PC World of Warcraft

Vaikuttaako tuo rodun ja hahmon valinta mitenkään tuohon servuhommaan..
Itse kun meinasin tuollaisena kääpiönä lähteä liikkeelle.

jumiukko sanoi:
Vaikuttaako tuo rodun ja hahmon valinta mitenkään tuohon servuhommaan..
Itse kun meinasin tuollaisena kääpiönä lähteä liikkeelle.
eieiei. Ei mitään kääpiöitä:) Me pelataan hordella. Eli Burning Bladelle ja hordelta joku kiva luokka ja rotu. Ota toki minkä tykkäät, mutta pakkiskilta majailee Burning Bladella hordella. Kiltaetuina mm. paremmat gruupit, suomalaisuus, loistavat keskustelut, jotka toimivat hyvänä korvikkeena Pakkischatille, ilmaisia laukkuja.

Eli pelissä painat Entteriä ja kirjoitat
/w Sukulaku
/w Dink
/w Jaurott
/w Wilrith
/w Kalmiroth
/w Brol
/w Gartamon
tai
/w Udrua
Olikos meillä enempää noita upseereja?) Riippuu vähän kuka on online sillä hetkellä. Ja kirjoitat "Ota kiltaan. Oon Jumiukko".

Sukulaku sanoi:
Eli pelissä painat Entteriä ja kirjoitat
/w Nahaz
/w Sukulaku
/w Dink
/w Jaurott
/w Wilrith
/w Kalmiroth
/w Brol
/w Gartamon
/w Udrua
Olikos meillä enempää noita upseereja?) Riippuu vähän kuka on online sillä hetkellä. Ja kirjoitat "Ota kiltaan. Oon Jumiukko".

Mua ei kans muisteta koskaan vaikka jokaisen hengen olen pelastanut ties kuinka monta kertaa :(

No sukulle yksi "Oops, I was just casting the healing spell but you died too quick" :D

No voi hirveesti anteeksi :)
Nykyään en kuole ollenkaan kun tuotan 20% vähemmän aggroa enkä tee niitä supercrittejä, kun buildi vähän vaihtui.

Jeps elikkä kun otan tuon PvP ja hordella Burning Blade servulle ja eteenpäin niin se taitaa sitten olla pysyvä. Eli ei taida pystyä myöhemmin muuttelemään rotua tai lajia? Entä voiko olla olemassa useampi kuin yksi hahmo WoW:issa?
Jostain näin, että vaikka pelaisi PvP:ssä hordella niin voisi PvE:hen luoda toisen hahmon alliancelle?

jumiukko sanoi:
Jeps elikkä kun otan tuon PvP ja hordella Burning Blade servulle ja eteenpäin niin se taitaa sitten olla pysyvä. Eli ei taida pystyä myöhemmin muuttelemään rotua tai lajia? Entä voiko olla olemassa useampi kuin yksi hahmo WoW:issa?
Jostain näin, että vaikka pelaisi PvP:ssä hordella niin voisi PvE:hen luoda toisen hahmon alliancelle?
Juu, noita hahmoja voi olla yhdellä servulla kymmenen ja voi tehdä sen kymmenen vaikka jokaiselle servulle. PvP-servuilla ei voi tehdä sekä hordea että alliancea, mutta PvE-servulla voi. PvP-servu alkaa vituttamaan siinä lvl30-40 ehkä pikkaisen ;)

Sukulaku sanoi:
PvP-servu alkaa vituttamaan siinä lvl30-40 ehkä pikkaisen ;)

Toisaalta mikään ei oo tyydyttävämpää kun sit gänkätä niitä gänkkereitä isona, nimim: listaan laitettiin nimet ;)

Kauanko tuo peliin pääsy kestää? Siis siitä aloitus sivulta johon kirjataan tilin nimi ja salasana -mulla tulee vaan tuo yhdistää homma ja ainakaan varttiin ei tapahtunut mitään.

jumiukko sanoi:
Kauanko tuo peliin pääsy kestää? Siis siitä aloitus sivulta johon kirjataan tilin nimi ja salasana -mulla tulee vaan tuo yhdistää homma ja ainakaan varttiin ei tapahtunut mitään.
Saattaapi bugittaa pikkasen. Joskus tekee tota. Kai oot netissä sentäs? ;)

Meni läpi kun uudestaan koitin ja hiukan odotin.
Hetken jo tuolla pyörin niin mistäs sen tietää ketä pakkislaisia sillä on paikalla ja mistä teidät löytää?
Hiukka hankalaa näin aluksi, mutta jos sitä jaksais lueskella tuota manuaalia.

jumiukko sanoi:
Meni läpi kun uudestaan koitin ja hiukan odotin.
Hetken jo tuolla pyörin niin mistäs sen tietää ketä pakkislaisia sillä on paikalla ja mistä teidät löytää?
Hiukka hankalaa näin aluksi, mutta jos sitä jaksais lueskella tuota manuaalia.
Lueppas mun postaus tosta ylhäältä. Eli koitat vaan pistää privaa jokaselle noista ja peli sitten keroo ovatko ne paikalla vaiko eivät.

PvE:hen tein sen kääpiön ja sinne PvP:hen semmoisen Hulkin näköisen Orcin.
Pitää tuossa joku ilta, kun on vapaata tulla huhuilemaan ja katsomaan jos sieltä ketä löytäisi.

GotFR:ssa alkaa olemaan aika paljon uusia huntereita niin tässä on linkki huntereiden raamattuun:
Guntherin Raamattu

Eli kesytätte elukan millä on esim. claw (rank2) ja sitten tappelette sen kans kunnes opitte sen taidon...

Sain just äsken Dash (rank1) taidon ja onnistuin sen avulla tappamaan roguen mikä sprinttas :haart:

Eu-servuillekin tuli omat realm foorumit. Kävin jo kirjoittelemassa sinne meitin kiltasta jottai.. nykyinen guild leader (who ever that is) voisi käydä myös laittamassa nimensä tuonne "guild leaders"-threadiin.

Kunnianimitys Guild Mastah kuuluu tällä erää Wilrith-hahmolleni. Jos porukka muuten haluaa jonkun muun tilalleni, niin ilmoitelkaa. Mitään merkitystähän tuolla ei ole, mukana pyöritään toistaiseksi. En ole aivan varma haluanko laittaa nimimerkkiäni guild leaders-threadiin, sillä voin jo kuvitella sen privaviestien tulvan: "NEFR GAINTS!" :D Mistäs osoitteesta tuo foorumi löytyy?
Oliko porukka huomenna lähdössä MC:hen? Moneltakos alkaa? Palailen salilta 18 aikoihin ja ennen MC:tä olisi mukava vetää Scholo läpi porukalla.

Back
Ylös Bottom