PC World of Warcraft

blizzu ilmoitti pelaajamäärän olevan yli 11miljuunaa.
Tosiasiassahan se ei ole läheskään noin korkea. Accountien määrä on tuo 11 miljoonaa, mutta esim. itselläni on 3 accountia, ja jos mukaan lasketaan Kiinalaiset farmaajat jotka hallitsevat tuhansia/kymmeniä tuhansia accounteja, niin tosiasiassa luku on aavistuksen pienempi.

Mutta toisaalta voisit hyvällä omalla tunnolla pelata kuukauden. Voi perhana kun saisi itse kuukauden wowilomaa...

Ainahan voit sitten lopettaa sen kuukauden jälkeen ;)

Niin, ja ennakkotilattu on. Olen lopettanut wowin 3 kertaa, mutta en vain pääse eroon...

Lopetin jo about 3 vuotta sitten, pahan näköstä kuin edelleen muutama kaveri pelaa niin ettei muuta elämää olekaan. Accountinikin lahjoitin eteenpäin tutulle.

Mutta toisaalta voisit hyvällä omalla tunnolla pelata kuukauden. Voi perhana kun saisi itse kuukauden wowilomaa...

Ainahan voit sitten lopettaa sen kuukauden jälkeen ;)

Niin, ja ennakkotilattu on. Olen lopettanut wowin 3 kertaa, mutta en vain pääse eroon...

Vai että lopettaa kuukauden jälkeen :hyper: Mulla on valmistuminen viivästynyt n. vuodella mörppien takia. Ensin oli Star Wars: Galaxies :rock: ja sitten WoW :itku:. Onneksi en ole pariin vuoteen pelannut nettiropeja, mutta kutina pahenee koko ajan. Mikään casual pelaaminen ei meikältä tunnu onnistuvan, vaan se on hullua grindausta ja raidausta aina kun vaan mahdollista.

Taidan tyytyä peli-himon tyydyttämiseen pelailemalla fps:iä, kuten cs sorsaa. Uusin cod vaikuttaa myös mielenkiintoiselta, vaikka ei niillä nettiropen kokoista aukkoa paikatakkaan. :(

Vai että lopettaa kuukauden jälkeen :hyper: Mulla on valmistuminen viivästynyt n. vuodella mörppien takia. Ensin oli Star Wars: Galaxies :rock: ja sitten WoW :itku:. Onneksi en ole pariin vuoteen pelannut nettiropeja, mutta kutina pahenee koko ajan. Mikään casual pelaaminen ei meikältä tunnu onnistuvan, vaan se on hullua grindausta ja raidausta aina kun vaan mahdollista.

Taidan tyytyä peli-himon tyydyttämiseen pelailemalla fps:iä, kuten cs sorsaa. Uusin cod vaikuttaa myös mielenkiintoiselta, vaikka ei niillä nettiropen kokoista aukkoa paikatakkaan. :(

Mulla auttaa kun en pelaa yhtään mitään. Travianiinkin tuli samanlainen perfektionismin hakeminen.

Mikään casual pelaaminen ei meikältä tunnu onnistuvan, vaan se on hullua grindausta ja raidausta aina kun vaan mahdollista.
Sama. Olen monta kertaa päättänyt, ja myös ilmoittanut vaimolle ja lapsille että nyt pelaan ihan vaan casualina, ihan pikkuhiljaa rauhassa. Totuus: Raivoan ventissä kun 2v2 partnerina oleva rogue tekee blind+vanish+sap väärään aikaan, eli kun oma fear on vielä cooldownilla. Hajoitin muuten kalliin headsetin ko. matsissa...Jos oltais voitettu se matsi niin oltais saatu 2200 rating. No onneks saatiin se vielä samana iltana =/ Jee...

Olen addikti mutten edes halua parantua. Lähettäkää apua kiitos :(

Mua on monesti himottanut astua tuohon maailmaan, usein jossain ärrällä hypistelen noita pelilaatikoita mutta toistaiseksi olen vielä jättänyt ne hyllyyn.

Ehkä kynnys on siinäkin että en ole pahemmin ennen pelanut tämän genren pelejä joten en tiedä tulisiko siitä mitään. :)

Ite lopetin wowin peluun kun pelisessiot venähti parhaillaan abt 8 tunnin mittasiks, kyllä tuohon jää koukkuun ja kun et pelaa niin sumplit esim. areenataktiikoita mielessäs :D

2 vuotta tahkosin melkein yötä/päivää, mitä nyt töissäkäynti ja vaimo rajoitti.

Kesällä 2008 n.2kk ennen pojan syntymää päätin että eiköhän elämässä ole muutakin tekemistä kuin WoW -> pelit seis ja acco kaupattiin veks. Eipä ole oikeastaan ikävä jäänyt kuin niitä kavereita keiden kanssa pelaili

GW->Lotro->AoC->War-> Ja vihdoin monen vuosien painoistuksen jälkeen sorruin 1kk sitten Wowiin :(.

Hyvältä tuntuu vielä eikä tunnu olevan "koukku" päällä ainakaan vielä.

Kuinka helppoa luulisitte että mun olis tuohon hommaan päästä sisään? Siis pelitaustaa löytyy kyllä paljonkin, mutta enemmän konsolipuolelta.
Vai olisinko ihan persraiskattava siellä pelissä jos nyt aloittaisin? Siis kun siellä on näitä lvl.70 jannuja ja muita paljon kauemmin pelanneita.

Ei ole, tietysti on vähän vaikeampaa päästä alkuun kun kaikki levuttavat nyt 70->80 ja sen jälkeen alkaa uuden contentin putsaus. Kunhan itse pääset monen tuskallisen yksin vietetyn pelitunnin jälkeen lvl 80 ni alkaa hauskuus.
P.S. Jumaleissön eilen riipi hermoja elisan sähläys. Meni raidi-instojen farmaamiset vituiks.

Kuinka helppoa luulisitte että mun olis tuohon hommaan päästä sisään? Siis pelitaustaa löytyy kyllä paljonkin, mutta enemmän konsolipuolelta.
Vai olisinko ihan persraiskattava siellä pelissä jos nyt aloittaisin? Siis kun siellä on näitä lvl.70 jannuja ja muita paljon kauemmin pelanneita.

WoWin yksi menestyksen pääsyistä oli helposti lähestyttävyys. Uudet pelaajat pääsi hyvin MMO:hon sisään ja oppivat nopeasti pelimekaniikat. Tästä ehkä kielii myös poikkeuksellinen määrä naispelaajia. Ja Sherl0kin mainitsema leveleiden tahkoaminen opettaa varmasti sen suosikkihahmoluokan salat. Eikä tuota levelointia kannata pelätä, nykyisin 1->70-tasojen nousua on helpotettu huomattavasti.

Näin jälkikäteen voisi lisätä sisäänpääsyä helpottava tekijä. Käytännössä jokaisella serverillä on useampi tiivis yhteisö joihin tutustuu ja sitoutuu pakostakin enemmän tai vähemmän ja se helpottaa peliä huomattavasti monella taholla.

Mitens toi nyt sitten käytännössä menee jos ostan sitä peliaikaa niin tuleeko siinä se peli samalla? Mulla kyllä on kotona Warcraft Reign of Chaos sekä Frozen thorne, eli jos ostan peliaikaa niin tuleeko siinä vain joku koodi ja noi mun kotona olevat pelit riittävät?

Tarviit tietty erikseen tilin luomiseen cd-keyt (perusversio ja lisäosat erikseen), jotta voit pelata. Noissa peliaikakorteissa ei tosiaan ole kuin sitä lisäaikaa (koodi, joka naputellaan sitten sinne tilinhallintaan).

Tarviit tietty erikseen tilin luomiseen cd-keyt (perusversio ja lisäosat erikseen), jotta voit pelata..

No mulla on noi kaksi edellämainittua kotona ihan ja ihan kauppatavaraa, pärjääkö niillä? Ei kyllä kehtais tuhatta eri lisäosaa ostaa.

Muija kyl sano että voit pelailla ihan jossain muualla ku kotona jos siihen hommaan lähden. :)

Warcraft: Reign of Chaos ja lisälevy Frozen Throne ovat ihan oma, erillinen pelinsä; World of Warcraft on sitten asia erikseen (täysin erillisiä siis, jakavat vain nimen ja pelimaailman). Eli pitäisi ostaa alkuperäinen peli (World of Warcraft), ensimmäinen lisälevy The Burning Crusade ja tämä uudempi Wrath of the Lich King, että pääsisit täysipainoisesti pelaamaan.

No mulla on noi kaksi edellämainittua kotona ihan ja ihan kauppatavaraa, pärjääkö niillä? Ei kyllä kehtais tuhatta eri lisäosaa ostaa.

Muija kyl sano että voit pelailla ihan jossain muualla ku kotona jos siihen hommaan lähden. :)

No sulla on vaan vähän väärät pelit himassa :) Nyt ei ole kyseessä Warcraftin aikaisemmat versiot vaan kokonaan toinen peli. Netistä ostamalla lähtee WoW perusversio 15€ hintaan, ja TBC - The Burning Crusade - niminen lisäosa irtoaa netistä ostamalla tai kaupasta hakemalla varmaan 20-30€ hintaan, ja nyt torstaina voikin jo ostaa uuden Wotlk-lisäosan taas tuoreen hintaisena, 35€ epäilemättä.

Alkuun tarvitset ainoastaan tuon peruspelin, alkuperäisen, joka tosiaan on Blizzardin omilta sivuilta 15€.

Back
Ylös Bottom