PC World of Warcraft

Mitä se wanha honor-systeemi oli ellei farmaamista? Minusta tämä nykyinen on huomattavasti parempi. Ei rajoita elämää ja samat kamat voi hankkia ilman, että tarvitsisi joka päivä koneen ääressä vääntää monta tuntia.

TBC:ssä tuleva areenasysteemi kuulostaa kyllä harvinaisen mukavalta. Siinä taidot tulevat peliin. En ole hirveästi perehtynyt tuohon, mutta systeemi toimii jotenkin niin, että mitä paremman tiimin voittaa, sitä enemmän pojoja tulee. Vastaavasti mitä huonommalle tiimillä häviää, sitä enemmän tulee miinuksia. Tämä paremmuus mitataan sitten voitoissa ja häviöissä. Vähän sekavasti meni :P

Jep samaa mieltä, innostuin pelaamaan vanhalla ud roguellani kun vihdoin on jotain saatavilla suht helposti, 7k honoria ja 30ab/av markkia kasassa, tosiaan kyllä siinä aikaa menee kun normaalisti pelaan 2-3h illassa ja siinä ehtii av keräämääm 1k-1.5k honoria eilen tosin tuli rykäistyä 6h sessio.

Olen pelannut yhden wlockin täyteen T1 geariin alkuun oli mc hauskaa mutta jossain vaiheessa sitä alkoi vihaamaan "pakko" mennä tiettynä kellonaikana raidaamaan 4 tunniksi.
PvP nykyisellä systeemillä on hyvä, vapaus että voit tehdä juuri sen verran illassa kun huvittaa. Taitaa muutenkin olla aika vaikea saada kasaan jotain ubrs raidia kun jatkuvasti whispaillaan sinne.
Mitä ihmettä tekisin siellä, vaikka roguellani on huonot 38dps daggerit ja graftattu/ostettu geari mitään merkittävästi parempaa ei ZG/AQ20 tai alemmista instoista saa verrattuna siihen että tiedän mitä saan PvP:stä palkinnoksi, ellei Blizzard sitten taas kerran heikennä mahdollisuuksia hommata näitä kamoja..

Viimeksi muokattu:
Kiitän molempia vastauksesta. Pakko se on uskaltaa ja hakea peli. Polttelee niin pirusti.
Jos päädyt Alonsus(PvE)-realmille horden puolelle tai Spinebreaker(PvP)-realmille alliancelle niin heitä vaikka yksityisviestiä. Voin aina välillä auttaa jos tarvii. :)

No niin. Kysymyksentynkää. Eli kävin hakemassa pelin ja installoin sen menestyksekkäästi. Kuitenkin tiliä luodessa tuli ongelma eteen. Pitääkö minulla olla peliaikakortti, jotta saan pelitilin luotua? Ymmärsin, että ensimmäinen kuukausi on ilmainen, mutta ilmeisesti ymmärsin väärin. Nimittäin tiliä luodessa kysytään kortin numeroa, jota minulla ei tietenkään ole.

No niin. Kysymyksentynkää. Eli kävin hakemassa pelin ja installoin sen menestyksekkäästi. Kuitenkin tiliä luodessa tuli ongelma eteen. Pitääkö minulla olla peliaikakortti, jotta saan pelitilin luotua? Ymmärsin, että ensimmäinen kuukausi on ilmainen, mutta ilmeisesti ymmärsin väärin. Nimittäin tiliä luodessa kysytään kortin numeroa, jota minulla ei tietenkään ole.

Pitää olla. Kun maksat, niin sitä kautta saat ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi. Samaa ihmettelin itsekin aikoinaan...

Suosittelen muuten tutustumaan suomalaiseen warcraft sivustoon: Fincraft.net

Pitää olla. Kun maksat, niin sitä kautta saat ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi. Samaa ihmettelin itsekin aikoinaan...

Suosittelen muuten tutustumaan suomalaiseen warcraft sivustoon: Fincraft.net

Juu. Kiitoksia. Oli tosiaan pienehkö yllätys. Pitää lähteä hakemaan korttia sitten seuraavaksi.

Ja tuo sivu on kyllä tuttu. Siellä olen kuolaillut jo pidempään...

