PC World of Warcraft

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Se trial ei muuten anna dingata 86, vaan xp jää yhden päähän. Ostin siis koko version ja vedin dk:n 90. Tykkäsin kyllä tuosta levutuksesta. Hieno maailma ja pandojen touhut yllättävän mielenkiintoisia. En ole ehtinyt pelata yhtään dingattuani, mutta tekemistä näyttäisi olevan ihan pirusti! Hienoa.

Ei saatana, ei enää ikinä. Oon jo mun 1000 tuntia tohon pistäny, ja skippasin jo Cataclysmin vaikka sen jopa ostin. :)

Juu, ja ei tuo mitenkään paljoa vielä ole.

Ei saatana, ei enää ikinä. Oon jo mun 1000 tuntia tohon pistäny, ja skippasin jo Cataclysmin vaikka sen jopa ostin. :)

Juu, ja ei tuo mitenkään paljoa vielä ole.
Ei todellakaan, TBC kokonaan, Wotlk alkua taisin yhen seasonin pelata ja sitten cataclysmiä tossa lopussa jonku pari kk, on muuten vähän helvetin masentavaa nyt kattoo noita charrujen playedeitä... Mihin helvettiin sitä on saanu hukattua yhteensä varmaan 200d?

Hahaa, olisiko vajaan kuukauden sisään kun blizzu tarjoamassa 10d trialia taas moppiin. Ja joulun kunniaksi koko lisärikään maksaisi kuin 20e.

Onhan sitä tullut useampi vuosi pelailtua, jostain vuodesta -07. Aikanaan oli päivittäistä hupia, tuli raidattuakin jonkun verran. Viimeaikoina on tuo pelaaminen jäänyt vähän vähemmälle, mutta satunnaista hupia kuitenkin. Mistikin on ihan ok lisäri kuitenkin, vaikka aluksi olin sen suhteen vähän skpetinen. Kyllä sen kuitenkin huomaa että on se magia pelistä kadonnut. Ei saa pelaamiseen samanlaista otetta mitä aikanaan, eikä niitä kiltakavereitakaan pyöri enää yhtä aktiivisesti. Harmi sinänsä, sitä aikaa vähän jopa kaipaa kun pelaaminen oli kovin tärkeä osa arkea.

Jo vuosi kuivilla tästä perkeleestä. Loppui omalta osalta siihen, että kaikki TBC ajan kamut oli jo tajunneet lopettaa. Koko loppuaika kultivoitui käytännössä siihen, että vedin 2vs2 PvP:tä 2xblood DK teamilla. Ranged oli aika vähissä, mut silencea ja slowia löytyi sen verran, ettei sille ihan vähällä vastusta löytynyt :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Joskus tuli pelattua tätä peliä niin saatanan paljon, että onneksi tuli lopetettua tossa vuosi sitten. Ei voi käsittää noita 18h päivässä settejä.

Eipä tää oo maistunu kunnolla TBC:n jälkeen. Sillon pelattiin areenaa aamusta iltaan :D oli se hienoa saada se gladi mountti kun ei kellään oikein ollut.. enkä pelannut 2vs2 resto druid/slsl lock tai restodruid/stunherald warru tiimillä :hyvä:

Taas tuli aktivoitua tili tauon jälkeen. Kumma peli, kun muutaman kuukauden tauon jälkeen aina vaan jaksaa uudelleen, ja muut pelit ja uudet julkaisut ei ikinä tunnu yhtä hyvältä.

Nyt vielä lähdettiin level 1:stä Panda Shamaanilla liikkeelle. Tätä classia en ookaan koskaan pelannu level kymppiä pidemmälle, nyt olis jo 26 ilman heirloomeja ym. Pakko sanoa että questit alemmissa leveleissä on paljon parempia nyt kun aikoinaan.

houkuttelis aktivoida 10pv panda triali ja vähän testailla. On se kumma kun se addiktio vielä vuosienkin jälkeen puskee esiin :D -06 vuoden jälkeen ei oo kiinnostanu pelata, paitsi joka lisäosan trialit pitäny hinkata läpi ja sit taas kyllästyny. Mut peli on pilattu ei siitä mihinkään pääse. Ihan liian casual nykyään. Tykkäsin kun se oli HC, vaikka itse pelannut aina casualina. Se tunne kun löysi yhden lvl47 epicin jostain WPL:stä :kuola: nyt sua ei huolita edes 5-maneihin jos ei oo full epic, ja sekin pitää olla jotain tiettyä ileveliä -___-

nyt sua ei huolita edes 5-maneihin jos ei oo full epic, ja sekin pitää olla jotain tiettyä ileveliä -___-
Noh, tossa on vähän eri meininki nykyään kun tuo ryhmäytyminen hoituu LFD systeemilla 5-maneihin ja LFR:llä raideihin. Niissä katsellaan tuota gearia vähemmän kuin mitä aiemmin.

Pelaajien hahmo modelit tullaan muuten lähiaikoina muuttamaan/päivittämään. Tämä ilmeisestikin koskee kaikkia muita paitsi uusimipia, eli Worgen/Goblin/Pandaren. Mielenkiintoista nähdä mitä ovat saaneet aikaan, ja kuinka paljon ovat uskaltaneet muuttaa valitusryöpynkin uhalla. :)

Taas tuli aktivoitua tili tauon jälkeen. Kumma peli, kun muutaman kuukauden tauon jälkeen aina vaan jaksaa uudelleen, ja muut pelit ja uudet julkaisut ei ikinä tunnu yhtä hyvältä.
Itsellä hiukan sama homma. Tulee usein pidettyä muutaman kuukauden tauko, ja sitten taas 2-3kk pelaamista kunnes tulee innon lopahtaminen. Sitten kokeilen jotain muuta peliä, mutta ei se tunnut samalta. Kaikkine vikoineenkin wow on silti yksi parhaista peleistä, ja 13e/kk hyvästä satunnaisviihteestä ei ole kovin paha hinta.

Kokeilin League of Legendsiä, ja nyt näyttää siltä että löytyi peli wowin lisäksi joka pitää otteessaan, ja se on vieläpä ilmainen \o/

Käyttämätöntä peliaikaa löytyy 2kk mutta en uskalla aktivoida koska tiedän että mun aika ei tällä hetkellä riitä ja kiinnostus lopahtaa kuitenkin muutamassa päivässä taas.
Katsotaan uudestaan kesällä jos vaikka ylimääräistä aikaa olisi reilummin.

Itsellä hiukan sama homma. Tulee usein pidettyä muutaman kuukauden tauko, ja sitten taas 2-3kk pelaamista kunnes tulee innon lopahtaminen.

Samalla tavalla tulee taukoja täälläkin, tosin vähän pidempiä.

Katsotaan uudestaan kesällä jos vaikka ylimääräistä aikaa olisi reilummin.

Hehe, juuri näin! Paras tapa käyttää kesähelteet onkin pelata sisällä! ;) :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom