Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä se wanha honor-systeemi oli ellei farmaamista? Minusta tämä nykyinen on huomattavasti parempi. Ei rajoita elämää ja samat kamat voi hankkia ilman, että tarvitsisi joka päivä koneen ääressä vääntää monta tuntia.
TBC:ssä tuleva areenasysteemi kuulostaa kyllä harvinaisen mukavalta. Siinä taidot tulevat peliin. En ole hirveästi perehtynyt tuohon, mutta systeemi toimii jotenkin niin, että mitä paremman tiimin voittaa, sitä enemmän pojoja tulee. Vastaavasti mitä huonommalle tiimillä häviää, sitä enemmän tulee miinuksia. Tämä paremmuus mitataan sitten voitoissa ja häviöissä. Vähän sekavasti meni :P
Jos päädyt Alonsus(PvE)-realmille horden puolelle tai Spinebreaker(PvP)-realmille alliancelle niin heitä vaikka yksityisviestiä. Voin aina välillä auttaa jos tarvii.Kiitän molempia vastauksesta. Pakko se on uskaltaa ja hakea peli. Polttelee niin pirusti.

Jos päädyt Alonsus(PvE)-realmille horden puolelle tai Spinebreaker(PvP)-realmille alliancelle niin heitä vaikka yksityisviestiä. Voin aina välillä auttaa jos tarvii.![]()
No niin. Kysymyksentynkää. Eli kävin hakemassa pelin ja installoin sen menestyksekkäästi. Kuitenkin tiliä luodessa tuli ongelma eteen. Pitääkö minulla olla peliaikakortti, jotta saan pelitilin luotua? Ymmärsin, että ensimmäinen kuukausi on ilmainen, mutta ilmeisesti ymmärsin väärin. Nimittäin tiliä luodessa kysytään kortin numeroa, jota minulla ei tietenkään ole.
Pitää olla. Kun maksat, niin sitä kautta saat ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi. Samaa ihmettelin itsekin aikoinaan...
Suosittelen muuten tutustumaan suomalaiseen warcraft sivustoon: Fincraft.net
Jos päädyt Alonsus(PvE)-realmille horden puolelle tai Spinebreaker(PvP)-realmille alliancelle niin heitä vaikka yksityisviestiä. Voin aina välillä auttaa jos tarvii.![]()
En kuulu tällä hetkellä mihinkään kiltaan. Parissa tuli hetki oltua mutta päätin lähteä erinäisistä syistä.Mitäs mitäs... mihin kiltaan kuulut Alonsuksella jos saa kysyä. Ei Addicts ole tuttu? (jos sillä nimellä Alonsuksella kulkee)
Pöh. Koita lockia.miksi mageja ei arvosteta
Turpa kiinni ja tee mulle vettä.
Maagin arvostus mitataan supression roomissa...miksi mageja ei arvosteta
Missä realmilla olet?Niinhän sitä eilen illalla myöhään pääsi kokeilemaan. Ensimmäisenä hahmona epäkuollut pappi, joka sai kunnian nousta kakkostasolle ennen nukkumaan menoa.
Missä realmilla olet?
Niinhän sitä eilen illalla myöhään pääsi kokeilemaan. Ensimmäisenä hahmona epäkuollut pappi, joka sai kunnian nousta kakkostasolle ennen nukkumaan menoa.
Onhan tuo kaunis, se on myönnettävä. Toki paljon on opettelemista. Nyt olen saanut tosiaan vain ihan pintamaistiaisen pelistä ja oppinut esim. liikkumaan. Josko tästä vaikka parantajan ura urkenisi...