PC World of Warcraft

Tämä kun liittyy wowiin vahvasti, niin laitan tähän ketjuun. Wow harrastelijapätkä Tales of the Past 3 on ilmestynyt ja vaikka itse suhtaudun aika skeptisesti kotitekoisiin "wow-leffoihin", niin tämä on todellakin katsomisen arvoinen. Tulee mieleen star wreck, sillä tämä 1,5 tunnin mittainen elokuva on todella ensiluokkaisesti tehty. Suosittelen tutustumaan vaikka aihe ei kiinnostaisikaan. Erittäin laadukasta tavaraa.

Mikäli tämä suora linkki rikkoo pakkotoiston sääntöjä, niin valitan ja modet poistakaa toki. Löytyy googlella hakusanoilla tales of the past. Tiedosto on yli 2gb kokoinen, mutta on odottamisen arvoinen. Pätkä löytyy täältä

Pitäis tosiaan tämä wanha epix lockikin myyä. Ei ole vaan jaksanu :)

Piakkoin vuosi täynnä wowissa... So far on 68 shaman ja 32 priest Nagrandilla, shamun meinaan specciä restoksi ja priesti pysyyn shadowna. Eikä vielä ole tullut päivää jolloin tähän peliin olisi kyllästynyt, tympääntynyt ehkä hetkiseksi mutta parinpäivän loma ja johan on maistunut taas :D

Fellow wowittajat. Ymmärrän hyvin kyllä koukkunne. Itse aloitin tuskastuneena (tiesin jääväni koukkuun kun kokemusta esim Diablo II) ja nyt on pelattu noin 3-4kk. Onko porukkaa killrog servulla pelaamassa? Meillä on hyvä kilta ihan suomalaisten kesken ja ihan mukavan kokoinenkin on.

edit- Niin varmaan sanomattakin selvää että hordella mennään mein killassa =/

Bloodscalp tätä nykyään ja pikkasen Chromagguksella.. vielä tuotakin tulee koukutettua :( Mitenköhän meidän alkuporukan jäsenet on vielä tuolla ? Kalmi, dinkki, garta, laku (myymisaikeissa?) ja ketäs muita siihen kuuluikaan ? :)

Bloodscalp tätä nykyään ja pikkasen Chromagguksella.. vielä tuotakin tulee koukutettua :( Mitenköhän meidän alkuporukan jäsenet on vielä tuolla ? Kalmi, dinkki, garta, laku (myymisaikeissa?) ja ketäs muita siihen kuuluikaan ? :)
Hmm. Taitaa siellä vielä Garta ja Janter hillua. Ei taida muita.

Olen ollut myymisaikeissa viimeiset puoli vuotta :D Olen vain suht laiska. Ei jaksais sitä uutta kuukauttakaan ostaa.

WoWista onnellisesti erossa since kevät 2005. Tosin nyt tuli hankittua peliaikaa Lord of Rings Onlineen, mutta eihän se enää voi samalla tavalla koukuttaa kuin Wow aikoinaan, eihän...

WoWista onnellisesti erossa since kevät 2005. Tosin nyt tuli hankittua peliaikaa Lord of Rings Onlineen, mutta eihän se enää voi samalla tavalla koukuttaa kuin Wow aikoinaan, eihän...
Koitin itsekin tuota. Alussa oli oikein kivaa, mutta vähän meni maku tuossa lvl30 kohdilla. Vähän kuin vesitetty versio WoWista.

Warhammer Onlinea odotellessa.

Tahtooko wowi sakki vaihtaa accoo? (lolol ebay)
Mul on acco jossa 70 druid mage hunter ja melkee 61 warru kaikki stormreaver alliance, löytyy jotai muita niinku 38 WL ja 44 shaman. Druidi maini jote sil paras geari. Jos ois jollai acco jos ois vaikka se 2-3 70lvlistä joista ois rogue tai warlock 1

Kappas! Itsellä ollut WoW:n kanssa launchista saakka ankaraa on-off- suhdetta. Ravencrestillä viettänyt parhaat päiväni ja vaikka siellä viihdyn edelleen, niin ei kyseinen realm ole yltänyt parhaimpien päiviensä tasolle pitkiin pitkiin aikoihin. Hahmoina on lvl70 Shamaani sekä tällä hetkellä alttiprojektina lvl66 Warlock.

Hanskat tulen todennäköisesti lyömään tiskiin Age of Conanin ilmestyessä ja mikäli AoC ei koukuta niin kai se on Warhammer Onlinekin tarkistettava. Saa sitten nähdä alkaako vanha suola janottamaan, mutta mikäli WotLK tulee noudattamaan samaa tylsää sisällötöntä kaavaa kuin preTBC sekä TBC, niin voi olla että jää WoW acco lopullisesti hyllylle.

Mikä helvetti näissä peleissä oikein koukuttaa? Luulin jo kerran päässeeni eroon lotrosta, mutta taas eilen vierähti koko ilta sen parissa.

Mikä meitä ihmisiä vaivaa, kun jaksamme hakata samaa pa***a päivästä toiseen? Mäkin olen pelannut käytänössä tätä "samaa" peliä jo Dungeon Masterista asti. Minkä takia sitä aina haluaa levuttaa ukkoa ylöspäis, vaikka tietää, että ei siellä mitään ihmeellistä odota sateenkaaren päässä.

Mielellään otetaan kommentteja vastaan, jos pääsis joskus kierteestä pois:curs:

ps. Conania odotellessa ja sekin meni vielä ja myöhästyi ainakin toukokuuhun:curs:

Helppoha se on lopettaa mut mä alotin wowii taas ku tuli tylsää, ei oo muita pelei oikee. Ehkä joku CoD4 ois jees mut kuullu et siin on aika paljo probleemii. Niin siis miks pelaa tämmösii pelei? Hyvää ajanvietettä mun mielestä, järjen kanssa pelattuna tietty.

Helppoha se on lopettaa mut mä alotin wowii taas ku tuli tylsää, ei oo muita pelei oikee. Ehkä joku CoD4 ois jees mut kuullu et siin on aika paljo probleemii. Niin siis miks pelaa tämmösii pelei? Hyvää ajanvietettä mun mielestä, järjen kanssa pelattuna tietty.

Järki tässä juuri onkin se ongelma. Ei oikeestaan mitään järkeä pelata jotain peliä aina vaan uudestaan, kun tietää, että ei siellä seuraavan kulmankaan takana ole mitään uutta:whip:

reilu vuos tullu pelattua ja 62mage eli parina iltana viikossa suunnilleen tulee pelattua vähä. kilta on niin vitun pieni että ei mitään isompia settejä voi pelata, hyvä kun perusinstat pääsee läpi jotenkuten mutta mukavahan tuota muutaman kaverin kanssa on veivata.

reilu vuos tullu pelattua ja 62mage eli parina iltana viikossa suunnilleen tulee pelattua vähä. kilta on niin vitun pieni että ei mitään isompia settejä voi pelata, hyvä kun perusinstat pääsee läpi jotenkuten mutta mukavahan tuota muutaman kaverin kanssa on veivata.

Tuolla pelimäärällä pysyy vielä järjissään. Pidä se siinä!

Itsellä TAAS karkasi pelaaminen käsistä muutaman kuukauden breikin jälkeen. Levutin huntan ja grindasin sille full S1 gearin, Vindicatorit ja pari S3 palasta (5-10k honoria päivässä...). Sitten kyllästyin siihen ja palasin vanhojen hahmojen pariin. Nyt työn alla warlock jonka juuri sain Outlandsiin. Alkaa vaan hiukan tökkiä noi Outlandsin questit kun nyt seitsemännellä hahmolla niitä takoo vuoden sisällä...

Voi olla että kohta on taas lopettaminen lähellä, kun pelaaminen tuntuu enemmän työltä kuin huvilta.

Joka hemmetin ilta pitää ottaa areenaa eri hahmoilla eri kokoonpanoissa, sit pitää saada niille vielä honoriakin ja vielä rahaakin pitäis saada.

Jos vaikka tällä kertaa saisin aikaiseksi myydä acconi niin ei tarvis enää tulla takaisin :jahas:

Back
Ylös Bottom