Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PvP. Ja Burning Blade on servun nimi.jumiukko sanoi:Kumpaan mukaan Pvp vai PvE?
eieiei. Ei mitään kääpiöitäjumiukko sanoi:Vaikuttaako tuo rodun ja hahmon valinta mitenkään tuohon servuhommaan..
Itse kun meinasin tuollaisena kääpiönä lähteä liikkeelle.
Me pelataan hordella. Eli Burning Bladelle ja hordelta joku kiva luokka ja rotu. Ota toki minkä tykkäät, mutta pakkiskilta majailee Burning Bladella hordella. Kiltaetuina mm. paremmat gruupit, suomalaisuus, loistavat keskustelut, jotka toimivat hyvänä korvikkeena Pakkischatille, ilmaisia laukkuja.Sukulaku sanoi:Eli pelissä painat Entteriä ja kirjoitat
/w Nahaz
/w Sukulaku
/w Dink
/w Jaurott
/w Wilrith
/w Kalmiroth
/w Brol
/w Gartamon
/w Udrua
Olikos meillä enempää noita upseereja?) Riippuu vähän kuka on online sillä hetkellä. Ja kirjoitat "Ota kiltaan. Oon Jumiukko".
Juu, noita hahmoja voi olla yhdellä servulla kymmenen ja voi tehdä sen kymmenen vaikka jokaiselle servulle. PvP-servuilla ei voi tehdä sekä hordea että alliancea, mutta PvE-servulla voi. PvP-servu alkaa vituttamaan siinä lvl30-40 ehkä pikkaisen ;)jumiukko sanoi:Jeps elikkä kun otan tuon PvP ja hordella Burning Blade servulle ja eteenpäin niin se taitaa sitten olla pysyvä. Eli ei taida pystyä myöhemmin muuttelemään rotua tai lajia? Entä voiko olla olemassa useampi kuin yksi hahmo WoW:issa?
Jostain näin, että vaikka pelaisi PvP:ssä hordella niin voisi PvE:hen luoda toisen hahmon alliancelle?
Sukulaku sanoi:PvP-servu alkaa vituttamaan siinä lvl30-40 ehkä pikkaisen ;)
Saattaapi bugittaa pikkasen. Joskus tekee tota. Kai oot netissä sentäs? ;)jumiukko sanoi:Kauanko tuo peliin pääsy kestää? Siis siitä aloitus sivulta johon kirjataan tilin nimi ja salasana -mulla tulee vaan tuo yhdistää homma ja ainakaan varttiin ei tapahtunut mitään.
Lueppas mun postaus tosta ylhäältä. Eli koitat vaan pistää privaa jokaselle noista ja peli sitten keroo ovatko ne paikalla vaiko eivät.jumiukko sanoi:Meni läpi kun uudestaan koitin ja hiukan odotin.
Hetken jo tuolla pyörin niin mistäs sen tietää ketä pakkislaisia sillä on paikalla ja mistä teidät löytää?
Hiukka hankalaa näin aluksi, mutta jos sitä jaksais lueskella tuota manuaalia.
Warlockien vastine:JauJau sanoi:ah, pitääpä tässä discoholistina lisätä postausmäärää
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-priest&T=296239&P=1
I love the smell of melting faces in the morning on a pvp-server