PC World of Warcraft

Peli tilattu viime viikolla ja uusi kone myös matkalla kotia päin. En varmaan jaksa installoida vanhaan romuun peliä, mutta kun saan kaiken toimimaan, voisi tuolle serverille vaikka tulla. Ajattelin ekaksi hahmoksis undead (shadow) priestiä, ja jos ikinä pääsen lvl60 niin talentit holyksi sitten. Healaajia tuskin on ikinä tarpeeksi?

Harmittaa että tällä omalla koneella en voi osallistua koskaan raideihin, pätkii niin saatanasti jo ogrimmarissakin kun latailee.

whine sanoi:
Peli tilattu viime viikolla ja uusi kone myös matkalla kotia päin. En varmaan jaksa installoida vanhaan romuun peliä, mutta kun saan kaiken toimimaan, voisi tuolle serverille vaikka tulla. Ajattelin ekaksi hahmoksis undead (shadow) priestiä, ja jos ikinä pääsen lvl60 niin talentit holyksi sitten. Healaajia tuskin on ikinä tarpeeksi?

No priesti on kyllä aika varma valinta, kysyntää löytyy aina. Ja shadow-versio pärjää erinomaisesti myös player versus player-matseissa.

Mihis se Tjalfarkin on häipynyt pelistä, kun ei ole pelannut kahdeksaan päivään? Sua tarvitaan sielä:)

On ollut kiirettä ja palasin eilen vajaan viikon reissusta. Kyllä tässä taas pelataan pian. Välillä tulee kumminkin Stormreaverilla mätettyä.

Nyt kun on tullut noi servun vaihdot mahdollisiksi, meinaako pakkis kilta muuttaa muualle BBltä jos nii mikä on kohde servu? Muuton voi tehdä account managementistä.

Me vaihettii just koko kilta Twilight's hammerille.

Sale sanoi:
Nyt kun on tullut noi servun vaihdot mahdollisiksi, meinaako pakkis kilta muuttaa muualle BBltä jos nii mikä on kohde servu? Muuton voi tehdä account managementistä.

Me vaihettii just koko kilta Twilight's hammerille.
Pitää miettiä. Jos koko killan voi suoraan muuttaa toiselle servulle ni oishan se hienoa:)
Kuullu vaan juttua, että se siirtäisi sitten jonnekin random-servulle, mutta näin ei kai ole.

Vaan eihän tuo toimikaan. Burning Blade ei ole yksi niistä servuista, joista voi muuttaa pois.

Sukulaku sanoi:
Pitää miettiä. Jos koko killan voi suoraan muuttaa toiselle servulle ni oishan se hienoa:)
Kuullu vaan juttua, että se siirtäisi sitten jonnekin random-servulle, mutta näin ei kai ole.

Jokaisella serverilla on oma kohde servunsa jos haluaa vaihtaa. Eli ei tuu mitenkää summittaisesti..

wow-europe.com sanoi:
Realms that are currently eligible to move from are Warsong, Crushridge, Ravencrest, Shadow Moon and Spinebreaker, to the new realm: Twilight's Hammer.
Eli Burning Bladesta ei ainakaan tällä hetkellä saa lähteä mihinkään.

Sukulaku sanoi:
Eli Burning Bladesta ei ainakaan tällä hetkellä saa lähteä mihinkään.

nain on! se oli vaan ne muutama hassu "ylikansoitettu" servu mitka blizu on valinnu suuressa viisaudessaan ja niissakin piti siirtya ennalta maarattyyn toiseen servuun. Eli ei saanut itse valita mista mihin siirtyisi. :itku:

:offtopic: Luin tässä hiljattain eräältä foorumilta että WoW ja EverQuest ovat menneet osittain pilalle sen takia kun pelaajille arvokkaita esineitä huutokaupataan Ebayn ja vastaavien saittien sivuilla. Eli enää ei tarvitse itse kampittaa jotain spesiaali esinettä viikkokaupalla kun sen voi ostaa Ebaystä?

Tämän arvellaan johtavan pitkässä juoksussa siihen että MMORPG-genressä on ammattimaisia kampittajia jotka kamppaavat niitä dynabosseja jotka tiputtavat kaikista harvinaisimpia esineitä. Ja sitten ei ole tavallisella pelaajalla paljon mahiksia päästä samoille apajille luuttaamaan kun siellä on ammattimainen level 200 hemmo koko ajan kamppimassa. :rolleyes:

Totta vai tarua? Kokemuksia tästä ilmiöstä? Itse olen pelannut ankarasti Anarchy Onlinea ja siellä selviää kun käyttää ingame ostoskanavia hyväkseen.

protsku sanoi:
:offtopic: Luin tässä hiljattain eräältä foorumilta että WoW ja EverQuest ovat menneet osittain pilalle sen takia kun pelaajille arvokkaita esineitä huutokaupataan Ebayn ja vastaavien saittien sivuilla. Eli enää ei tarvitse itse kampittaa jotain spesiaali esinettä viikkokaupalla kun sen voi ostaa Ebaystä?

Totta vai tarua? Kokemuksia tästä ilmiöstä? Itse olen pelannut ankarasti Anarchy Onlinea ja siellä selviää kun käyttää ingame ostoskanavia hyväkseen.

Jos en väärin muista, niin taitaa olla ihan kirjallisesti wow:n säännöissä, että tuollaista toimintaa ei saa harrastaa. Jos tuosta jää kiinni, niin sulkevat accountin välittömästi. Varmaan jossain päin jonkinäköistä "live"kauppaa pelin kamoista tekevät, mutta en kyllä jaksa uskoa, että siitä mitään isompaa ongelmaa tulee missään vaiheessa..?

protsku sanoi:

Tämän arvellaan johtavan pitkässä juoksussa siihen että MMORPG-genressä on ammattimaisia kampittajia jotka kamppaavat niitä dynabosseja jotka tiputtavat kaikista harvinaisimpia esineitä. Ja sitten ei ole tavallisella pelaajalla paljon mahiksia päästä samoille apajille luuttaamaan kun siellä on ammattimainen level 200 hemmo koko ajan kamppimassa. :rolleyes:

Diablossa ja oliko Ultima Onlinessä niin tätä vissiin harrastettiin vähän laajemmassakin mittakaavassa.
WoW:ssa toi tosin taitaa olla kiellettyä kuten Hynkkä jo mainitsi. Tosin valvonnasta en tiedä ja kiinnijäämis %:sta.

edit. vilkasin ebaysta äkkiä ja näytti, että tavaraa ei ole kaupan, mutta kultaa on. Ongelma näyttää olevan USA servuilla. Muutama ilmoitus vain euro servuille.

Kiellettyähän tuo on. Se lukee tosiaan suurimman osan MMORPG:den käyttäjäehdoissa ja aika kevyesti on lähtenyt porukkaa banniin tuosta. Tosin hassua on se, että kuka maksaa mansikoita vain siksi, että saa peliinsä virtuaalirahaa. Nimittäin jostakin minulle jäi mieleen(taisi olla joku pelilehti), että esim. WoWin tapauksessa 10g maksaa likimain 10€.

Noita kultafarmaajiahan on bannattu jo useita satoja. Pelin luolastosysteemi ehkäisee tuota muille pelaajille koituvaa harmia farmauksesta, koska parhaat kamat saa juuri sieltä. Monsuthan siis ovat luolastoissa aina uudet eri porukoilla mentäessä.

Hienosti Burning Blade -serveri taas sekoilee :curs: :wall:
Vois alkaa harkitsemaan varahahmon tekemistä toiselle servulle.

Back
Ylös Bottom