Winrar ja välimuisti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eugen
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt olis kyseessä kovan luokan ongelma. Mulla on 3,2gigan rar paketti joka pitäis avata. Ongelma on siitä, että C asemalla ei ole vapaata tilaa kuin 2,6gigaa, mutta D ja E asemille kymmeniä gigoja. Winrar tekee hauskan tempun purkaessaan failia, että se ensiksi kopioi avattavan failin sisällön C asemalle, ennenkuin se kopioi sen haluttuun paikkaan. Eli multa loppuu levytila vaikka sitä on yllin kyllin muilla asemilla. Winrar pyörii D asemalta ja C asemalta ei ole enää mahdollista vapauttaa levytilaa. Miten voin purkaa tuon rar paketin?

Kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Asetukset > Polut > Kansiot väliaikaistiedostoille

Ja sitten vaan kansioksi vaikka D:\Temp

etanaedit: Damn, ahvena oli nopeempi.

Liitteet

• asetukset.JPG
    asetukset.JPG
    32,3 KB · Katsottu: 191
Damn, yritin etsiä tällästä ominaisuutta, mutta ilmeisesti en etsinyt sitä riittävän tarkkaan. Kiitos, kiitos ja kiitos!!!

Janne sanoi:
etanaedit: Damn, ahvena oli nopeempi.

Mitäs teit paremmat ohjeet ja kikkailit havainnollistavan kuvan! :hyper:
Hyvä täydennys, ite laitoin englanninkieliseen versioon, nyt on sitte suomenkieliseenki! :kippis1:

Ahvena sanoi:
Mitäs teit paremmat ohjeet ja kikkailit havainnollistavan kuvan! :hyper:
Hyvä täydennys, ite laitoin englanninkieliseen versioon, nyt on sitte suomenkieliseenki! :kippis1:
Perustetaan yhdessä help-desk? :D

Janne sanoi:
Perustetaan yhdessä help-desk? :D

Jos sillä tienaa niin heti! Äkkiä domainia varaamaan, koska ois mukavampi ottaa nettisivun kautta avunpyynnöt. Puhelin kun ainakin mulla soi juuri kun olen liikenteessä. Kerran erehdyin salilla vastaamaan työpaikan toivossa kun oli tuntematon numero ja sain neuvoa skannerin käyttöä puolituntia... :D

Tälle palstalle tosin heittää vinkkiä ihan huvikseenkin. Siinä oppii sivussa jotain aina itekkin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom