PC World of Warcraft

200 eurolla lähti raid-lokki. Olis saattanut enemmänkin saada muttei kiinnostanut jäädä odottelemaan. Nyt voikin sitten vapauttaa sen 15g levytilaa ja täyttää sen bodyvideoilla.

Ite myin wow-accountini huuto.netissä 450€:lla joskus TBC:n aikoihin. Yks kunnon hahmo siinä vaa oli, mutta aikaa meni pelatessa aivan liikaa. Jälkeepäin hirvittää ku miettii niitä aikoja.

Muutama ulkomaalainen tarjos hieman enemmän siitä accountista, mutta en viittiny alkaa myymää niille, jos ois joutunu vaikka huijatuksi. Toi huuto.netin tyyppi laitto rahat tilille heti alkuun ja sitte vasta mä annoin sille accountin tiedot jne..

Porukka vissiin suunittelee lopettamista :lol2:

Itse lopettelin joskus viimevuonna, syyskuun paikkeilla. Itse peliä ei kyllä ole ikävä oikeastaan yhtään, mutta muutama helvetin hauska tyyppi killasta sinne jäi joiden kanssa tuli ventrilon välityksellä juteltua aika paljonkin. Nyt tyypit pisti viestiä että hekin ovat tauolla ja ajattelivat joskus kevään mittaan aloitella taas kevyttä casual pelailua, joten heräsi itselläkin mielenkiinto että mitä jos itsekin sitten toukokuussa kun saa pääsykokeet hoidettua alta pois jne. Ei vaan kesällä oikein nappaa istua himassa dataamassa, silloin on paljon muutakin mukavaa hommaa.

Saa nähdä, aika näyttää

Tämä "ilmaiset 30 pvä" jotka tulevat peruspelin mukana, hämäävät minua: Minulta vaaditaan maksukortin lukuja kun yritän luoda accounttia, ja eihän minun pitäisi siitä joutua maksamaan jos saan ensimmäiset kolmekymmentä päivää ilmaiseksi? Nyt en siis voi luoda accountia -> pelata.

Damn. :wall:

WTF.gif

Tämä "ilmaiset 30 pvä" jotka tulevat peruspelin mukana, hämäävät minua: Minulta vaaditaan maksukortin lukuja kun yritän luoda accounttia, ja eihän minun pitäisi siitä joutua maksamaan jos saan ensimmäiset kolmekymmentä päivää ilmaiseksi? Nyt en siis voi luoda accountia -> pelata.

Ei sulta minkään maksukortin numeroita vaadita vaan peliaikakortin. Ja pelikotelosta varmaankin löytyy tollanen tuohon kenttään sopiva koodi millä saat sen kuukauden peliaikasi...?

Latu, mulla oli sama ongelma, kun pelin ostin. Ton ikkunan pystyy jotenkin kiertämään tai sitten siihen löytyy joku luku. En muista enää.

Vaikka pelin mukana tulee ilmaiset 30 päivää, tarvitset silti joko peliaikakortin tai luottokortin (myös Visa Electron). Sun pitää siis laittaa maksutavaksi jompikumpi ja kun oot laittanu kortin tiedot, niin ilmainen 30 päivää alkaa. 30 päivän jälkeen sitten vasta astuu voimaan se kortilta laskutus tai peliaikakortti.

Pointfiveo, kiitos ja kuittaus ja kumarrus. *kumarrus*. H*tto kun tuota luottokorttia ei ole.... (Ei kukaan sellaista minun kätösiini uskaltaisi antaa :'D)

Köyhä olen.

Sain viime kesänä synttärilahjaksi kavereilta Wowin ja siihen tuon 30 päivää ilmaista peliaikaa. Hieman itseänikin ihmetytti tuo luottokorttitietojen antaminen ja kyselin kavereilta moneen otteeseen, että eihän tämä sitten maksa mitään. Vastaus oli, että ei, mutta tiedot pitää antaa että pääsee pelaamaan. No kuukauden kokeilin ja lopetin, mutta huomaamattani laskutus jatkui. Tämän sitten huomasin maaliskuussa ja voin sanoa että kyllä otti kupoliin. Osittainhan tuo menee omaan piikkiin, mutta kyllä siinä joku systeemi sais olla mikä kysyisi että" haloo, et ole logannut kolmeen kuukauteen, vieläkö kiinnostaa maksaa?"

Tämmöinen avautuminen tällä kertaa, toivottavasti muut eivät tee samaa virhettä.

Sen ilmaisen 30pvä saa käyttöön vain ostamalla joko se 2kk peliaikakortti tai sitten vinguttamalla visaa.
Eli jotta sen ilmaisen 30vpä joka tulee pelin mukana voi käyttää, pitää ostaa myös peliaikaa sen lisäksi.

Sen ilmasen 30pv saa käyttöön joko ostamalla sen 2kk peliaikakortin tai laittamalla electronin numeron jonka voi sitten heti käydä ottamassa pois kun on saanut accon aktivoitua. Eli korttia ei laskuteta ennen ku se ilmanen aika on loppu, mut jos ei muista ottaa sitä korttii pois sielt ni se jatkuu maksutus vaikka ikusesti (tai kunnes rahat loppuu).

Pointfiveo, kiitos ja kuittaus ja kumarrus. *kumarrus*. H*tto kun tuota luottokorttia ei ole.... (Ei kukaan sellaista minun kätösiini uskaltaisi antaa :'D)

Köyhä olen.
Vaikka ei lukisi Visa Electron niin yleensä toimii. Valitsee vaan Visa ja pistää Electronin tiedot sisään. :rock:

Back
Ylös Bottom