Windows SP2 valmis

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhata
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onpa kiva alkaa päiviteleen, ku kumminkin on joku bugi mikä kaataa koko systeemin... :lol2:

Nimimerkillä. Täydellinen luotto Microsoftin tuotteisiin...

"Microsoftin sivuille itse ladattavaksi paketti tulee elokuun aikana." Eli tammi-helmikuussa kannattaa alkaa harkitsemaan päivitystä, silloin on varmaan jo isoimmat mohlaukset korjattu.

taitaa yleensä muuten juuri isojen päivitysten jälkeen ilmestyä aikapaljon matoja, eli kannattaa päividdää!

Onkohan tuossa vielä samanlainen sarjanumeron tarkistus systeemi kuin sp1. Sitäkään kehdannu vielä omaani laittaa :nolo:

Sais nyt ensin laitettua koneelle sen SP1:n. Ei oo vaan jaksanu säätää sitä millään...

saa sen sp1:senkin piraattiwindowsiin. pitää vaan kräkätä se seriaali, löytyy ohjeet ja ohjelma netistä ...

Tiedän että ei ole vielä tullut julki SP2 tai siis aikaisemmin kesällä. Mutta mitä ihmettä sitten lukee lisää/poista ohjelma valikossa. Siellä on 5kpl hotfix (SP2) merkintöjä??

Raven sanoi:
Tiedän että ei ole vielä tullut julki SP2 tai siis aikaisemmin kesällä. Mutta mitä ihmettä sitten lukee lisää/poista ohjelma valikossa. Siellä on 5kpl hotfix (SP2) merkintöjä??

Noh, nehän ovat SP2:een sisältyviä päivityksiä, jotka on julkaistu erillisinä jo aiemminkin. Tosin mutua on tämä... :jahas:

Hotfixit on noita päivityksiä, joko SP1 tai SP2. SP2 voi asentaa piraattiwiniin, koska microsoft niin haluaa. Eli päivittämättömät windowsit on uhka netille ja netissä olijoille oli ne sitten piraatteja tai ei.
Itse lataan noi SP päivitykse n. parin kolmen kuukauden viiveellä just sen takia että pahimmat mokat on korjattu siihen mennessä tai niin ainakin toivon.

Toihan on ollu netissä jotain 2kk:D
Mullakin taitaa olla tuo cd:llä. Pitää kattella mitä se isoveli teki:)

ei oo ollu lopullinen versio netissä kahta kuukautta, siitä on jotain betoja testausta varten netissä. joko te perkele waretatte windowsin päivityksiäkin? :david: :)

Hehe jeps.. Betaversio on varmaan pyöriny netissä jo vähän kauemmin, itse aito oikea SP2 finalversio joka on ollut jaossa vasta muutamia päiviä.

En minä niistä versioista tiedä, mutta ainakin joku SP2 netissä on pyörinyt:)

ps. eikä siitä ollutkaan kuin runsas kuukausi;)

metalman sanoi:
ei oo ollu lopullinen versio netissä kahta kuukautta, siitä on jotain betoja testausta varten netissä. joko te perkele waretatte windowsin päivityksiäkin? :david: :)

Tohon on ollu saatavana jo kauan se beta.. jonkunhan ne pitää sisäänajaa ennen käyttöä.

Beetat löytyy myös uusista käyttiksistä, jos vähän haaskaa aikaa. :lol2:

Ei kannata hätiköidä tuon asennuksen kanssa. microsoft otti tuon eilen pois automaattisista päivityksistä, koska selvisi että aika helvetin pitkä lista ohjelmia ei toimi sp2:sen kanssa. mm. f-secure jne jne.

Jkk sanoi:
"Microsoftin sivuille itse ladattavaksi paketti tulee elokuun aikana." Eli tammi-helmikuussa kannattaa alkaa harkitsemaan päivitystä, silloin on varmaan jo isoimmat mohlaukset korjattu.

Asennat varmasti tietoturva päivityksetkin puoli vuotta myöhässä :hyper: :jahas:

metalman sanoi:
Ei kannata hätiköidä tuon asennuksen kanssa. microsoft otti tuon eilen pois automaattisista päivityksistä, koska selvisi että aika helvetin pitkä lista ohjelmia ei toimi sp2:sen kanssa. mm. f-secure jne jne.
Taisi suurin osa noista toimimattomuuksista johtua siitä palomuurista jota kukaan tervejärkinen ei käytä.

Edit. linkki

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom