PC World of Warcraft

dink sanoi:
Eikö sieltä zulista pitäisi tippua epiccejä eikä tuollaista sinistä scheissea?
sekä että. Ei UBRS:stäkään tipahda epiccejä ja onhan se 15 hepun insta. Vaikkakin täysin tehtävissä alle kymmenen henkilön kokoonpanolla.

Ensimmäinen kerta Scholomansessa antoi minulle tämän kun oltiin 9ukon kanssa siellä heilumassa Orb of Deception sain tuon kun rollasin 55!!!! Poikia otti pikkaisen päähän..Tosin möin kiltalaisella "½hintaan" eli 175g..
Sitten eilen silithuksessa farmailin essence of earthia niin tämä tipahti Medallion of Grand Marshal Morris tämäkin meni kiltalaiselle vain 75g
Eihän siinä mitään mutta sitten päivän päätteeksi kun lähdin vielä winterspringiin thoriumia kaivelemaan niin sattui tulemaan 5kpl Arcanite crystalleja..joten ei huono päivä ollenkaan.. :hyper:
Tuollaisia päiviä kun tulisi enemmänkin..

Mental Pain sanoi:
Ensimmäinen kerta Scholomansessa antoi minulle tämän kun oltiin 9ukon kanssa siellä heilumassa Orb of Deception sain tuon kun rollasin 55!!!! Poikia otti pikkaisen päähän..Tosin möin kiltalaisella "½hintaan" eli 175g..
Sitten eilen silithuksessa farmailin essence of earthia niin tämä tipahti Medallion of Grand Marshal Morris tämäkin meni kiltalaiselle vain 75g
Eihän siinä mitään mutta sitten päivän päätteeksi kun lähdin vielä winterspringiin thoriumia kaivelemaan niin sattui tulemaan 5kpl Arcanite crystalleja..joten ei huono päivä ollenkaan.. :hyper:
Tuollaisia päiviä kun tulisi enemmänkin..
Hintataso taitaa olla teidän servulla vähän yläkantissa? Vai rikkaita kiltalaisia? Hienoiset ylihinnat ainakin bb:hen verrattuna :)
Itse sain ostettua frostwolf howlerin eilen (epic susi, vaatii exalted reputationin frostwolfin kanssa), kiitos willien ystävällisesti lainaamaan 500g:n. Nyt pitääkin sitten kiirettä grindailla rahat takaisinmaksuun.

No eihän tuo vielä mitään, itselleni tuli vielä tarjouksia yli 450g tosta orb:sta..Kaikkea ne ihmiset haluavat ostaa :)
Kiltalaiset kyllä on rahoissaan..Itsestäni ei voida sanoa samaa..Tosin olen lahjoittanut Shattereita ja Phantom Bladeja pois kun alkoi pankki olla täynnä niitä..Kukaan kun ei alkanut niitä AH:sta ostamaan.. :curs:
Thunderhornilla on vaan pirun vaikea saada 5miehen partya Stratholmeen hammersmith questia tekemään..Kaikki on aina menossa Scholoon tai UBRS:ssään..

Testiservukin toimaa!
Sain tehtyä neljä sälliä sinne:
Makrilli - warlock
Nuppu - ruippa
Muffini - maagi
Teuras - warru
Ja alluilla pelataan. Lagi on vaan välillä aikas hirmusta.

edit: No olikin sitten World Server Down :D No eilen toimis.

Dragon sanoi:
Jotain huhuja olen kuullut, että WoWin pelaaminen muuttuisi ilmaiseksi. Voiko pitää paikkansa? Mitä se kuukausimaksu nykyään kustantaa?

Sanon notta :anssi:

Taitaa olla 12,99 e kuussa.

Real life shamaani:

rl_shaman.jpg

Bloo sanoi:
Felhunterin spell lockiin 3s silence, ilman talentteja. Maget, druidit ja papit vetää ittesä puuhun. (whine)
Eikös toi ollu 2s? No insta conflagrate pistää vaihtamaan buildia :haart:

Kävin tossa siskon luona testaamassa tota peliä Druidilla. On se vaan helvetin hyvä peli. Testailin tohon 5 lvl kohtaan vasta...

Mistä mä löydän killan ja teidät tyypit?
Jotain infoa ammateista, kun ajattelin alkemiaa, lumoamista, kukkaistouhua taikka nylkemis + ompelua?

Back
Ylös Bottom