- Liittynyt
- 17.2.2004
- Viestejä
- 941
Se nyt on ihan sama onko sulla alla lentomountti vai normimount, se ei vähennä sitä että joku joka haluaa gänkkiä niin tulee vetää perinteisen "näytän skillsin ja tapan sut kun oot mättämässä mobeja".
Se että lentomountit kielletään level capissa olevilta yksinkertaisesti tekee tietyistä asioista todella paljon työläämpää. Jos blizzulla on jokin selkeä idea miten he ajattelevat tuon handlata, FP:t raidi instan eteen, faction kylä ihan kupeessa, dailyt/repu ja gearaaminen tehdään fiksummin, niin sitten ehkä tuo lentämisen puute ei ole niiin syvältä. Tällähetkellä, katsoen mitä peli on nyt, niin lentomounttien puuttuminen hidastaa ja vaikeuttaa raidausta todella paljon, tai ainakin tulee vaatimaan huomattavaa korotusta peliaikaan, olettaen että haluaa pitää saman progressin expan alussa.
Mainitsen vielä, että itse pidän siitä, että "lentoluvan" saa hommattua vasta kun on lvl capissa, tämä pakottaa käyttäjät tutustumaan ympäristöön. En vain näe mitä hyötyä on pakottaa pelaajat ilmasta patchin tai parin ajaksi. Jos sitä perustellaan questaamisella, niin miksi ei käytetä scenaarioita, joita käytettiin jo MoP:ssa onnistuneesti?
Tuosta emeraldin yksittäiservusta:
Asiat joita en kaipaa:
"Tankkaaminen" - niin siis mikä? (Wait 5 sunders before you start to DPS)
"LFM to URBS 15man, need 6 healers, 1 tank, 3 people who can CC, and someone with key. WE CAN SUMMON, no paladins" - 2h ettiminen OG:ssa että pääsee instaan
Juokseminen 1-40
Ratsastaminen
Instat - BWL 1x week Nefarian yritys...
Asiat on mennyt pitkälle vanillasta. Se että sillon kaikki oli "vaikeempaa" johtuu enemmän siitä, että sillon kukaan ei osannu kunnolla pelata, ei ollu addoneita mitkä auttoivat, eikä sivustoja, joilta sai apuja ongelmaan kuin ongelmaan. Itse olen sen verran mukavuudenhaluinen, että en missään nimessä haluiaisi luopua enää tietyistä mukavuuksista joita on tuotu peliin.
Se että lentomountit kielletään level capissa olevilta yksinkertaisesti tekee tietyistä asioista todella paljon työläämpää. Jos blizzulla on jokin selkeä idea miten he ajattelevat tuon handlata, FP:t raidi instan eteen, faction kylä ihan kupeessa, dailyt/repu ja gearaaminen tehdään fiksummin, niin sitten ehkä tuo lentämisen puute ei ole niiin syvältä. Tällähetkellä, katsoen mitä peli on nyt, niin lentomounttien puuttuminen hidastaa ja vaikeuttaa raidausta todella paljon, tai ainakin tulee vaatimaan huomattavaa korotusta peliaikaan, olettaen että haluaa pitää saman progressin expan alussa.
Mainitsen vielä, että itse pidän siitä, että "lentoluvan" saa hommattua vasta kun on lvl capissa, tämä pakottaa käyttäjät tutustumaan ympäristöön. En vain näe mitä hyötyä on pakottaa pelaajat ilmasta patchin tai parin ajaksi. Jos sitä perustellaan questaamisella, niin miksi ei käytetä scenaarioita, joita käytettiin jo MoP:ssa onnistuneesti?
Tuosta emeraldin yksittäiservusta:
Asiat joita en kaipaa:
"Tankkaaminen" - niin siis mikä? (Wait 5 sunders before you start to DPS)
"LFM to URBS 15man, need 6 healers, 1 tank, 3 people who can CC, and someone with key. WE CAN SUMMON, no paladins" - 2h ettiminen OG:ssa että pääsee instaan
Juokseminen 1-40
Ratsastaminen
Instat - BWL 1x week Nefarian yritys...
Asiat on mennyt pitkälle vanillasta. Se että sillon kaikki oli "vaikeempaa" johtuu enemmän siitä, että sillon kukaan ei osannu kunnolla pelata, ei ollu addoneita mitkä auttoivat, eikä sivustoja, joilta sai apuja ongelmaan kuin ongelmaan. Itse olen sen verran mukavuudenhaluinen, että en missään nimessä haluiaisi luopua enää tietyistä mukavuuksista joita on tuotu peliin.