PC World of Warcraft

Kride sanoi:
Joop, tässä juuri lopeteltiin ensimmäistä MC-runnia. Mukavaahan tuo oli, ensi kerran sitten vähän paremmin. Ohessa vähän kuvamateriaalia kyseiseltä runnilta.

Heh, näyttipä tosiaan vähän wipea tulleen. Oliko siellä nyt sitten niin pahoja ötöjä vastassa?

Wipet ennen lucia tuli huolimattomuudesta ja addeja tuli sit niskaan. Lucilla porukka taas oli jo väsyny ja taktiikat kusi.

Genmaylta löysin tiedot uusimman patchin mukana tulleista epic-trinketeistä:

Alternate Realities
Epic Trinket
Use: Logs you onto a random character on your account other than the one you are on right now.
Class: Warlock
"You guys go ahead, I'm gonna play my rogue."

Ill-Gotten Gains
Epic Trinket
Use: Automatically loots any item drop.
Class: Hunter
"That +shadow damage will help my stings."

Childhood Regressions
Epic Trinket
Passive: Take anything you want and expect people to put up with it because you heal.
Class: Priest
"Yeah, I rolled on Felstriker, what are you gonna do about it?"

Divine Power
Epic Trinket
Passive: When you enter combat, minimizes World of Warcraft and opens an internet browser.
Class: Paladin
"AFK for 5."

Diarhea of the Mouth
Epic Trinket
Passive: 5% chance when a target is killed to make a forum post.
Class: Shaman
"Learn to play your class noobs."

Innovation's Lost Cause
Epic Trinket
Use: Increases damage and healing caused by spells by 4 for three minutes and increases mana cost on spells by 60%.
Class: Mage
"These items suck."

Cruise Missile
Epic Trinket
Use: Ensnares everyone around you and then teleports you to your flag room. Breaks polymorph, frost shock, fear, charm, AIDs, credit card debt and stun.
Class: Druid
"Why do I have a full epic set? I've never even been in Molten Core..."

Not Imbalanced Trinket
Epic Trinket
Use: Target enemy dies and gives double honor. Only useable in Warsong Gulch.
Class: Rogue
"HAY WEN R U GUYZ GUNNA ADD A 2.5 SPED DAGGAR? I KANT 1 SHOT YET"

Itemization of Ashbringer
Epic
Passive: Randomly makes casters cancel their accounts.
Class: Warrior
"4.0 speed 100.2 dps weapon is completely balanced since casters will soon have +2.5% spell critical rate items. Plus they can Blink out of my stuns."

dink sanoi:
Missä kusi?
Ei tullu tarpeeksi sakkia. Eilen killan edustus rajottui viiteen pelaajaan ja tänään olis tullu ruhtinaalliset kolme:D

Älkääs masentuko kuvista liikaa. Mentäis ens maanantaina eli 25.7 klo 21.00 MC:hen. Kaikki lvl60 heput sinne. Hävettää tuoda sinne aina joku 3-4 henkilöä meiän killasta:D
Nyt pitäis noi Lucifron-taktiikatkin olla kaikilla ainakin jotenkin hallussa eli eiköhän me ainakin se mätetä.

Niin ja koittakaas ilmotella jos ette pääse tai jos pääsette jne. Ugga mättää sit sen lvl60;)

Sukulaku sanoi:
Älkääs masentuko kuvista liikaa.

Joo, olihan siellä mukavaa vaikka vähän negatiiviset kuvat onkin. Saatiinhan me sentään meidän kiltaan 1 Essence of Earth tuolta reissulta. :rock:

Maanantaina olen ehdottomasti paikalla ja mukana. Keskiviikosta eteenpäin omistan seuraavan 1½ viikkoa WoWille, joten eiköhän tuota vielä ehditä.

Vihattu sanoi:
Millä serverillä pelailette ? Itse olen stormreaverilla 40lvl priest (vasta :( )
Burning Bladellahan myö. Heitä pappis pois ja tuu sinne pelailemaan. Tuo 40lvl nyt tulee hetkessä ;)

On jo kauan mietittänyt mihin kaikki ovat kadonneet?) Toki on kesä ja silleen, muttei silti ole varmaan kuukauteen näkynyt yli kymmentä ihmistä samaan aikaan online. Ilmotelkaas koska ois enempi sakkia tulossa:)

Voitte odottaa mua takaisin pelaamaan kunnolla tässä ensi kuun puolenvälin jälkeen jolloin olen taas VAPAA!

Kride boost? ;)

Ja BB nurin.

Toi BB:n kaatuminen oli ihan hulvatonta WG:ssä :D
Kaikki ties, että servu kaatus, mutta WG-servut olivat vielä pystyssä joten allut ja hordet kokoontuivat piiriin paikan keskelle:) Nähtiin mm. nyrkkitappeluita, tanssimista ja flirttiä. Paitti se yks Marcelo oli ihan pulteissa ja mätti niitä alluja sielä jonka jälkeen ne mättivät aina sitä:D

Back
Ylös Bottom