WINTER WAR 2007 – mukana Jone Nikula, Lordin Ox ja Alexi Laiho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Starba
  • Aloitettu Aloitettu
Diggari.fi oli nauhoittamassa tapahtumaa alkuvuosi 2008 varten, SMASH TV-jaksoissa näkee kun käy em. nettisivuilla katsomassa aikoja ja ohjelmatietoja.

Diggari näkyy Elisanetissä ja Lumonetissä, en ole varma muista operaattoreista.

DVD varmaan julkaistaan SMASH TV jaksojen jälkeen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuvat on hienoja, tosin jotkut niistä näyttää kuin olisi suoraan ps3:n smackdown pelistä.

Kuin kaksi marjaa.
attachment.php

REY%20MYSTERIO-619.png

Tähän aihepiiriin toi överiksi vedetty photari sopii kuin nyrkki silmään. Todella hienoja kuvia tossa ekassa setissä.

edit ja offtopic: miten kuvat saa liitettyä thumbnailina?

jep, ameriikassa se meininki näyttää siltä että puolet yleisöstä pitää hommaa totena:D

Ei taida puolet riittää. Toinen puolet istuu sitten varuillaan, kun luulee että nää ottelut on varmaan laittomasti järjestettyjä ja fbi tulee koska vaan rynnäköllä :evil:

Pare tehdä Alexi parempi levy ens kerralla, tai väännän sen sun sormen sun kakkoseen.

Hienoa että pakkotoistostakin löytyy innokkaita faneja jotka jaksavat kannustaa idoleitaan yhä vain parempiin suorituksiin :D anteeksi offtopic, oli pakko.

Meinaatko Mike jatkossa lähtä kuvailemaan tapahtumia?
Edelliset sivun kuvat Ray Mysteriosta ovat kyllä loistavat, jotain tollaista kehittelemään!

Tuo on kyllä sellaista amerikka paskaa, että toivon Rupposen pieksävän koko pellelauman. Ei mene ku pari vuotta ni suomalaisen World of warcraft teinit pitää tuota hommaa totena. Anteeksi.

Heheh. On näköjään serkkupoika ollut tuolla "tappelemassa". Hieno nähdä, että homma meneee eteenpäin. Muistan kun joskus muutama vuosi sitten innoissaan kertoi noista painihommista. Silloin oli vielä alkutekijöissään.
En edes tiennyt, että se on jo noin "isoa" toimintaa. Sattumalta näin vaan julisteen täällä.

Tuli tässä mieleen sellainen kysymys, että kun Suomessa muutama vuosi sitten oli Hartwall Areenalla joku isompi wrestling-tapahtuma niin mikä promootio oli kyseessä ja ketä siellä otteli? Silloin ei tullut vielä seurattua wrestlingiä niin meni ohi koko juttu.

Tuo on kyllä sellaista amerikka paskaa, että toivon Rupposen pieksävän koko pellelauman. Ei mene ku pari vuotta ni suomalaisen World of warcraft teinit pitää tuota hommaa totena. Anteeksi.

hei mut mist viihteest sää pidät? btw määki tykkään mopoista ;);)<3<3

Kysehän on urheiluviihteestä. "amerikka paskaa?" pellelauma? Liittyy WoWiin miten? Kaikki senkin pelaajat on teini-ikäisiä idiootteja?

Btw, homma on tietääkseni Japanista lähtöisin ja siellä se on myös helvetin suurta. Euroopassa suosio kasvanut viime vuosina. Niistä amerikkalaisista kannattaa katsoa indy-fedejä, jos haluaa tasokasta painia (WWE:ssä sitä harvemmin oikeasti näkee).

Hienoja kuvia, photari ainakin tehnyt terää noille :thumbs:

"For those who believe, no explanation is necessary."

"For those who do not believe, no explanation will do."

Penkkiurheilijoiden on helppo haukkua lajia, mutta fakta on, että ainoastaan tekijämies itse ymmärtää mitä tää laji vaatii ja minkälaisen fyysisen uhrauksen on joka kerta annettava ja minkä kivunsiedon on omattava. Kaukana bullshitistä, hyvät naiset ja herrat!

Mulla on 4 aivotärähdystä tullut lajin ansiosta KONTAKTIN takia 16 vuoden aikana. Luita on mennyt poikki KONTAKTIN takia. Olkaa mitä mieltä tahansa, mutta fakta on, että ammattipaini on KONTAKTILAJI. Kyllä, me lyödään ja siinä on tekniikka, kuten missä tahansa lajissa. Joskus tulee kovempiakin tällejä mitä yleisö ymmärtää arvostaakaan. Kun itse olen kehässä, mulle matsi on urheilusuoritus, piste.

Eli pienmuotoinen selvennys niille, jotka selvennystä olivat vailla. Kiitos ja kumarrus! :worship:

"For those who believe, no explanation is necessary."

"For those who do not believe, no explanation will do."

Penkkiurheilijoiden on helppo haukkua lajia, mutta fakta on, että ainoastaan tekijämies itse ymmärtää mitä tää laji vaatii ja minkälaisen fyysisen uhrauksen on joka kerta annettava ja minkä kivunsiedon on omattava. Kaukana bullshitistä, hyvät naiset ja herrat!

