PC World of Warcraft

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Itse en kyllä uskalla enää tuota kokeilla, jo reilut neljä vuotta olen ollut kuivilla tuosta addiktiosta vaikka muutaman kerran houkutus on ollut kova :)

Nyt on kyllä pahemman laatuinen repsahdus lähellä, eilen jo asensin pelin uudelleen koneelle ja tänään saattaa olla että aktivoin tilauksen :). Täytyy muuten nostaa hattua Blizzardin asiakaspalvelulle, en muistanut enää tilini salasanaa ja koska sähköpostiosoitteenakin oli vanha osoite jota en enää voinut käyttää niin en päässyt salasanaa itse vaihtamaan. Laitoin Blizzardille viestiä ongelmasta ja tästä ei mennyt kuin noin 15 minuuttia niin tuli vastaus jossa ilmoitettin että salasana on nyt resetoitu ja sähköposti vaihdettu uuteen.

Pistin eilen lataukseen battlenetin kautta ja ilokseni huomasin että kaikki lisärit tuli vissiin ilmaiseksi mukaan. Tästä se taas lähtee 8 vuoden tauon jälkeen, saa nähdä jos jaksaa vileä innostua mutta hyvältähän tuo uusin lisäri näyttää.

Pistin eilen lataukseen battlenetin kautta ja ilokseni huomasin että kaikki lisärit tuli vissiin ilmaiseksi mukaan. Tästä se taas lähtee 8 vuoden tauon jälkeen, saa nähdä jos jaksaa vileä innostua mutta hyvältähän tuo uusin lisäri näyttää.

Joo nykyään saa ilmeisesti kaikki paitsi uusimman lisärin sen peruspelin mukana. Ite kans piti testata sellasen reilu vuoden tauon jälkeen ja ihan hauskaahan toi on vaikka en pelaa enää yötä myöten.. :D

Niinhän se taas alkoi. Yhdeltä istumalta 100-110. Kerran wowittaja, aina wowittaja :cool: ww monkilla pelailen ja vaikuttaa ihan mukavalta, ainakin levutus oli todella helppoa sillä.

Olen tässä tuuminut että aloittelisi uusiksi, viimeeksi olen pelannut vanilla-aikoihin kun levelcap oli 60 ja epic mounttiin farmattiin järkyttävän pitkiä aikoja kultaa. Mites nykyään, ilmeisesti nopeutettu aika paljon tuota grindaamista ja muuta? Vieläkö on outdoor pvp:tä vai ainoastaan areenaa?

Blissu se osaa tehä kunnon hypetrailerit, OW tosin oli vielä tiukempaa menoa. Itellä jäi aikanaan vanillat välistä, joutuu ehkä kopasemaan classic-servuakin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kyllä pakko vähän seurata miten toi Classic etenee. Voisi mahdollisesti kiinnostaa.

Täällä kans seuraillaan kiivaasti asian etenemistä. Retaililla tuli pelailtuu Vanilla -> MoP, kunnes siirryin privaservuille. Emerald Dream / Feenix tuli pelailtua ja multiboxailtua vanillaa vuosien ajan, sitten viimeisimpänä TBC:tä vuosi pari Hellgroundilla, myöhemmin servun nimi muuttui Wargate, ja sittemmin kuoli sekin. Nyt alotin taas hupi-ukon Light's Hope Elysium vanillaan.

Koska tähän on tulossa ne viralliset vanilla servut?

On varmaan, meillä olis vanillanaikainen porukka launchaamassa uusiksi jos ne saa sen aikaiseksi.

Noi vanilla serverit kyllä kiinnostais. Harmi, että on kadonnut kaikki yhteystiedot vanilla- ja tbc aikaiseen peliseuraan. Mitään Suomen kielistä WoW- foorumiakaan ei nykyään taida olla?

Epäilen että ensin tulee lisäri joskus vuoden lopulla ja sitten reilusti myöhemmin vasta classic, kun lisäri alkaa olla pitkälti tahkottu. Muuten se saattaa syödä myyntiä lisäriltä.

Legionia tahkottu nyt parisen viikkoa. Kolme hahmoa (priest, DK, demon hunter) kiskastu 110 levulle ja gearattu laiskahkosti. On tämä peli kyllä muuttunut melkoisesti sitten vanillan, mutta en valita, hyvää shittiä. Nyt tässä on oikeasti jopa yksinpeli.

Jos porukkaa tuo vanilla ja BC kiinnostaa, niin noita privaservujahan piisaa. Itsellä on Excaliburilla rogue tulossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom