Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun läppärissä on T5600 joka on julkastu 08/2006, eli 8kk aiemmin, ja ainakin siihen asentui Windows 8. Vaikea kuvitella että työpöytäkoneen prosessori (kumpikin näistä on myös C2D) tukisi vähemmän ominaisuuksia kuin tuo minun läppäri prossu.Tyhmä kysymys, mutta haluan saada asiaan varmistuksen, ennen kuin alan asennella kasia koneeseeni viikonloppuna. Löytyykö jostain joku lista, missä olisi tuetut (tai ei-tuetut) prossut/laitteet jne.? Tai osaako joku (TML) sanoa suoraan, onnistuuko kasin asennus koneeseen, jossa on E4400-prossu. Kaikki muu pitäisi olla kondiksessa, mutta epäilyttää tuo kivikautinen prossu ja nuo win8:n sivuilla olleet PAE-, NX- ja SSE2-tukihässäkät. Ei jostain syystä asentunut/lähtenyt käyntiin tuo saakelin tukisovellus, joka nuo tarkastaisi. Saattaisi olla jo korkea aika siirtyä XP:stä eteenpäin.
Hitusen erilainenhan tämä on, mutta mikä ihmeen kitinä tuosta Metro-näkymästäkin on tullut, kun perinteisen työpöydän saa yhdellä klikkauksella esiin? Veikkaan, että noin viikon käytön jälkeen tämän on jo omaksunut ihan helposti.
Mä kuulin tosta ettei useita ikkunoita voi olla samaan aikaan auki ja olin WTF? Eihän tossa ole minkään maailman järkeä. Mitenkäs kun tota ajaa useammalla näytöllä, miten sitten käy?
Tässä Microsoftilta video, joka selittää multi-monitor tukea jossain kasin esiversiossa, jota ennen tuo ei siis toiminut: http://www.youtube.com/watch?v=NFBa5C2crdoMä kuulin tosta ettei useita ikkunoita voi olla samaan aikaan auki ja olin WTF? Eihän tossa ole minkään maailman järkeä. Mitenkäs kun tota ajaa useammalla näytöllä, miten sitten käy?
Dopey sanoi:Metro-applikaatiot ovat joko full-screen tai sitten niitä voi olla kaksi rinnakkain, siis yhdellä näytöllä. Legacy desktopissa taas voi olla auki ikkunoita niin monta kuin haluaa.
Eli pitää valita vanha perinteinen desktoppi, että saa monta ohjelmaa saamaan aikaan auki.
Jep, Odotan Windos 9:sää