Itse käytin tuota STart button right-click menua ennen WIN+X komennolla. Tosin niin käytän jatkossakin, onhan se nopeampaa.
Ihan kivoja lisäyksiä kuitenkin tuli. Start -valikko nyt oli turhake jo Win 7 aikaan joten sen suhteen en mitään kaivannutkaan. Kuitenkin samat entisen Start valikon toiminnot on ennallaan vaikka erilaisen näköisenä. Ei kai kukaan oikeasti Start valikossa esim. selannut niitä kansioita läpi ja startannut softia? Jos ohjelma ei ole oman quick valikon takana (esim. Steam right-click) tai system tray:ssä, niin se on pinnattuna taskbarissa (eihän niitä oikeasti hirveän montaa ole mitä käyttää jatkuvasti), tai joillain desktopilla (itse en kyl pidä mitään siellä), ja jos ei noista missään niin esim. WIN + "Chr" + Enter starttaa Chromen jne.
Mulla on duunikoneessa win7, mutta harvoin sitä start valikkoa tulee siinäkään enää käytettyä. Itse en ainakaan sitä win8:ssa kaipaa, kaiken pystyy hoitamaan muutenkin ja yleensä nopeammin Tietysti, jos on kovasti tapoihinsa juurtunut jäärä, niin voi se ottaa koville, että sitä ei perinteisessä muodossa enää ole :D Tosin onhan siihen ilmaiseksi esim. classic shell jolla saa kyllä ihan haluamansa start valikon käyttöön.