PC World of Warcraft

Kyllä tämä nyt vähän syö.

Dingasin ysikympille niin 24 AV:ta joista 2 voittoa. 95% vihulaisista ryssiä.
Silloin ku vielä pelailin, olin ottanut AV:n ja sen toisen 40man bg:n pois kokonaan, kun ei hordepuolella sieltä ikinä voittoa herunut :D pelaatko Laardi millä servulla ja alliance/horde? Jonnereaverissä ei ollut enään oikeen hyviä PvP kiltoja jälellä, kun lopetin pelailun ja se oli oikeastaan osasyynä miks ei jaksanut enää pelata :/ noh, se ja jonnejen ylipopulaatio

Fuuuuck ei hemmetti johan rupes kolottaa wowi-hammasta :Dd löytyisköhän täältä pakkikselta kovia pvp jannuja horde puolelta jotka tykkäävät etenkin areenasta? Tää peli kyl vaatii hyvän pelikaverin/kaverit, että jaksais pelata.

Itse en kyllä uskalla enää tuota kokeilla, jo reilut neljä vuotta olen ollut kuivilla tuosta addiktiosta vaikka muutaman kerran houkutus on ollut kova :)

Netissä nyt leffasta puhelimella kuvattu traileri TosiPaska(tm) laadulla, comic conista. Ei viitsi edes upottaa. :P
Josko ihan pian tulee HD virallinen julkaisu siitä, niin sitten voi jotain mielipidettä muodostaa.
Nyt kyl vähän vaikuttaa vain leffan pituiselta Blizzard cinematicilta....

En mä niihin cinematic laatuun tai hyvyyteen ottanut kantaa, onhan se pelimaailman eliittiä.
En vain osaa sanoa miten pidän täysin animoidusta leffasta. Avataria en ole nähnyt.
Nykyään voi kuitenkin tehdä mitä vain LotR tyyppisenä CGI:nä. Kai se sitä on? Onhan yhdessä julisteessa se viikingin ukkeli ihmisenä, ja ihmisiä muutenkin leffassa.

Perjantaina leffan eka traileri.

This summer, enemies will unite and worlds will collide. Get ready for the worldwide debut of the #WarcraftMovie trailer on November 6.
Sauce: https://www.facebook.com/WarcraftMo...0.1073741828.224874904344809/563700983795531/

12122831_563700983795531_7264260739330676001_n (1).webp

No perskule, juuri lauantaina kaverilla pohdittiin, kun IMDB:ssä ei vieläkään ollut traileria, että tuleeko tälläistä edes vai ei.

Blizzcon on tosiaan Pe/La. Siellä julkaistaan, eli varmaan meidän aikaan myöhään illalla netissä?
Tuolla saattaa tosin olla muutakin kivaa, niin ehkä pitää ostaa virtual ticket millä näkee striimin. D3 expansion, here's hoping. <3

Ei pääse itse katsoon enkä viitsi reissussa alkaa pieneltä näytöltä töllötteleen. Mielenkiintoista olisi kyllä nähdä striimi. Pitää sitten kavereilta kysellä :D

Vielä kun peliinkin tulisi jotain. Nykyisin vain loggailen viikonloppuisin pet battle hassutteluihin.

Aikamoisen wow-efektin aiheutti leffan teaseri, toivottavasti joku peliyhtiö tarttuu mukaan ja tekevät leffaan pohjautuvan pelin myöhemmin.

:D

Back
Ylös Bottom