PC World of Warcraft

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Jep, eli tällaista ainakin luvassa:

- Uusi maailma Draenor (Outland ennen sen tuhoutumista)
- Uusi maksimileveli 100
- Vanhat hahmomodelit (human, dwarf, gnome, night elf, tauren, troll, undead, orc, draenei, blood elf) tehty uusiksi vastaamaan nykypäivän tasoa
- Pelaajat saavat oman linnakkeen, jota rakentaa ja kehittää
- Levelöinti siirtyy questaamisesta osittain vapaampaan löytämiseen ja tutkimiseen sekä dynaamisiin tapahtumiin
- 2 raidia, yhteensä 16 bossia
- 8 dungeonia, useita scenaarioita
- Raidisysteemit uusiksi, LFR, Normal ja Heroic -moodeja voi raidata muuttuvalla 10-25 pelaajan määrillä, vaikein vaikeustaso Mythic vain 20 pelaajan joukolle
- Statsit Hit, Dodge, Parry, Expertise poistuvat, reforging poistuu
- Muuttuva geari specin mukaan, jos vaihdat esim. ret paladinista holyksi, gearissasi oleva strength vaihtuu intellectiksi, et siis tarvitse enää useampia varustesettejä
- Uusi pvp zone jossa taistelu ei koskaan lopu
- Areena muuttuu turnauksenomaiseksi, ratingia voi saada vain tiettynä aikana, jotta kilpailu on kovempaa ja huijarit jäävät helposti kiinni
- Lisäosan oston yhteydessä saa yhden hahmon suoraan level 90:een. Tämän yhteydessä saa "opetusjakson" jonka avulla hahmoa oppii pelaamaan, vaikka ei ole sillä levelöinyt

Eiköhän näillä taas pärjää vähän aikaa eteenpäin.:hyvä:

Tässä kuvaa uusista hahmomalleista:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulee myös item squishia. Eli itemeiden statseja lasketaan aika isolla kädellä, onhan se vähän lähteny käsistä ku tankeilla on yli 1miljoona hp:ta. Jossain näin kuvan jossa oli nykyisissä MoP geareissa oleva paladin tank ja hp:ta 45.5k, eli palataan suunillee WotLK ICC tasolle.

Tulee myös item squishia. Eli itemeiden statseja lasketaan aika isolla kädellä, onhan se vähän lähteny käsistä ku tankeilla on yli 1miljoona hp:ta. Jossain näin kuvan jossa oli nykyisissä MoP geareissa oleva paladin tank ja hp:ta 45.5k, eli palataan suunillee WotLK ICC tasolle.
Saa nähdä miltä näyttää lvl100. Toivottavasti ei tuu taas mitään järjetöntä boostia heti item squishin perään.
Oon nyt aika hyvin perillä siitä millaisia muutoksia on tulossa ja IMO näyttää lupaavalta verrattuna kahteen edelliseen expansioniin. Paljon on sellaista uutta, minkä toimivuutta ei oikein voi tietää muuten kuin kokeilemalla, mutta uskallan olla toiveikas.

Itellä ainakin vähän innostus taas laskenu ku kuuliin lentämisen olevan mahdollista vasta 6.1. patchissa. Tod näk jää kaupungissa istumiseksi jos vielä innostuu pelailemaan

Itellä ainakin vähän innostus taas laskenu ku kuuliin lentämisen olevan mahdollista vasta 6.1. patchissa. Tod näk jää kaupungissa istumiseksi jos vielä innostuu pelailemaan
Itse innostuin tästä vain lisää. Lentäminen on ärsyttävän helppoa ja maailma on muuttunut sen takia pieneksi, merkityksettömäksi ja vaarattomaksi. Tämä on nimenomaan sellainen peli, jossa matka on määränpäätä tärkeämpi. Lisäksi questeja ei voida suunnitella sisältämään esim. torneihin ja kallioille kiipeilyä ja muuta missä matkalla tulisi hoitaa vihuja, vaan kaikki lentäisivät suoraan määränpäähän. Sen takia se on syytä evätä max levelissäkin.

paras ratkaisu minusta olisi jos ne jotka eivät tykkää lentämisestä käyttäisivät maamountteja ja sitten ne jota haluaa lentää voisivat lentää, ketäänhän ei pakoteta lentämään. Nyt vaan Blizz päätti toisin.

Tuon mitä sanoit toteutuu minusta jo levutettaessa jolloin käytössä ei ole muuta kuin maamountit.

paras ratkaisu minusta olisi jos ne jotka eivät tykkää lentämisestä käyttäisivät maamountteja ja sitten ne jota haluaa lentää voisivat lentää, ketäänhän ei pakoteta lentämään.
Ei kai nyt täälläkin käytetä tätä samaa hölmöä argumenttia? :david: Ihan kuin MMORPG:ssä kukaan muu kuin roolipelaajat kampittaisivat itseänsä tällä tavalla. Sehän olisi aivan älyvapaata, kun kaikki muut pörräävät lentsikoilla ja luonnollisesti myös alueet ja questit olisi tällöin tehty lentomountteja varten. Mites vaikka noi Deepholm ja Vashj'ir?
Blizzu on mielestäni antanut hyvät perustelut asialle, mutta kun ihmiset eivät suostu kuuntelemaan logiikkaa. Ja saattaa tulla yllätyksenä jollekin, mutta kehittäjät eivät tee tätä peliä pelkästään virtuaalipippelinvenyttäjille, joille epixit ovat tärkeämpiä kuin pelikokemus.

Lopuksi kolme pointtia, jotka olisi hyvä pitää mielessä:
1.)Blizzard on pitänyt wowin kirkkaasti MMORPG-pelien kärjessä kymmenen vuotta. Niillä on selvästi joku haju siitä miten hyvä peli tehdään.
2.)Uusi content on tehty juuri maamountteja varten ja on pelikokemuksena paras maamountteja käyttäen. Myös flightpath-verkosto pyritään suunnittelemaan hyvin.
3.)Miksi vetää itkupotkuraivareita jostain, mitä ei ole vielä edes nähnyt ja kokeillut? Tässä vaiheessa on aivan turha spekuloida millaista se lopulta tulee olemaan.

Ei se ole hölmö argumentti. Hölmömpää on itkeä miten lentäminen tuhoaa pelin ja silti itse lentää. Suurimman osan tehtävistä on pystynyt suorittamaan ilman lentämistäkin jo sen tähden että cataclysmia lukuun ottamatta se on ollut pois käytöstä levutettaessa. Ja onhan tuosta jo nähty esim. Saaret joissa ei ole lento mahdollisuutta.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
paras ratkaisu minusta olisi jos ne jotka eivät tykkää lentämisestä käyttäisivät maamountteja ja sitten ne jota haluaa lentää voisivat lentää, ketäänhän ei pakoteta lentämään. Nyt vaan Blizz päätti toisin.

Tuon mitä sanoit toteutuu minusta jo levutettaessa jolloin käytössä ei ole muuta kuin maamountit.
Lentämällä vauhti 310% ja maalla 200%. Ei tarvii hirveän pitkään miettiä miksi ihmiset ennemmin lentävät. Koko lentämisen tarkoitus on juuri se että pääsee paikasta A paikkaan B nopeammin.

Lentämällä vauhti 310% ja maalla 200%. Ei tarvii hirveän pitkään miettiä miksi ihmiset ennemmin lentävät. Koko lentämisen tarkoitus on juuri se että pääsee paikasta A paikkaan B nopeammin.

Jep, olen lentämisen puolesta enkä haluaisi sitä poistettavaksi koska se nopeuttaa pelaamista ja asioiden tekemistä.

Maalla 200%?
Nopein maamounttihan vetää sen 100%

Ei se ole hölmö argumentti. Hölmömpää on itkeä miten lentäminen tuhoaa pelin ja silti itse lentää.
Tämä on vähän sama asia kuin Blizzard tarjoaisi parhaan gearin napin painalluksella. Paljon hauskempaa olisi kerätä se geari itse, mutta kukapa tuon vaihtoehdon jättäisi käyttämättä. Yritäpä pysyä maamountilla muiden perässä herbbien ja malmien keräämisessä ym. Ja edelleen kaikki questit jotka vaativat kiipeilyä ovat merkityksettömiä lentomounttien kanssa.

"Players will always take the path of least resistance even if they end up having less fun in the process" sanoi joku viisas jossain joskus.

Itse innostuin tästä vain lisää. Lentäminen on ärsyttävän helppoa ja maailma on muuttunut sen takia pieneksi, merkityksettömäksi ja vaarattomaksi. Tämä on nimenomaan sellainen peli, jossa matka on määränpäätä tärkeämpi. Lisäksi questeja ei voida suunnitella sisältämään esim. torneihin ja kallioille kiipeilyä ja muuta missä matkalla tulisi hoitaa vihuja, vaan kaikki lentäisivät suoraan määränpäähän. Sen takia se on syytä evätä max levelissäkin.

Pelasitko Vanillan aikana wowia? Se juokseminen ja ratsastaminen paikasta A paikaan B, tai sitten taxin ottaminen veivät aivan järkyytävän määrän aikaa. Siihen lisäksi se että raidit ovat aina suurinpiirtein samaan aikaan, joten se 3-6 kiltaa samassa paikassa samaan aikaan loi sellaisen helvetin, että jokainen raidi alkoi aina tunnin myöhässä, ellet sitten koonnut porukkaa kassaan jossain muualla, ja liikkunut yhdessä paikasta toiseen.
PvP:tä oli hieman enemmän, mutta world pvp oli silti aivan turhaa. Lopputulos oli yleensä 5vs1 gänkfest jossain Tanner Millissä. so fun...

Toisaalta uusimmat lisäosat ja niissä tuo lentokielto ovat ollaat ihan jees, eli lentämisen saa vasta kun on lvl tapissa. Näin pakotetaan pelaajat tutustumaan maailmaan "jalan". Tässä olen samaa mieltä, että matka on päämäärää tärkeämpi - kunnes olet lvl capissa. Sen jälkeen kaikki ylimääräinen aika jonka joutuu viettämään matkustaessa jalan on tuskaa. Noi nykyiset daily alueet ovat olleet ihan mukavia, koska ne ovat sopivan kokoisia.

Jos tuo lentokielto tosiaan kestää ensimmäisen patchin, niin siihen repeää monen raidaajan pelihousut. Dailyjen tekeminen on kuitenkin oma helvettins', ja jos sitä vielä "vaikeutetaan" turhaan typerällä juoksemisella, niin pelistä on kaikki hauskuus poissa.

Suosittelen kaikille joita uusi liian helppo wowi harmittaa emerald dreamin priva servua.
Ite pelaillu 2 vuoden tauon jälkee siellä. Voin suositella kaikille vanillan ystäville tai vanillaa kokemattomille.
https://www.emeralddream.com/
Testasimpa itekkin tuota tossa viikonloppuna, mutta ei sitä kyllä pystynyt pelaamaan. Oli tuo vanilla vaan sen verran kuraa verrattuna nykyiseen. Vanillan jälkeen on tullut niin paljon muutoksia, mitkä parantavat pelattavuutta.

Pelasitko Vanillan aikana wowia? Se juokseminen ja ratsastaminen paikasta A paikaan B, tai sitten taxin ottaminen veivät aivan järkyytävän määrän aikaa. Siihen lisäksi se että raidit ovat aina suurinpiirtein samaan aikaan, joten se 3-6 kiltaa samassa paikassa samaan aikaan loi sellaisen helvetin, että jokainen raidi alkoi aina tunnin myöhässä, ellet sitten koonnut porukkaa kassaan jossain muualla, ja liikkunut yhdessä paikasta toiseen.
PvP:tä oli hieman enemmän, mutta world pvp oli silti aivan turhaa. Lopputulos oli yleensä 5vs1 gänkfest jossain Tanner Millissä. so fun...

Toisaalta uusimmat lisäosat ja niissä tuo lentokielto ovat ollaat ihan jees, eli lentämisen saa vasta kun on lvl tapissa. Näin pakotetaan pelaajat tutustumaan maailmaan "jalan". Tässä olen samaa mieltä, että matka on päämäärää tärkeämpi - kunnes olet lvl capissa. Sen jälkeen kaikki ylimääräinen aika jonka joutuu viettämään matkustaessa jalan on tuskaa. Noi nykyiset daily alueet ovat olleet ihan mukavia, koska ne ovat sopivan kokoisia.

Jos tuo lentokielto tosiaan kestää ensimmäisen patchin, niin siihen repeää monen raidaajan pelihousut. Dailyjen tekeminen on kuitenkin oma helvettins', ja jos sitä vielä "vaikeutetaan" turhaan typerällä juoksemisella, niin pelistä on kaikki hauskuus poissa.

Eipä sekään sen mukavampaa ole, kun joku max leveliin rushinut jonipetteri pöllähtää lentsikalla selän taakse, gänkkii sut ja liitää taas yläilmoihin turvaan ja voi siellä rauhassa odotella kun corpse runit. Ei sillä, että mulla tai kellään muullakaan olisi varaa valittaa asiasta, koska jokainen on tietoisesti valinnut PvP-serverin. Jos voisin nyt valita (ilmaiseksi) uudelleen, niin menisin varmaan PvE-serverille, koska kuten sanoit, world PvP on melkein pelkkää gänkkimistä ja rehellisesti sanoen mä en itse saa mitään tyydytystä muiden gänkkimisestä, ellei kohde ole todistetusti joku mulkvisti. Harvoja on ne kerrat kun olen world PvP:stä nauttinut, vaikka ne yksiä wowin tähtihetkiä ovatkin olleet.

Mäkin kyllä tykkään lentomounteista silloin kun olen jo kolunnut ne paikat joiden yli lentelen ja kun mulla ei siellä ole muuta tekemistä kuin keräily tai läpikulku. Se ei silti ole mun mielestäni millään tavalla elinehto, ja tuntuu naurettavalta että ihmiset flippaa siitä kun joutuu ehkä olemaan pari kuukautta ilman lentämistä, varsinkin kun kellään ei ole tietoa millainen se expansioni todella on. Vaan samapa se mulle on mistä kukakin polttaa päreensä. En ainakaan jää ikävöimään niitä jotka lopettaa, kun ei saa lennellä.
Niin ja muuten dailyjen määrän on kerrottu vähenevän todella paljon. En tiedä mitä toimintaa tilalle tulee.

Maalla 200%?
Nopein maamounttihan vetää sen 100%
Joku ihme ajatusvirhe taas.

Siinä vaiheessa kun kaipailee vanilla aikoja takaisin niin kannattaa muistaa millainen tämä peli oli imagoltaan. Porukat lopetti kouluja kesken ja jotkut jopa delas sen uupumuksen takia minkä ne tästä pelistä sai. Kaikki wowin pelaajat olivat kategoroituneita nörttejä sieltä pahimmasta päästä. Vois melkein sanoa että wowi ei ollut sosiaalisesti hyväksytty peli. Nämä asiat kun ottaa huomioon niin ei ole mitenkään yllättävää että blizzard vähän muuttaa peliä toisenlaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom