Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, niin helvetisti. Vertaa warlockin kuteisiinUgga sanoi:Juu, taas meitä shammuja sorretaan :(

sekä että. Ei UBRS:stäkään tipahda epiccejä ja onhan se 15 hepun insta. Vaikkakin täysin tehtävissä alle kymmenen henkilön kokoonpanolla.dink sanoi:Eikö sieltä zulista pitäisi tippua epiccejä eikä tuollaista sinistä scheissea?
Hintataso taitaa olla teidän servulla vähän yläkantissa? Vai rikkaita kiltalaisia? Hienoiset ylihinnat ainakin bb:hen verrattunaMental Pain sanoi:Ensimmäinen kerta Scholomansessa antoi minulle tämän kun oltiin 9ukon kanssa siellä heilumassa Orb of Deception sain tuon kun rollasin 55!!!! Poikia otti pikkaisen päähän..Tosin möin kiltalaisella "½hintaan" eli 175g..
Sitten eilen silithuksessa farmailin essence of earthia niin tämä tipahti Medallion of Grand Marshal Morris tämäkin meni kiltalaiselle vain 75g
Eihän siinä mitään mutta sitten päivän päätteeksi kun lähdin vielä winterspringiin thoriumia kaivelemaan niin sattui tulemaan 5kpl Arcanite crystalleja..joten ei huono päivä ollenkaan..![]()
Tuollaisia päiviä kun tulisi enemmänkin..

Dragon sanoi:Jotain huhuja olen kuullut, että WoWin pelaaminen muuttuisi ilmaiseksi. Voiko pitää paikkansa? Mitä se kuukausimaksu nykyään kustantaa?
Dragon sanoi:Jotain huhuja olen kuullut, että WoWin pelaaminen muuttuisi ilmaiseksi. Voiko pitää paikkansa? Mitä se kuukausimaksu nykyään kustantaa?

Willie sanoi:Real life shamaani:
![]()
Eikös toi ollu 2s? No insta conflagrate pistää vaihtamaan buildia :haart:Bloo sanoi:Felhunterin spell lockiin 3s silence, ilman talentteja. Maget, druidit ja papit vetää ittesä puuhun. (whine)