whey3 vai +

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja doya
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
Eli mielipiteitä fastin whey3 ja whey+ tuotteista

oon aatellu, että jos sitä koittais panostaa välillä ja ostaa jommankumman noista kahdesta, oon tähän asti vetäny tota hera80 mut vaihtelu virkistää ja täten asiaa pohdin :david: kalliitahan nuo kummatkin ovat ( pismassa whey+ n35e ja whey3 n.25e) eli ovatko edes hintansa arvoisia...:jahas:

kiirees kirjoitin, voi olla virheitä. Kiitos etukäteen kaikille mua viisaammille ja kokeneimmille :kippis1:

ihan hyvänmakuista tuo whey3, mutta jotenkin musta hiukan "jauhomainen" maku. ajaa varmasti asiansa.

suosittelen kuitenkin ennemmin ostamaan pakkiksen kaupasta optimum nutritionin 100% wheytä suklaana, sitä ei voita mikään!

mutta jos kuitenkin täytyy valita + tai 3 niin ehdottomasti 3 (ainoastaan hinnan takia)

Itse vetelen Whey3:sta ja sinne sekaan vielä fastin heraa+creaa. +:ssaa en sen hinnan takia ole ostanut ja kun minua ei haittaa että whey3:ssa on laktoosia ja rasvaa enemmän.

Riippuen siitä paljonko on rahaa. Whey3 on halvempaa ja ihan ok välipala hera ja hyvä palkkari herakin, Whey+ on tosi kallista eikä sovellu niin hyvin välipalaksi, koska se on isolaattia tosin palkkariin se sopii enemmän kuin erinomaisesti.

Whey+

Whey+ koska maha ei kyllä tuota kolmosta kestä (laktoosi), ja oma maha ei edes kauhean herkkä pitäisi laktoosille olla. Sekaisin vaan pistää. Plussa sekoittuu aivan hiton hyvin palkkarissa, kolmonen on tosiaan vähän jauhomainen. Ja kun plussaa saan järkevään hintaankin (alle 25e) niin mikä jottei...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Whey+ koska maha ei kyllä tuota kolmosta kestä (laktoosi), ja oma maha ei edes kauhean herkkä pitäisi laktoosille olla. Sekaisin vaan pistää. Plussa sekoittuu aivan hiton hyvin palkkarissa, kolmonen on tosiaan vähän jauhomainen. Ja kun plussaa saan järkevään hintaankin (alle 25e) niin mikä jottei...

Mun mahakaan ei ole mitenkään herkkä laktoosille ja kyllä mä whey3:sta pystyn litkimään. Eiköhän sun mahassas jotain häikkää sen laktoosin suhteen ole, jos whey3 ei uppoo. Tosin sehän on loppujen lopuksi aika yksilökohtaista kenelle sopii ja kenelle ei. Eli pitäiskö doya:n ostaa whey+:aa, koska sun maha ei kestä whey3:sta? :david:

Uuno

Mun mahakaan ei ole mitenkään herkkä laktoosille ja kyllä mä whey3:sta pystyn litkimään. Eiköhän sun mahassas jotain häikkää sen laktoosin suhteen ole, jos whey3 ei uppoo. Tosin sehän on loppujen lopuksi aika yksilökohtaista kenelle sopii ja kenelle ei. Eli pitäiskö doya:n ostaa whey+:aa, koska sun maha ei kestä whey3:sta? :david:

Voithan sä mua sit davidiksi vaikka kutsua...:D
Onko sulla jotain ongelmia luetun ymmärtämisessä? doya kysyi mielipiteitä kummastakin tuotteesta, ja niitä on myös saanut. En sanonut mitä hänen pitäisi ostaa. Mulla on kyllä laktoosi-intoleranssi mutta sanoinkin ettei ole ERITYISEN herkkä, osalla maha kyllä kestää tuota Whey3:stakin. Voi vittu mikä UUNO....:david: :david: :david:

ps. hei jos nyt oikeesti on joku ongelma ni laita vaikka privaa mulle

Voithan sä mua sit davidiksi vaikka kutsua...:D
Onko sulla jotain ongelmia luetun ymmärtämisessä? doya kysyi mielipiteitä kummastakin tuotteesta, ja niitä on myös saanut. En sanonut mitä hänen pitäisi ostaa. Mulla on kyllä laktoosi-intoleranssi mutta sanoinkin ettei ole ERITYISEN herkkä, osalla maha kyllä kestää tuota Whey3:stakin. Voi vittu mikä UUNO....:david: :david: :david:

ps. hei jos nyt oikeesti on joku ongelma ni laita vaikka privaa mulle

Tarkotuksena ei ollu pahottaa sun mieltä. Se oli lähinnä sellasta leikkimielistä vittuilua. Ajattelin, että aikuinen mies sen kestää, mutta eihän sitä aina voi kaikkea tietää. No hard feelings. :love:

Se siitä offtopicista, jos vaikka vaihteeksi pysyis aiheessa. :D

Whey+ tulee vedettyä ton laktoosipaskan takia ja olen erittäin tyytyväinen...
Oma palautus pirtelöni on 40g whey+,40g malto6,5g kreatiinia,5g L-glutamiini ja sillä oon menny palautusmössönä eteenpäin mut sit vielä vedän tietenki rahkat ja raejuustot sun muut.

Ei ainakaan suklaan makusta Whey+ kannata ostaa. Mulla on ja sekotan maitoon ja kaakaoseen niin sen pystyy edes juomaan. Pelkkään maitoon tai pelkkään veteen sekoitettaessa se on ihan s**tanan pahaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom