Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis muuten pari kyssäriä koskien druideja, jos kerkeet vastaamaan. Muutkin saa ottaa kantaa.World PvP alkoi olla druidista hauskaa vasta, kun mulla oli BWL ja AQ40 kamaa päällä ja jotain mahdollisuuksiakin. Loppuvaiheessa vanillaa mulla oli aina soolotessa feraltankkikamat päällä rogujen varalta ja oli huomattavan huvittaa, kun niillä ei oikein ollut mitään mahdollisuuksia ja raukat kuolivat thornsseihin.
Täytyy sanoa, että meidän vanhan pakkiskillan ja myöhemmin Kaamoksen tyyppejä on ikävä. GM Kalmiroth(Bloo), Garta, Ugga, Sukulaku, Willie,(millä nimellä pelasikaan), Tuuttiz(joka myöhemmin Paragonissa veti World Firstin HC Lich Kingilla), Hynkkä(joka powerlevelasin mua RFK:sa), Owned, Absolut, jne. sori mä oon unohtanut niin monen nimet mutta mulla oli todella mukavaa pelata meidän killassa. Porukka oli aikuista, ystävällistä ja raidiporukka hyvää vaikka yksi ninjalootti Golemaggilla olikin ja muistaakseni joku mage potkittiin killasta, kun sitä ei vaan kiinnostanut decursettaa Lucifronilla. Lisäksi killassa oli yksi pelle feraldruidi(minä), joka vei rogujen kamat ja tankkasi Broodlordia BWL:ssa ;)
Sama se kaikille hybridclasseille on. Dreamwalker setti on hiilaukseen tarkoitettu mutta kyllähän Naxxistakin tippuu kovaa dps- ja tankkikamaa offsetti-itemeinä. Esimerkkinä tämä: The End of Dreams - Item - Classic DB AQ:sta, Cenarion repulla ja Worldboss dragoneilta saa kanssa vastaavaa gearia mutta kun itse runnasin AQ40:stä niin kyllä se killan kannalta olisi ollut aika itsekäs temppu ottaa kiva kissavasara (Blessed Qiraji War Hammer - Item - Classic DB kun rehellisesti sanottuna se hiilauskeppi (Blessed Qiraji Augur Staff - Item - Classic DB on aivan tajuton. Itsehän runnasin druidille offtankki-depsi spekillä MC:n ja BWL:n läpi, hiilasin kyllä suurimmaksi osaksi mutta sopivassa tilanteessa katsottiin, että nyt tarvitaan main- tai offtankkia tai sitten depsiä lisää oli vähän joustavuutta rooleissa. AQ:ssa taas hiilasin restona, kun tuli TBC patchi.Onko tosiaan niin, että naxxramasissa hybridi-classit ei saa enää mitään muuta kuin healing gearia? Katsoin tier3, niin kaikilla oli pure healing statsit, ei edes spell damagea.
Tier 2,5 olikin tosi jännä druideille, kun se oli selkeästi tehty hybrid setiksi. Hybridinä on vaan vähän vaikea vetää raideilla, kun pelimekaniikka on tehty niin, että olet joko hyvä yhdessä roolissa tai sitten aika keskinkertainen kaikessa. 10-40 manin raidi on jo itsessään niin mukautuva, että ei siellä pari hybridclassia mun mielestä paljoa saa tehtyä. Et voi pitää MT kamoja päällä, kun sitten hiilaus ja depsi on onnetonta ja depsikamoissa taas tankkaat bossia 10 sekuntia ja sitten se crittaa sut paskaksi tai vaihtoehtoisesti hiilauksesi kestää taas n. 10 sekuntia ja olet oom. Mun neuvo on keskustella raidin johtajan kanssa mitä raidi tarvitsee, mitä tahdot ja haluat tehdä ja päättää roolisi kullekin bossille.Hybrideissä kun itseäni viehättää juuri se, että gearissa on inttiä ja agilityä/strenaa ynnä muuta. Olisi aika hikistä tier kolmosessa yrittää cat formissa soolota, kun tier 2.5 on paljon tehokkaampi.
No melkein joo, ei mun kimppuun koskaan käynyt myöskään paladinit, kun kumpikaan ei saanut toista tapettua mitenkään nopeasti, niin eipä pallut yleensä jaksaneet nähdä vaivaa. Toiset druidit oli siinä mielessä helppoja vastuksia, että ne yleensä kävi päälle kissana tai karhuna => stunnaat ja nukutat hibernatella. Yhtä allujen pvp ruippaa pidin nukuksissa useamman minuutin ennen kuin se tajusi helpompiakin kohteita olevan.Eikö druidit pääse world pvp:ssä käytännössä kaikkia classeja pakoon helposti, ehkä hunuja ja tietysti toisia druideja lukuunottamatta? Ei sillä, että pakoon juokseminen olisi ihailtava strategia.
Mä käyttäisin tämmöistä spekkiä mielummin: Classic Talent Calculator - World of WarcraftMiten helposti raideihin huolitaan offtankiksi/healeriksi suunnilleen tollasella hybridispecillä Classic Talent Calculator - World of Warcraft
Sukulaku se tykkäsi pullata bosseja Eye of Kilroggilla..."Jaurott gains 4 mana" ja Sukulaku ruined teh raid
Hieman houkuttelisi myös tuo vanilla. Siitä aikoinaan aloiteltiin ja WotLK loppuun asti jaksoi raidata. Taitaa vain olla että irl vastuut ja menot kasvaneet niin että ei tuota oikein ehdi. Itse kun en koskaan osannut pelata casualina vaan oli pakko päästä raidaamaan 3-4 kertaa viikossa.