Jos päädyt Alonsus(PvE)-realmille horden puolelle tai Spinebreaker(PvP)-realmille alliancelle niin heitä vaikka yksityisviestiä. Voin aina välillä auttaa jos tarvii. :)

Mitäs mitäs... mihin kiltaan kuulut Alonsuksella jos saa kysyä. Ei Addicts ole tuttu? (jos sillä nimellä Alonsuksella kulkee)

Mitäs mitäs... mihin kiltaan kuulut Alonsuksella jos saa kysyä. Ei Addicts ole tuttu? (jos sillä nimellä Alonsuksella kulkee)
En kuulu tällä hetkellä mihinkään kiltaan. Parissa tuli hetki oltua mutta päätin lähteä erinäisistä syistä.

Juuri nyt ei tule Addicts mieleen.

Senior Sergeant Kritzhul, lvl50 tauren warrior

Turpa kiinni ja tee mulle vettä.

Koska PvPssä ATM maget on ENSANOHUONOJAKOSKAJOKUVINEEKUMMINKINDL2PI ...erilaisia pelaa.

PvEssä maget on kova sana sen aikaa kun tarvitaan AoEtä, mutta loppupelissä magen über DPS alkaa olla samalla tasolla rogueiden, warlockien ja huntereiden kanssa.

Tähän kun lisätään fakta että mageja on varmaan yhtä paljon kuin tankkeja, healereita ja lockeja yhteensä (ainakin meidän karvakätisellä servullamme), ei yksittäinen mage ole kovinkaan kova juttu.

Rimmon, 60 Mage, Genjuros

Opettelen pelaa.

miksi mageja ei arvosteta
Maagin arvostus mitataan supression roomissa...

Draakki: "Kalmi saanko vetää feralina Nefalla?"
Kalmi: "you hael FFS!, Learn to play your class..."
* Kalmi does AoE in supression room *
* Kalmi has died *
Draakki: "Oho sori mä en ehtinyt hiilata ;) "

Tarina on puhdasta fiktiota, mahdolliset yhtäläisyydet todellisen elämän kanssa puhdasta sattumaa...

Niinhän sitä eilen illalla myöhään pääsi kokeilemaan. Ensimmäisenä hahmona epäkuollut pappi, joka sai kunnian nousta kakkostasolle ennen nukkumaan menoa.

Onhan tuo kaunis, se on myönnettävä. Toki paljon on opettelemista. Nyt olen saanut tosiaan vain ihan pintamaistiaisen pelistä ja oppinut esim. liikkumaan. Josko tästä vaikka parantajan ura urkenisi...

Missä realmilla olet?

Käväisin tuossa Burning Bladella, kun se nimi oli täältä tuttu. Mutta mielelläni menisin jonnekin, missä olisi muita pakkislaisia ensi alkuun auttamassa alkuun ja jossakin vaiheessa jopa muutenkin peliseuraksi. Olisiko ehdotuksia hyvistä realmeista (ensimmäinen "piirien slangisana")?

e. Tuollahan se oli jo ylempänä ainakin se sinun realmisi...

Niinhän sitä eilen illalla myöhään pääsi kokeilemaan. Ensimmäisenä hahmona epäkuollut pappi, joka sai kunnian nousta kakkostasolle ennen nukkumaan menoa.

Onhan tuo kaunis, se on myönnettävä. Toki paljon on opettelemista. Nyt olen saanut tosiaan vain ihan pintamaistiaisen pelistä ja oppinut esim. liikkumaan. Josko tästä vaikka parantajan ura urkenisi...

Tervetuloa pelaamaan vaan!

Itsellä on kanssa päähahmona pappi, mutta allujen puolella. Suosittelen, että aloittaisit kaksi hahmoa samaan aikaan ja levutat toista kun toinen kerää rested bonusta. Näin saat leveleitä (eli noita tasoja) nopeammin ja samalla näet millaista on pelata jotain muutakin classia. Itse aloitin levuttamaan näin omia horde hahmoja ja leveleitä tulee ihan kivaa tahtia.

Burning Bladelta siirryimme Grim Batolille. Pakkislaisia killassa on enää muutama, joten ei sitä enää oikein Pakkis-kiltana voi mainostaa :/

Back
Ylös Bottom