PC World of Warcraft

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Pelasin Undead warrua tuolloin jolla on rotuominaisuutena lisää cc poistoa ja sillä pärjäsi ihan hienosti. Toki se näyttää vähän hölmöltä taurenien vieressä mättämässä :D

Hieman houkuttelisi myös tuo vanilla. Siitä aikoinaan aloiteltiin ja WotLK loppuun asti jaksoi raidata. Taitaa vain olla että irl vastuut ja menot kasvaneet niin että ei tuota oikein ehdi. Itse kun en koskaan osannut pelata casualina vaan oli pakko päästä raidaamaan 3-4 kertaa viikossa.

Wow Classic tulee 27. elokuuta ja kiinnostaa pelata. Tosin mua ei kiinnosta olla pätkääkään gankkauksen kohteena niin tod.näk. joku PvE serveri on mun kohteena.

PvP:n puolella taisin olla Stone/Blood Guard, kun olin määrätty lippujuoksija ruipalla WSG:ssa kaverin premadessa muutaman viikon ja pari kilta pvp matsiakin taidettiin ottaa :D "Miks tää ei juoste?!?!" -sanontaa sai kuulla killassa sen jälkeen, kun herra lipunjuoksija yhden kerran noobina painoi kävelynapin pohjaan ja kummasteli, kun travelformi vaan tassuttelee rauhallisesti eteenpäin.
World PvP alkoi olla druidista hauskaa vasta, kun mulla oli BWL ja AQ40 kamaa päällä ja jotain mahdollisuuksiakin. Loppuvaiheessa vanillaa mulla oli aina soolotessa feraltankkikamat päällä rogujen varalta ja oli huomattavan huvittaa, kun niillä ei oikein ollut mitään mahdollisuuksia ja raukat kuolivat thornsseihin.

Täytyy sanoa, että meidän vanhan pakkiskillan ja myöhemmin Kaamoksen tyyppejä on ikävä. GM Kalmiroth(Bloo), Garta, Ugga, Sukulaku, Willie,(millä nimellä pelasikaan), Tuuttiz(joka myöhemmin Paragonissa veti World Firstin HC Lich Kingilla), Hynkkä(joka powerlevelasin mua RFK:sa), Owned, Absolut, jne. sori mä oon unohtanut niin monen nimet mutta mulla oli todella mukavaa pelata meidän killassa. Porukka oli aikuista, ystävällistä ja raidiporukka hyvää vaikka yksi ninjalootti Golemaggilla olikin ja muistaakseni joku mage potkittiin killasta, kun sitä ei vaan kiinnostanut decursettaa Lucifronilla. Lisäksi killassa oli yksi pelle feraldruidi(minä), joka vei rogujen kamat ja tankkasi Broodlordia BWL:ssa ;)

Vaikka mä aikaisemmassa postauksessa olenkin haukkunut oman mainclassini Druidin maanrakoon, niin tod.näk. teen taas druidin, kun sitä on vaan niin helvetin hauska pelata etenkin soolona ja 5man groupeissa monipuolisuuden takia. Powerissa se ei ole pureclassien tasoa mutta minkäs teet. Ikävä kyllä restodruideja edelleen haittaa classicissa ettei hotsit stackkaa ja sitten saa vaan naputella Healing touch rank 4. raideilla.

Centauriksi pääsin shadow priestinä pelkästään seisomalla ABn blacksmithin lipulla.

World PvP alkoi olla druidista hauskaa vasta, kun mulla oli BWL ja AQ40 kamaa päällä ja jotain mahdollisuuksiakin. Loppuvaiheessa vanillaa mulla oli aina soolotessa feraltankkikamat päällä rogujen varalta ja oli huomattavan huvittaa, kun niillä ei oikein ollut mitään mahdollisuuksia ja raukat kuolivat thornsseihin.
Olis muuten pari kyssäriä koskien druideja, jos kerkeet vastaamaan. Muutkin saa ottaa kantaa.

Onko tosiaan niin, että naxxramasissa hybridi-classit ei saa enää mitään muuta kuin healing gearia? Katsoin tier3, niin kaikilla oli pure healing statsit, ei edes spell damagea. Hybrideissä kun itseäni viehättää juuri se, että gearissa on inttiä ja agilityä/strenaa ynnä muuta. Olisi aika hikistä tier kolmosessa yrittää cat formissa soolota, kun tier 2.5 on paljon tehokkaampi.

Eikö druidit pääse world pvp:ssä käytännössä kaikkia classeja pakoon helposti, ehkä hunuja ja tietysti toisia druideja lukuunottamatta? Ei sillä, että pakoon juokseminen olisi ihailtava strategia. :whistle:

Miten helposti raideihin huolitaan offtankiksi/healeriksi suunnilleen tollasella hybridispecillä Classic Talent Calculator - World of Warcraft

Täytyy sanoa, että meidän vanhan pakkiskillan ja myöhemmin Kaamoksen tyyppejä on ikävä. GM Kalmiroth(Bloo), Garta, Ugga, Sukulaku, Willie,(millä nimellä pelasikaan), Tuuttiz(joka myöhemmin Paragonissa veti World Firstin HC Lich Kingilla), Hynkkä(joka powerlevelasin mua RFK:sa), Owned, Absolut, jne. sori mä oon unohtanut niin monen nimet mutta mulla oli todella mukavaa pelata meidän killassa. Porukka oli aikuista, ystävällistä ja raidiporukka hyvää vaikka yksi ninjalootti Golemaggilla olikin ja muistaakseni joku mage potkittiin killasta, kun sitä ei vaan kiinnostanut decursettaa Lucifronilla. Lisäksi killassa oli yksi pelle feraldruidi(minä), joka vei rogujen kamat ja tankkasi Broodlordia BWL:ssa ;)

Kah, tuttuja nimiä :). Kävin legionin aikana vielä kurkkailemassa näkyykö Naftaliinissa ketään Online, mutta hiljaista oli ollut pitkään. BfA ei ole isommin ees kiinnostanut. Pieni classic kutina ois, mutta toisaalta kyllä myös ei :p

"Jaurott gains 4 mana" ja Sukulaku ruined teh raid

Onko tosiaan niin, että naxxramasissa hybridi-classit ei saa enää mitään muuta kuin healing gearia? Katsoin tier3, niin kaikilla oli pure healing statsit, ei edes spell damagea.
Sama se kaikille hybridclasseille on. Dreamwalker setti on hiilaukseen tarkoitettu mutta kyllähän Naxxistakin tippuu kovaa dps- ja tankkikamaa offsetti-itemeinä. Esimerkkinä tämä: The End of Dreams - Item - Classic DB AQ:sta, Cenarion repulla ja Worldboss dragoneilta saa kanssa vastaavaa gearia mutta kun itse runnasin AQ40:stä niin kyllä se killan kannalta olisi ollut aika itsekäs temppu ottaa kiva kissavasara (Blessed Qiraji War Hammer - Item - Classic DB kun rehellisesti sanottuna se hiilauskeppi (Blessed Qiraji Augur Staff - Item - Classic DB on aivan tajuton. Itsehän runnasin druidille offtankki-depsi spekillä MC:n ja BWL:n läpi, hiilasin kyllä suurimmaksi osaksi mutta sopivassa tilanteessa katsottiin, että nyt tarvitaan main- tai offtankkia tai sitten depsiä lisää oli vähän joustavuutta rooleissa. AQ:ssa taas hiilasin restona, kun tuli TBC patchi.

Hybrideissä kun itseäni viehättää juuri se, että gearissa on inttiä ja agilityä/strenaa ynnä muuta. Olisi aika hikistä tier kolmosessa yrittää cat formissa soolota, kun tier 2.5 on paljon tehokkaampi.
Tier 2,5 olikin tosi jännä druideille, kun se oli selkeästi tehty hybrid setiksi. Hybridinä on vaan vähän vaikea vetää raideilla, kun pelimekaniikka on tehty niin, että olet joko hyvä yhdessä roolissa tai sitten aika keskinkertainen kaikessa. 10-40 manin raidi on jo itsessään niin mukautuva, että ei siellä pari hybridclassia mun mielestä paljoa saa tehtyä. Et voi pitää MT kamoja päällä, kun sitten hiilaus ja depsi on onnetonta ja depsikamoissa taas tankkaat bossia 10 sekuntia ja sitten se crittaa sut paskaksi tai vaihtoehtoisesti hiilauksesi kestää taas n. 10 sekuntia ja olet oom. Mun neuvo on keskustella raidin johtajan kanssa mitä raidi tarvitsee, mitä tahdot ja haluat tehdä ja päättää roolisi kullekin bossille.

Jos nyt muistan oikein niin olen ollut seuraavissa rooleissa raideilla per bossi:
MC:
Lucifron: hiilaus, depsi, offtank +decursetus
Magmadar: hiilaus, depsi
Gehennas: hiilaus, depsi, offtank
Garr: hiilaus, depsi, offtank
Baron Geddon: hiilaus, depsi
Shazzrath: hiilaus, depsi
Golemagg: hiilaus, depsi, offtank
Sulfuron H.: hiilaus, depsi, MT/offtank
Majordomo: hiilaus, depsi, MT/offtank
Ragna: hiilaus, depsi, offtank

BWL:
Razorgore: hiilaus, depsi, offtank
Vael: hiilaus, depsi
Broodlord: MT, hiilaus
Firemaw, Ebonroc, Flamegor: hiilaus
Chromaggus: Decursetus, abolish poison ja hiilaus (helpoin bossi matsi feral ruipalle, juoksin ympäri raidia ja en tehnyt mitään muuta kuin rämpytin decurse addon nappia)
Nefarion: hiilaus, depsi, offtank addeilla.

Eikö druidit pääse world pvp:ssä käytännössä kaikkia classeja pakoon helposti, ehkä hunuja ja tietysti toisia druideja lukuunottamatta? Ei sillä, että pakoon juokseminen olisi ihailtava strategia. :whistle:
No melkein joo, ei mun kimppuun koskaan käynyt myöskään paladinit, kun kumpikaan ei saanut toista tapettua mitenkään nopeasti, niin eipä pallut yleensä jaksaneet nähdä vaivaa. Toiset druidit oli siinä mielessä helppoja vastuksia, että ne yleensä kävi päälle kissana tai karhuna => stunnaat ja nukutat hibernatella. Yhtä allujen pvp ruippaa pidin nukuksissa useamman minuutin ennen kuin se tajusi helpompiakin kohteita olevan.

Miten helposti raideihin huolitaan offtankiksi/healeriksi suunnilleen tollasella hybridispecillä Classic Talent Calculator - World of Warcraft
Mä käyttäisin tämmöistä spekkiä mielummin: Classic Talent Calculator - World of Warcraft
Perustelut: Furorilla ja feline switnessillä et tee raideilla mitään. Imp MotW on hyvä jos oot ainoa ruippa, muuten saa kuulla päänaukomista asiasta. Ragen kanssa raideilla ei juuri koskaan ole ongelmaa, kun damagea tulee niin paljon, joten melkein laittaisin Savage furyyn pointsit aggron takia. Hiilerinä spammaat H.touch rank 4:sta, koska parempigeariset druidit overwritettä sun hotsit, joten ei pojoja rejuvenationiin vaan mielummin manacostin vähennykseen.

Itsehän raidasin tankki/dps-spekkillä ja kannoin sekä tankki,depsi ja hiilauskamoja aina mukana. Classic Talent Calculator - World of Warcraft
Jos kiltasi tarvitsee enemmän hiilereitä - ne yleensä tarvitsee, niin mene deep restona(Classic Talent Calculator - World of Warcraft ja keräät siinä samalla raideilta tankki ja depsikamaa. Druidit saa gearia ihan kivasti raideilla, kun se oli vähiten pelatuin classi vanillan aikana.

"Jaurott gains 4 mana" ja Sukulaku ruined teh raid
Sukulaku se tykkäsi pullata bosseja Eye of Kilroggilla...

Kiitos laajasta vastauksesta. Onhan noi rage talentit kyllä aika "kuolleita" siinä vaiheessa kun raidaa jo. Yksi imp motw on tietysti pakko olla mukana joo.
Saa nähdä jos rollaisi druidin. On se sen verran monipuolinen ja uniikki classi ja ehkä vähän helpompi gearata. Toisin kuin paladini/shamaani, sillä voi joksenkin uskottavasti yhdellä specillä täyttää eri rooleja.

Hieman houkuttelisi myös tuo vanilla. Siitä aikoinaan aloiteltiin ja WotLK loppuun asti jaksoi raidata. Taitaa vain olla että irl vastuut ja menot kasvaneet niin että ei tuota oikein ehdi. Itse kun en koskaan osannut pelata casualina vaan oli pakko päästä raidaamaan 3-4 kertaa viikossa.

Joo ei tällä työmäärällä kyllä kauheasti kerkeä pelaamaan. Aikoinaan opiskeluaikoina kerkesi takomaan useamman tunnin Wowia. Vähän kyllä houkuttelis edelleen ruveta pelaamaan, mutta katotaan ny :rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Muistaakseni näytti aikoinaan /played itellä joku 392 d ku lopettelin :eek:

Niin se unohtuu syöminen ja kotityöt.

pet.jpg

Iso fiilis kun sai AHsta ostettua vihreän miekan muutamalla hopealla.

Huhhujjaa, kyllähän tuo classicci vaan toimii. Viikko mätetty ja lvl 30. Himmee meininki servulla, nyt pitäs vaan nopeesti päästä lvl 60 ja raidihommat käyntiin.

Viikonloppuna/ens viikolla olis tarkoitus potkasta classicci käyntiin omalta osalta, kun tuli joskus pelattuakin tuota wowia - ja siis ihan classicista lähtien, mutta sellanen kasuaali pelaaja mä kuitenkin olen ollut, että mitään kunnon "näin ja näin pitää raidata tämä dunkku" strategioita en osaa ulkoa: en muutenkaan jaksa kauheesti raidailla/vetää dungeons, kiinnostaa enemmän nyt sellanen questailu/grindaus/battle grounds grindaus ( Arathi Basin = best )*.

Milläs servuilla täällä pelataan, ja vieläkö on pakkiksen jengin pelit yleensä käynnissä ? ette ole sentään mitään pakkotoisto kiltaa perustaneet?

*Eli periaatteessa oon vaan liian narsistinen että jaksaisin noudattaa kenenkään ohjeita, ja koen että sen pelaamisen pitää tuntua enemmän viihteeltä ku työltä, eli toisinsanoen voisin raidata jos kukaan ei valita :DDD.

Minkäslainen toi wow nykyään? Max level? Ja asiaan, mites saako tollasta peliä tietokoneelle, kun ei noissa nykyään ole cd asemaa edes?

Luulisi tuon uuden läppärin wowia pyörittävän kun pari vkoa sitten maksoin 750€. Näytönohjaimista tms niin tiedä kun yli 10 vuoteen näiden kanssa pelannut. AMD radeon vega 3 graphics, jos kertoo mitään?

mulla hävis quest logista questit ja kaveri ei voi sharee koska mulla mukamas on jo ne. mikä neuvoksi? pitäisköhän laittaa blizzardille sähköpostia?

Tänä viikonloppuna alan pelamaan wowia noin kymmenen vuoden tauon jälkeen. Missähän servulla olis paljon suomalaisia pelaajia? Ja mikä noin muuten on "paras" servu aloittaa pelaaminen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom