PC World of Warcraft

Pistäkääs joku jotain arvostelun tynkää uudesta lisäosasta! En ole varmaan yli vuoteen pelaillut ja nykyisin olisi aikaa pelata vain kerran-pari viikossa muutaman tunnin pätkä. Tuntihinnaksi tulisi itselle jotain 1,5-2e, niin onko sen arvoista hommaa? :)

tossa päivällä oli vähän tuskaa tehdä niitä alkupään tehtäviä kun kaikki pelaajat kyttää vierekkäin että koskas ne herää henkiin uudestaan:D

Missäköhä ois hyvä myydä oma account? Se on nykyää niin kiellettyä ettei löydä mitää hyvää paikkaa :D. Mikä on kyllä omasta mielestäni typerää ku sen parissa on tullut vuodatettua hikeä, verta ja kyyneleitä. Hikeä kuumasta datahuoneesta johtuen, verta hiussuonen katkettua nenässä ja kyyneleitä liian pitkästä näyttöä tuijottelemisesta.
Haluisko joku täällä kenties ostaa accountin mihi kuuluu:
71 rogue ammatteina Leatherworking 390, skinning 446.
56 druidi ammatteina Alchemy 230 ja Herbalism 194.
55 Hunter ammattina Engineering 220 jotai ja Mining 230 jotain.
Ja 60 Death knight. Kaikki alliancen puolella. Accountilla jotain 790g rahaa.

Edit:Ainiin peliaikaa on vielä joulukuun 29. päivään asti.

Haluisko joku täällä kenties ostaa accountin mihi kuuluu:
71 rogue ammatteina Leatherworking 390, skinning 446.
56 druidi ammatteina Alchemy 230 ja Herbalism 194.
55 Hunter ammattina Engineering 220 jotai ja Mining 230 jotain.
Ja 60 Death knight. Kaikki alliancen puolella. Accountilla jotain 790g rahaa.

Edit:Ainiin peliaikaa on vielä joulukuun 29. päivään asti.

Hinta ja realm :)

Mulla ois 70 druid full s2 gearilla ja muutamalla epic pve:llä. Ammatteina Enchanting 375 ja herbalism 375. Shammy 56 lvl jolla rarea koko gear ja pari epiciä. Ammatteina Leatherworking jotain 364 ja skinning abt. 280 Peliaika loppunut mutta myisin 50€ pois jos joku haluu ostaa. Ja Ravencrestillä on noi hahmot.

Jos joltain löytyis väh.70lvl ally-healeri myytäväks, nii saattasin olla kiinnostunut (riippuen hinnasta). Mieluiten paladin tai shaman, mut priesti ja druidikin kelpanee.

Oon taas ruvennu pelaa WoWia! Ostin just WotLKin ja laitoin asentumaan. Ja aion kyllä jättää ton tän hetkisen projektin, eli belf hunterin (lvl 63) vähäks aikaa jäihin, ja teen tietty death knightin! :)
En oo pelaillu tosiaan pitkään aikaan, löytyy jotain hordeja, mm. warlock lvl 70, mutta ei sillä jaksa pelata. Sit oli toi yks human mage viikonloppuprojektina, lvl tais olla vähän alle 50, servu Ravenholdt.
Aion kyllä pelata sillä vielä jossain vaiheessa, mutta ajateltiin kaverin kanssa nyt taas hordella vääntää.

Pelaako joku Ravenilla tai Darksorrowilla, vai pelaako kukaan täältä enään edes WoWia?

Mä otin ja semilopetin!
Ei vaan enään nappaa niinku ennen.

Saldoksi jäi 80 druid (balance) täysissä epiciessä (naxx 25 ja badge) ub sp noin 2k.
kaikki proffut tapissa herbalism, alchemy ja fishing ja transmute master

lisäksi

lvl 80 death knight rareissa
ammatteina bs ja mining.

Hahmot on stormreaverilla, jos joku haluais ostaa pois tuon accountin.

Tuli hankittua joskus kk sitten, frosti maagilla yritetään epätoivosesti eteenpäin. Ekat kaks viikkoo tuli hakattua ahkerasti, eräänä viikonloppuna laskin hakanneeni ~28h...

Oon miettiny, että palkkais kiinalaisia rogueineen suojelemaan mua, niin ei nuo homot alliancelaiset aina selkään puukottas :)

Mietin jopa että toisen accountin, mutten tiedä. Rogue ois ehkä pitäny tehä..

Back
Ylös Bottom