni suorittanut tehtäviä suht nopeassa tahdissa... :(
Siis tarkoitat varmaan, että kulutit 1½ päivää pelatessa..eli itse pelin peliaika ei ole 1d12h..?
Katso komennolla /played
itselläni kului aikaa 5 tuntia peliaikaa saavuttaa 52lvl..Eikä ollut edes rez-bonusta tolla välillä..

Shagrath sanoi:
Toisella kerralla huomattavasti nopeampaa, kun on saanut vähän pelistä kiinni ja muistaa tehtävät. Eli tulepas nyt sinne Burning Bladelle ja tee hordelle uus hahmo:) Privaa sitten Sukulakulle, Muffinille tai Dinkille.

edit:
Mental Pain sanoi:
Siis tarkoitat varmaan, että kulutit 1½ päivää pelatessa..eli itse pelin peliaika ei ole 1d12h..?
Katso komennolla /played
itselläni kului aikaa 5 tuntia peliaikaa saavuttaa 52lvl..Eikä ollut edes rez-bonusta tolla välillä..
Missä tässä on typo? Tuo 5h ja 52lvl kun on täysin mahdoton saavuttaa:)

nerf, öö, mages?

kalmi1.jpg

kalmi2.jpg

kalmi3.jpg

jeps, vähän pimeitä ja pieniksi leikottuja :p

Sukulaku sanoi:
Toisella kerralla huomattavasti nopeampaa, kun on saanut vähän pelistä kiinni ja muistaa tehtävät. Eli tulepas nyt sinne Burning Bladelle ja tee hordelle uus hahmo:) Privaa sitten Sukulakulle, Muffinille tai Dinkille.
Täytyy harkita vakavasti BB:lle tulemista. Ei vaan millään jaksaisi kahlata samoja tehtäviä uudestaan...Mutta ois toisaalta kiva päästä johonkin kunnon kiltaan.

Shagrath sanoi:
Täytyy harkita vakavasti BB:lle tulemista. Ei vaan millään jaksaisi kahlata samoja tehtäviä uudestaan...Mutta ois toisaalta kiva päästä johonkin kunnon kiltaan.
Eri tehtäviähän ne oikeastaan ovat jos olet ennen pelannut alluilla. Tuo kiltachatti on pelin suola:)
Pistä noi heput vaikka sinne kaverilistaan ni tiedät heti ollaanko online.

edit. Ja se 11 levua tjsp menee harvinaisen nopeasti. Killalta saa yleensä vielä liittymislahjaksi neljä laukkua:)

Sukulaku yksi taso 5tunnissa on aika normaalia..Tällä hetkellä oman killan korkein lvl.. :rock:
Tolla välillä en viitsinyt etsiä louhittavaa vaan tein pari elite tehtävää Feralasissa ja Felwoodissa..loput ajasta tapoin 50elite giantteja feralasissa ja Felwoodissa 52 karhuja ja susia..Ja käytiin killan poikien kanssa tyhjentämässä Zul'farrak..
Tänään pitäisi mennä rez-bonuksen kanssa lvl 53 ja sitten sen jälkeen vielä jos ei kovin montaa SM rundia vedetä niin ehkä se 54 myös..
On tässä nyt tullut lahjoitettua 40lvl kiltalaisille mountti rahat..tai thorium baria olen antanut..
Tuntuu, että eivät oikein haluaisi minun lähtevän servulta.. :rolleyes:
Yhdellä meidän kiltalaisella 47lvl ukolla on jo epic-mountti rahat koossa ja vähän ylikin..Oli pari päivää sitten ostellut itselleen 3 epic tavaraa..Kuulemma "vähän" meni rahaa..En sitten tiedä mistä se ne rahat on hommaillut..Kyllä minullekin tuollainen summa kelpaisi :itku:

Mental Pain sanoi:
Sukulaku yksi taso 5tunnissa on aika normaalia..Tällä hetkellä oman killan korkein lvl.. :rock:

Tuosta sinun ensimmäisestä viestistä sai sellaisen kuvan, että olet pelannut lvl1 -> lvl52 viidessä tunnissa peliaikaa. Totta tosiaan, minulla meni n. 10h peliaikaa päästä lvl58->lvl60.

Sagrath sanoi:

Tule nyt pois vaan :) Meillä on kuitenkin kiltahenki todella jees ja meillä on niin paljon korkean tason jengiä, että ilmaista kamaa tippuu varmasti, niin alkuun pääsee muitta mutkitta. Puhumattakaan kiltachatista! Ei varmasti tule missään kohtaa yksinäistä kun kiltachatissa jauhetaan 24h/7d. Vähän aikaa kun pelaili yksin eri serverillä, niin huomasi, kuinka yksinäistä oli ilman kiltachattia :D [/ilmainen mainos]

Meikäläinen pitää tailorina ainakin aloittelevat cloth classit ajanmukaisissa rensseleissä, kunhan jaloissa pyörivät low levelit muistavat niitä vain pyytää ;).
Eikös tuo serverinvaihto ollut mahdollista? Eli yhteys ylläpitoon ja he siirtävät hahmon toiselle servulle? Alluhahmon liittäminen kiltaan ei tietenkään onnistu, mutta hordella pelaavat välttyisivät samojen levujen tahkoamisesta uudelleen.

Willie sanoi:
Meikäläinen pitää tailorina ainakin aloittelevat cloth classit ajanmukaisissa rensseleissä, kunhan jaloissa pyörivät low levelit muistavat niitä vain pyytää ;).
Eikös tuo serverinvaihto ollut mahdollista? Eli yhteys ylläpitoon ja he siirtävät hahmon toiselle servulle? Alluhahmon liittäminen kiltaan ei tietenkään onnistu, mutta hordella pelaavat välttyisivät samojen levujen tahkoamisesta uudelleen.
No jos tommonen on mahdollista niin sitten vaihdan ehdottomasti! wow-europen sivuilta vai?

Ps. Nyt lvl 13 ja hoksasin vasta äsken että ilmalaivalla pääsee muihin mestoihin :nolo: Nyt alkaa levelit varmaan nousemaan nopeammin kun on enemmän helpompia questeja...

Edit: Ei taida toi siirto onnistua. Siirto tehdään high-pop. servusta low-pop. servuun. Kumpikaan ehto ei täyty mun kohdalla...

HEH..itsekin huomasin vasta nyt miten epäselvästi olin kirjoittanut..
vähän päälle 8pv on mennyt ton 52lvl saavuttamiseen 1 lvl:stä..
Pitää nyt vähäksi aikaa jäähdytellä ja odotella killan poikia 50+lvl..
voisi vaikka yrittää tuon kalastuksen ja ruuanlaiton pistää 300..ja asesepäntaidot myös..
Tänään sitten tuossa aamupäivällä pelatessa sain 5kpl heavy iron lockboxeja..Booty bayn lähellä olevalta saarelta tippuivat..kaikkea kummaa ne gorillat kuljettavat mukanaan..
Sanokaas mikä on teidän parhain droppi..?
Itse en ole vielä epic-tavaraa löytänyt..tosin nekin jotka on löydetty niin on rollilla hävitty.. :D

Mental Pain sanoi:
Sanokaas mikä on teidän parhain droppi..?
Itse en ole vielä epic-tavaraa löytänyt..tosin nekin jotka on löydetty niin on rollilla hävitty.. :D
No parhaat on varmaan jotain päälletulleita lvl55+ sinisiä, mutta rahan puolesta paras oli lvl45 epic miekka Bloodrazor http://www.thottbot.com/?i=15300
Thottbotin mukaan mahis saada toi tolta monsulta on ollu joku 1/10000:D
80g tosta tuli vaikka oli mun mielestä aika kehno:) Kai se sit tolla levulla on kiva.

edit. tarkennusta droppiin.

No niin. Loin undead magen bb:lle, kohta lvl 7. Olitte oikeessa et noi ekat levelit tuli kyllä tosi nopeesti, mut menee vielä varmaan kohtuullisesti aikaa ennenkuin pääsen taas 13 leveliin. Mites mä teiät nyt sitten löydän? Oon nimellä Verminaard :rock:

Edit: Niin joo, ystävälistauksen avulla...

Pakko leveillä, paras droppi on myrmidons signet. Etsikää thottbotista ketä kiinnostaa, en jaksa linkkailla kun laiskottaa :p Tuo tuli silityksen kivielmulta kun kalmion ja jaun kanssa hoidettiin "pientä" grindiä siellä. Täytyy sanoa että maagin ja papin kanssa on ihana grindailla tämmösen hitaammankin soturimiekkosen. Pojille vielä extrahalit siitä hyvästä että sain pitää sormuksen ;)

Back
Ylös Bottom