PC World of Warcraft

hmm.. se kaveri tuskin heti on tulossa, mutta kävin kattomassa ja näköjään ootte vielä aika alussa, jos nyt ootte noilla pelaamassa useemmin.. Aloitin magen sinne toiselle servulle, ja sain lisäintoa kalmin videon jälkeen jatkaa sen pelaamista, mutta voisi kai sitä tehdä vastaavan UD magen. Katsoo nyt miten sellasen kanssa jaksaa.

Sukulaku sanoi:
Missäs se Dinkki on luurannut? Tarvittas sua kun on se MC-reissukin eessä:)

Heinäkuu on nyt kokonaisuudessaan semmoista aikaa ettei oikein koneen viereen ehdi. Mökillä, reissussa yms menee kaikki aika. Nyt kun näyttäis siltä että lomakelit tuli ihan tilauksen mukaan niin täytyy yrittää ottaa niistä kaikki irti! :D

20.7. pitäs kokoontua sit 60lvl jätkien online, tarkotus olis brieffata mc Legacyn ja Elite Legionin kanssa ja käydä myös pyörähtämäs siellä ;)

Bloo sanoi:
20.7. pitäs kokoontua sit 60lvl jätkien online, tarkotus olis brieffata mc Legacyn ja Elite Legionin kanssa ja käydä myös pyörähtämäs siellä ;)
Eli tehkääs kaikki se MC-questi BRD:ssä. Sen voi tehä raidina ja ois kiva saada kaikki samalla kertaa niin ei tarttis kovin montaa reissua sinne tehä.

Muilla ongelmia patchin lataamisen kanssa? Edes blizun sivut eivät oikein tahdo toimia :(

Alko just lataa hitaasti patchia. Vois tulla pelaa taas lähiaikoina Burning Bladelle. Oon pelannu wowia Silvermoonilla tyttöystävä kanssa. (hankittiin toinen kone ja wow) Poistan Tjalfin ja lähetän uudelle hahmolle rahat. Teen kai Burning Bladelle maagin, kuten mulla Silvermoonillakin on. Olen jotenkin tykästynyt maagiin. Silvermoonilla on myös warrior. Silvermoonilla olevan maagin aloitin alle viikko sitten ja se on jo lvl 32.

Varg sanoi:
Alko just lataa hitaasti patchia. Vois tulla pelaa taas lähiaikoina Burning Bladelle. Oon pelannu wowia Silvermoonilla tyttöystävä kanssa. (hankittiin toinen kone ja wow) Poistan Tjalfin ja lähetän uudelle hahmolle rahat. Teen kai Burning Bladelle maagin, kuten mulla Silvermoonillakin on. Olen jotenkin tykästynyt maagiin. Silvermoonilla on myös warrior. Silvermoonilla olevan maagin aloitin alle viikko sitten ja se on jo lvl 32.
Älä ny sitä ainakaan kokonaan poista. Kuitenkin saat huntterikipinän vielä:) Jätä se vaikka Orgin baariin keräämään restedit. Tosin sillä taitaa olla ne jo täynnä eli 1,5 ilmaista leveliä tjps.

hoplaa sanoi:
Nopeaa toimintaa jos 2.3. on peli jo asiakkaalla

Ja näin sitten viime yönä kilahti se lv60 plakkariin. /played näytti 15d 20h - hahmona dwarf priest. Minä pässi kun luulin ottaneeni "helpon" hahmon leveloitavaksi - kaikkea sitä :D

Muut highend instanssit on jo käyty, MC:tä lukuunottamatta - pitää odotella kiltalaisten edistymistä ja seuraava tähtäin sinne & BWL.

Jo nyt on taas perkele! Sitten, kun yritän ostaa lisää peliaikaa niin eikös tuo account management ole posahtanut...En tietty olis halunnukkaan pelata...

Pancor sanoi:
Jo nyt on taas perkele! Sitten, kun yritän ostaa lisää peliaikaa niin eikös tuo account management ole posahtanut...En tietty olis halunnukkaan pelata...

Hyvin toimi tuo Account Managementti tänään. Huomenissa pitäisi itekkin hakea lisää peliaikaa.

Minä muuten pääsen sittenkin sinne 20.7. Lähdetään vasta 25., joten ei mitään ongelmaa.

Saattaakin olla etten pääse 20.7. Riippuu miten Jazzeilla menee:)
Todennäkösesti kuitenkin tulossa.

Menin sitte sähläämän account manageris. Eli koetin maksaa visa electron -kortilla, mutta en muistanut muuttaa korttia verkkopalveluihin sopivaksi eli koetin laittaa numeroita ja ihmettelin että miksei toimi. Tästä seurasi 24h / 72h accountin lukkiutuminen...

Helvetin ärsyttävää jos vielä tuli tuo 72h lukkiutuminen niin jää nahkalta mc-raidi väliin :(

Joo, sellanen asia pitää tulla ilmoittamaan, että Kalmiroth, Jaurott ja Dink pitäis ottaa yhteyttä sellaseen hahmoon kuin Veloth. Äijä on whispaillut minulta ja tiedustellut, että onko kyseiset hahmot millon tulossa online.

Back
Ylös Bottom