PC World of Warcraft

Lopetin pelaamisen jo aiemmin ja päätin tuossa vähän aikaa sitten kokeilla, josko joku haluaisi ostaa accountin pois pyörimästä, periaatteella että mikäs siinä jos satasen tai kaksi saa. No joku belgialainenhan innostui ja tarjosi 600. Kyllä nauratti pankkiin kävellessä.

Lopetin pelaamisen jo aiemmin ja päätin tuossa vähän aikaa sitten kokeilla, josko joku haluaisi ostaa accountin pois pyörimästä, periaatteella että mikäs siinä jos satasen tai kaksi saa. No joku belgialainenhan innostui ja tarjosi 600. Kyllä nauratti pankkiin kävellessä.

Kiinnostais tietää että miten/missä myit accosi? Itekki lopettanu pelaamisen eikä "huntti tai pari" olis pahitteeks :)

http://wowtrade.org

Tuo on ilmainen foorumi jossa myyjät ja ostajat voivat hieroa kauppoja suoraan ilman turhia välikäsiä. Onhan noita sivuja missä voi myydä hahmonsa samantien mutta ne on lähes järjestään huijaripuljuja joista jos saa rahaa niin ne määrät jää sitten todella pahasti alle todellisen arvon.

Ei sillä että tuonne wowtrade:enkaan kannattaa ihan sinisilmäisenä mennä, osa käyttäjistä on varmasti täysin huijausmeiningillä mukana mutta sieltä sentään löytyy osio noille varmistetuille scammereille. Maalaisjärki pelaa tuollakin, ja myyjänä ei tosiaan tilitietoja anneta kenellekään ennen kuin sovitut rahat ovat saapuneet.

Otat vain mallia muista hyvin tehdyistä myyntikohteista, rehelliset ostajat ottavat paljon herkemmin yhteyttä jos ilmo on tarkkaan harkittu, informatiivinen ja silmää miellyttävä, kuin jos vaihtoehtona olisi joku "lolz selln noam warr, lots o epix!1".

Bank2bank (eli ihan pankkisiirto), Western Union tai Moneybookers. PayPaliin ei kannata koskea pitkällä tikullakaan, monesti myyjä on todella heikoilla jos ostaja väittää että hänen tililtään on siirrelty rahoja hänen tietämättään => rahat otetaan takaisin sinulta. Itse käytin WU:ta, kaikista nopein (puhutaan ihan minuuteista, siirto tapahtuu WU:n toimipisteiden kautta ja rahan saa käteisenä samantien, näitä on Suomessakin jokaisessa vähän isommassa kaupungissa) mutta myös kallein vaihtoehto. Moneybookers ja b2b toki pelittää myös, mutta noissa on sitten ne tavalliset pankkiviiveet.

Western Union ja Moneybookers ovat muuten ostajan kannalta täysin turvattomia maksukeinoja. Myyjä voi nostaa rahat käytännössä anonyymisti vaikka väärillä henkkareilla eikä omiaan ole mitään mahdollisuutta saada takaisin.

Mulla on suoraan sanottuna aika surkea accountti, tuskin saan myytyä tai jos saan niin muutamalla kympillä. Kaksi lvl 70 hahmoa joilla kyllä on reippaasti epic-tavaraa mutta ne olivat hyviä noin vuosi sitten, koska vuoteen en ole kovin ahkerasti pelannut.

Mulla on suoraan sanottuna aika surkea accountti, tuskin saan myytyä tai jos saan niin muutamalla kympillä. Kaksi lvl 70 hahmoa joilla kyllä on reippaasti epic-tavaraa mutta ne olivat hyviä noin vuosi sitten, koska vuoteen en ole kovin ahkerasti pelannut.

Kun muut lopettelee ni minä vasta alottelen. Hyvänä kauppamiehenä paljastit paljo noist kannattas maksaa. Voisin harkita ostamista.

Kun muut lopettelee ni minä vasta alottelen. Hyvänä kauppamiehenä paljastit paljo noist kannattas maksaa. Voisin harkita ostamista.

Hehe, juu :) . Muutamalla kympillä on kyllä aika turha rupee myymään, JOS nyt vaikka joskus wowi-kärpänen puris vielä niin olis ukot valmiina ainaki.

vois jopa myydä...

Mul ois varmaa accountti minkä vois myydä turhaan oleskelemasta, sellanen mistä löytyy 70 ihmis warru, 68 tauren shammy, 40 huntteri ja jotain muita altteja.
Tolla mainilla, eli warrul on areena epicit s2/s3, varmaa about 500g hintaa ja 2v2 areena tiimi valmiina joka on suht hyväs kuosis, kyl sil alkuun pääsee noilla kamoilla mitä tol hahmolla on, hahmol on kans iha kiitettävä maine servulla.
Voitte käydä ite kattoo armorystä, Leomar on hahmon nimi.

Aattelin vaa et jos joku ois innokas vaikka ostamaan, ku en ite varmaa tule pelaamaan sitä kun on vähä muita hommia :) hintaa en osaa sanoa... siitä pitäis sit keskustella iha erikseen, kuitenkaan pilkkahinnalla en rupee myymään ;) mut pistäkää vaik sähköpostia tulemaan sepi88@live.com tai lisätkää MSN jos teitä kiinnostaa, tää ei tietenkään tarkota sitä että välttämättä myisin sen 100% varmuudella :)

Oon meinannu monesti pistää tän johonkin myyntiin mutta en sitte olekkaan :o mut kahtellaan!

Itekkii tekis miel myyä poies ku ei oo tullu puolee vuotee ainakaan enää pelattuu...mut ei sitä vaan voi kun silti senkii ukkelin paris on tullu lähemmäs 3000h vietettyä :(

Ehkä blizzard joskus vielä keksii siihen jotain oikeasti uutta ja teen comebackin. Siihen asti kuitenkin FFXI:tä.

Itellä on Ravencrestillä Druidi full s2 gear+jotain pve gearia kans, alotin tahkoomaan shammya joka on nyt 38 lvl :)

Back
Ylös Bottom