Mulla on 4 aivotärähdystä tullut lajin ansiosta KONTAKTIN takia 16 vuoden aikana. Luita on mennyt poikki KONTAKTIN takia. Olkaa mitä mieltä tahansa, mutta fakta on, että ammattipaini on KONTAKTILAJI. Kyllä, me lyödään ja siinä on tekniikka, kuten missä tahansa lajissa. Joskus tulee kovempiakin tällejä mitä yleisö ymmärtää arvostaakaan. Kun itse olen kehässä, mulle matsi on urheilusuoritus, piste.

Eli pienmuotoinen selvennys niille, jotka selvennystä olivat vailla. Kiitos ja kumarrus! :worship:

Onhan tuo ihan hauska laji seurata, ainakin jenkkien touhuissa on lennokkuutta ja taituruutta television perusteella, tosin en ole livenä käynyt koskaan katsomassa.

Noita aivotärähdyksiä ja luun murtumisia ei oikein osaa arvostaa, onko se kovan jätkän merkki tässä showssa vai ammattitaidottomuuden?

Jos nyt miettii lätkää tai vaikkapa jalkapalloa, niin vakavampia vammoja tuntuu 10:ssä vuodessa kertyvän huomattavasti enemmän.
Toisaalta taas oikeissa taistelulajeissa vähemmän.

Niin toi on vähän kaksjakonen juttu. Kyllä varmasti on urheilusuoritus heilua ja tulla heitellyksi kehässä, sitä en kiellä. Se, onko siinä järkeä, on sitten toinen juttu. Anyway, mielestäni jokainen joka on hyvä harrastamassaan lajissa ja vie sitä eteenpäin näyttäen tietä asiastatietämättömille ja siitä kiinnostuneille on mainitsemisen arvoinen suoritus. Tulipahan taas selostus.

Vastaus siihen onko loukkaantuminen ammattitaidon puutetta vai lajinomainen riskitekijä voin sanoa, että omalla kohdalla rapatessa roiskuu. Jokainen ammattilainen saa osakseen lajissa kun lajissa osumia. Ammattitaidosta ei ole kyse, vaan lajin vaaroista, joidenka ehdoilla on mentävä ja jotka on hyväksyttävä jos peliin ryhtyy. It's a human demolition derby, whether you agree with that sentiment or not.

Mm. Chris Benoitilla, joka aiemmin tänä vuonna tappoi näennäisesti perheensä (ei ollut silminnäkijöitä paikalla, eli kuka voi lopullisesti todistaa?) ja hirtti itsensä, oli ruumiinavauksessa huomattu aivojen osalta huomattavia proteinikertymiä, jotka kertoivat aivojen vaurioista lääkäreiden mukaan. Nämä taas puolestaan aiheutuivat kovasta kontaktista, jota Benoit otti osakseen joka ottelussa pään alueelle.

Ei edes kuulema jenkkifudaajavainajilla ollut niin pahoja aivovaurioita kun Benoitilla niiden ruumiinavauksien testeissä. Proteinikertymät olivat Benoitilla moninkerroin suurempia kun missän muissa "koepotilaissa", oli sitten urheilutausta mikä tahansa. Eli paskapuhetta se, ettei meidän lajissa lyödä tai oteta osumaa.

Ei niin, että tällä haettaisiin pisteitä niinkään ammattipainijoiden urheudesta (vaikka sekin ajatus on true), mutta olisi hyvin toivottavaa, että porukka ymmärtäisi, ettei tämä laji ole jotain feikkiä teatteria. Kuten sanoin aiemmin tänä vuonna Iltalehdessä, "Olemme enemmän kuin urheilijoita!"

And I have the battle scars to prove it.

Oletko huolissasi omasta terveydestäsi, koska käsitykseni mukaan Benoitin vammat aiheutti juuri lukemattomat aivotärähdykset ja itse sanoit kärsineesi niitä neljä? Monet jääkiekkoilijat ovat joutuneet tuollaisen määrän takia lopettamaan.

Btw: Onnea Suomen valloitukseen maailman hienoimman viihde/ urheilumuodon sanansaattajina. Koittakaa julkisuudessa tuoda enemmän tätä verta,hikeä ja kyyneleitä linjaa kun uhomista joista perus suomalaisen saa vaan kääntämään kanavaa.;)

Tuoppi, tuo sun sloogani "what we do in life echoes in eternity" on yksi oman elämäni vakaamuksista. Hyvä valinta...ja vitun hyvästä leffasta! :offtopic:

Jotkut wnb bodarit haukkuu hienoa lajia... Fanittakaa sitä Utti Hietalaa ihan niin paljon kuin tahdotte...

WWE, TNA = Life. :worship:

Joo, ite en ole koskaan päässyt katsomaan paikan päälle (suomalaista painia siis), johtuu varmaan siitä ettei ole kuin pari kaveria joka tätä touhua lisäkseni katsoo...

Ehkä tätä lajia olisi paras verrata ylipitkään stunttisuoritukseen. Tarkkaan suunniteltu käsikirjoitus ja riskialttiit liikkeet vaativat jatkuvaa keskittymistä, ja näissä otteluissa luonnollisesti iskee väsymys kuten missä tahansa rankassa urheilusuorituksessa. Tällöin varmasti keskittymis-/suorituskyky laskee ja samalla loukkaantumisriski kasvaa.

Eikös nämä matsit parhaimmillaan kestä jopa kymmeniä minuutteja? Tuntuu kieltämättä riskialttiilta touhulta, toivottavasti ainakin nämä Suomen ottelijat välttyvät pahimmilta loukkaantumisilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom