PC World of Warcraft

Kullan hinta on 20$/100g TBC:n myötä. Lisäosassa kullan arvo kun on laskenut ihan simona.

Tuli tuotakin tahkottua ihan hyvin. Pirun hyvä peli, mutta aikansa kaikella. Ja onhan tuossa sen verran paljon ärsyttäviä bugeja ja ihmisiä :) Pitäis vielä hahmo pistää myyntiin.

Kullan hinta on 20$/100g TBC:n myötä. Lisäosassa kullan arvo kun on laskenut ihan simona.

Tuli tuotakin tahkottua ihan hyvin. Pirun hyvä peli, mutta aikansa kaikella. Ja onhan tuossa sen verran paljon ärsyttäviä bugeja ja ihmisiä :) Pitäis vielä hahmo pistää myyntiin.

Joko muutkin ex-Gay antsit ovat lopettelemassa vai vieläkö siellä sitkeimmät vääntää?

Myöskin Battleground-viikonloppuina servut lagaa aivan tajuttomasti nykyään. En edes muista milloin viimeks olisi AV-servut toiminu kyseisen bg:n viikonloppuna. Pelattavuus on aika perseestä jollain 300ms lagilla. :rolleyes:

Itte leechaan noi doublehonor weekendit. Tiän, kusipäistä hommaa, mutta ei niitä jaksa hullukaan vääntää. Ja lisäksi kuten mainitsit, niin lagikin on vähän turhan kova...

Dernos teki sen videon? Arvelinkin,että tuttu on nimi.Itse pelailen tällä hetkellä dorf palaa,3/5 merciless ja merciless gladiators salvation !;)

Joko muutkin ex-Gay antsit ovat lopettelemassa vai vieläkö siellä sitkeimmät vääntää?
Meikäläinen dellas oman hahmon jo vuosi sitten mutta tässä olen kämppistä ja siskoa jeesannut, kun ei ole mitään muuta tekemistä ollut. Aika casual meininkiä mutta just sellaista mukavaa. Giantsit ja Kaamos oli kyllä ehdottomasti se wowin juttu, joka piti kiinni niinkin kauan. Meillä oli hyvä rento kilta ja välillä oli kunnon kännidraamaakin :D joka aina kyllä selvis myöhemmin. Eniten mä tossa pelissä olen jäänyt kaipaamaan tota hyvää porukkaa, joka meillä pelasi yhdessä. Kunnon äijäkerho.

Terkkuja vaan Sukulle, Kalmille, Gartalle, Jantterille, Ounedille, Santalle, petkelle ja Winkulle + tietysti kaikille muille :haart::love:

Meikäläinen dellas oman hahmon jo vuosi sitten mutta tässä olen kämppistä ja siskoa jeesannut, kun ei ole mitään muuta tekemistä ollut. Aika casual meininkiä mutta just sellaista mukavaa. Giantsit ja Kaamos oli kyllä ehdottomasti se wowin juttu, joka piti kiinni niinkin kauan. Meillä oli hyvä rento kilta ja välillä oli kunnon kännidraamaakin :D joka aina kyllä selvis myöhemmin. Eniten mä tossa pelissä olen jäänyt kaipaamaan tota hyvää porukkaa, joka meillä pelasi yhdessä. Kunnon äijäkerho.

Terkkuja vaan Sukulle, Kalmille, Gartalle, Jantterille, Ounedille, Santalle, petkelle ja Winkulle + tietysti kaikille muille :haart::love:
Kai olet liittynyt sentään Kaamos-peliyhteisöön?)

Ollaan aateltu taas palata Kaamoksen voimin Warhammer Onlineen ja mahdollisesti Age of Conaniin.

Jos AoC on ohjelmistossa niin minäkin olisin kiinnostunut. :)
Mä taas Warhammerista. Ois kyllä kiva kokeilla molempia.

Pitäisköhän tehdä jo threadit niille? ;)

Ou nou tänään tuli otettua sitä peliaikaa puolenvuoden tauon jälkee ja saa nähä kauan jaksaa jos tän kuukauden nyt jaksais! ja seuraavaks ehkä sit ku uus lisäosa tulee

brol on messis kans ;e Aoc ei oo ainakaa niin hirveesti iskeny muhun, mutta warhammer onlinen kehitystä on nyt tullu seurattua jo yli vuoden.

Petke pitää jonkinmoista Kaamos-peliyhteisöä pystyssä eli sille vaan viestiä tavalla tai toisella. Tiedä sitten onko siinä muuta toimintaa tähän mennessä kuin sähköpostilista :)

WoW:n pariin ei ole enää paluuta kun on päässyt maistamaan todellista PvP:tä Eve-onlinessa, mutta Warhammeria voin hyvinkin tulla kokeilemaan, mikäli Kalmi lupaa taas laulaa. :)
Tapasin Raybargin tuossa kuukausi takaperin ja kovastihan tuo houkutteli jonnekin pohjoiseen ryyppäämään kännipappien kanssa. Saa nyt nähdä, en ole varma haluanko osallistua varmaan wipeen. :D

Back
Ylös Bottom