PC World of Warcraft

Olen alkanut saamaan Error 132 -ilmoituksia. Technical forumeilta löytyy stickkattuna informaatiota aiheesta... mutta en edes tiedä mitä h******iä minun pitäis tehdä että saan ne muistin testaajat pyörimään koneelle kun toinen ohjelma on Linux only ja toinen haluaa vain koko ajan tehdä startti levyä mikä ei edes tee mitään...

Pelaaminen ei onnistu 10min pelisessioilla joten jos joku olisi ystävällinen ja selittäisi suomeksi mitä minun pitäisi tehdä päästäkseni eroon tuosta 132:sta niin arvostaisin sitä todella paljon. :worship: :worship: :worship:

Takaisin pyörimään technical support foorumeille... :wall:

Pancor sanoi:
Vieläkö pääsee Pakkiksen kiltaan ihan tällainen ensikertalainen mukaan? Minkälaista hahmoa kannattaisi ruveta tekemään?

Eiköhän tuonne pääse. Tällä hetkellä taitaa olla joku ~34 nimeä killassa, tosin tuossa on aika monta alttihahmoakin. Ja se oma äijä on syytä tehdä ihan oman maun mukkaan, kunhan vaan on hordella ja pitää mielessä että loppupeleissä priest/warrior/mage-linjalla on eniten kysyntää. Rogue lienee aika helppo pelattava, tai ainakin tuntuu siltä kun niitä pyörii jaloissa ja puukkoa selässä ihan riesaksi asti.

Ei muuten porukalla olisi innostusta lähteä DM eastiin? Pitäisi kirves käydä noutamassa. Vähän kiltachatissa kyselin, mutta oli aika "Emmänyttiiä"-asennetta.

Pancor sanoi:
Vieläkö pääsee Pakkiksen kiltaan ihan tällainen ensikertalainen mukaan? Minkälaista hahmoa kannattaisi ruveta tekemään?

Aika sama tosiaan mitä hahmoa rupeaa tekemään, valitse tosiaan se joka itseäsi kiinnostaa. Ryhmässä pelaamista ajatellen hunter-luokka on kuitenkin ehkä huonoin vaihtoehto, sillä sille ei jää selvää erityisroolia ryhmässä. Yksinpelailuun sekin toki soveltuu.
Jokaisella luokalla on omat heikkoutensa. Itse pelailen maagilla, ja warrior-luokan vastustajia kaatuu kuin heinää, kun taas selkään puukottava rogue on myrkkyä cloth-classille. Myös shamaanit tuntuvat olevan vaikeita vastustajia. Jokaisella luokalla on kuitenkin omat heikkoutensa ja vahvuutensa.

Willie sanoi:
Itse pelailen maagilla, ja warrior-luokan vastustajia kaatuu kuin heinää, kun taas selkään puukottava rogue on myrkkyä cloth-classille.
Frost nova+blink+poly+bandage+nukea ja frostia.. Mikä siinä nyt on niin vaikeaa;)

Jos haluaa luokan, joka pääsee porukoihin helposti ja ownaa pvp:ssä, kannattanee ottaa pappi. Niille on aina kysyntää ja oikein speccattuna pieksee lähes jokaisen luokan pvp:ssä. Mutta kannattaa tosiaan ottaa se luokka jota on kiva pelata ja se rotu jota on kiva katsella:)

Tulis jo se patchi.

Sukulaku sanoi:
Frost nova+blink+poly+bandage+nukea ja frostia.. Mikä siinä nyt on niin vaikeaa;)

Eihän se vaikeaa ole, välillä tuo jopa onnistuu. Yleensä ne pirulaiset vain osaavat iskeä näkymättömistä sillä hetkellä kun healthista on puolet poissa muutoinkin :)

Itse olen pelaillut Dragonmaw serverilla. 60 levelin shamaani ollut jo aikaa sitten, ja rogue taitaa olla 52 levelillä. Onko porukka saanut nurin mitään isompaa riistaa vielä? Itse olen ollut mukana tappamassa Lord Kazzakkia 3 kertaa, sekä Molten Coren 3 ensimmäistä pomoa on pistetty killan kanssa nurin.

On kyllä kohtalaisen koukuttava peli tuo. Noh, kunhan saan roguen valmiiksi, keskityn vaan raideihin, ehkä sitten jää taas aikaa muuhunkin elämään :)

Willie sanoi:
Aika sama tosiaan mitä hahmoa rupeaa tekemään, valitse tosiaan se joka itseäsi kiinnostaa.

Toi totta, ja sittenhän vielä noiden luokkien keskinäistä tasapainoa hiotaan koko ajan, about joka patchissa tulee pikkumuutoksia spelleihin ja skilleihin.

Noniin, tuossa on tuo minun UI. Tuossa on siis Cosmosta ja Gypsyä sekaisin. Tuohon muotojen alle saa lisättyä vielä yhden hotbarin(tällä hetkellä siinä on siis 1, jossa ei ole mitään) ja sivulle ne muut kaksi. Tuossa chatti-ikkunan yllä on combat log.

Liitteet

• WoWScrnShot_052705_233620.webp
    WoWScrnShot_052705_233620.webp
    163 KB · Katsottu: 392
jaaha.. pitäisköhän sitä pelaa kesäkuussa pikkase, jos sais nostettua pikkasen vielä leveleitä.. kai siellä on kaikki vastustajatki jo lvl60 ?

wab sanoi:
jaaha.. pitäisköhän sitä pelaa kesäkuussa pikkase, jos sais nostettua pikkasen vielä leveleitä.. kai siellä on kaikki vastustajatki jo lvl60 ?

Onhan noita jo aika paljon mutta löytyy kyllä vielä paljon muitakin. Tosin alkaa jo vähän hirvittää tuo alliance : horde-ratio bb:llä, tällä hetkellä näyttäis olevan 2:1. :eek: Siltä se kyllä välillä tuntuukin, allupaladiineja ja rogueita ryömii joka kiven alta.

wab sanoi:
Takas vaan. Sulla on varmaan 10 levun verran restediä sielä:D
Killasta löytyy tolta levulta paljonkin sakkia. Fucit, (akkz), Rozoh, Ugga, Muffini, joka on mun alttini:)
Kolme viimistä on kaikki shammuja eli sieltä tulee kiva aalto noita.

Back
Ylös Bottom