Deleted member 5830
Onko täällä ketään Office tools gurua, joka osais auttaa mua mun ongelmassa. Kandityöni on nyt suomen kielen viilausta vaille valmis, mutta en saa sivunumerointia alkamaan johdannon jälkeen, sivulta kolme. Mul on 2003 mallinen word. Olen kiusannu Wordin avustajaa, kattonu Microsoftin sivuilta jne. Olen googlannut, ettiny netin keskustelupalstoilta vastauksia, mut mikään noista ohjeista mitä löysin ei auta.
Jaan tekstin osiin, ja alan numeroinnin osasta 2. Poistan linkityksen osien 1 ja 2 väliltä mut sitten kuitenkin kun nappasen sivunumerot pois osiosta 1, ne poistuu myös 2-osiosta. Olen tuhrannu tohon aikaa jo 3 tuntia, ja kironnut kaikilla rumilla sanoilla mitä maa päällään kantaa, mut en vaan onnistu. :curs: Osaisko joku vääntää blondille rautalankaversion, joka ois idioottivarma.
Jaan tekstin osiin, ja alan numeroinnin osasta 2. Poistan linkityksen osien 1 ja 2 väliltä mut sitten kuitenkin kun nappasen sivunumerot pois osiosta 1, ne poistuu myös 2-osiosta. Olen tuhrannu tohon aikaa jo 3 tuntia, ja kironnut kaikilla rumilla sanoilla mitä maa päällään kantaa, mut en vaan onnistu. :curs: Osaisko joku vääntää blondille rautalankaversion, joka ois idioottivarma.