Whey3 vai Hera80?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LeabLe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika pitkälti makuasia, tosin hera80 on rasvaisempi kuin whey3 joka tosin on kalliimpi sen kolmen proteiinin sekoituksen vuoksi. Jos haluaa maksaa laadusta whey 3, ellei whey+ jos mennään pankkitilin tyhjennyksen puolelle.

Mutta peruspalkkariin hera80 on oiva proteiininlähde.

Nutri Plussan Whey 8100:ta älä osta, hirveän makuista, eikä sekoitu.

Pro Whey on yhtä halpaa, sekoittuu täydellisesti, eikä maistu niin kauhealle.

Mainitsemiasi en ole maistanut, mutta kerroinpahan vain...

Kerran vaihdoin Hera80:stä Whey3:een (kumpikin mansikan makuisia) ja maku muuttui ikävämmäksi. Eli ellen ihan väärässä ole Hera80 maistuu pikkuisen paremmalta. Toki Whey3 on hifimpää, mutta onko siitä todellista hyötyä, se on eri asia.

Nutri Plussan Whey 8100:ta älä osta, hirveän makuista, eikä sekoitu.

Pro Whey on yhtä halpaa, sekoittuu täydellisesti, eikä maistu niin kauhealle.

Mainitsemiasi en ole maistanut, mutta kerroinpahan vain...

Tarkoitatko American Pro Wheytä? Oon käyttänyt Nutri Plussan 8100 protskua ja mielestäni siinä on tosi ok koostumus ja maku mutta nyt ostin Amercan Pro wheytä joka ei ole niin hyvän makusta. Toisaalta aivan neiti puuhaa valittaa mausta. Kaikki herat on ok makusia. Thats It! Mutta se on vistoa jos ei sekotu palakkarissa.

Minkälaisia kokemuksia UFS Whey protskusta?

itsellä ollut, ihan ok, koostumus, sekoittuu hyvin, aika maustamattomanakaan ole hassumman makuista. (Itse otan preloaderini sellaisenaan)

Edit: ja siis UFS Wheystä oli kyse

Moi,

vaikutuksista en kommentoi, mutta maun takia kannattaa jättää Whey3 hankkimatta. Ainakin "suklaan" makuinen.
:urjo:

itsellä ollut, ihan ok, koostumus, sekoittuu hyvin, aika maustamattomanakaan ole hassumman makuista. (Itse otan preloaderini sellaisenaan)

Edit: ja siis UFS Wheystä oli kyse

Jos maustamatonta hakee/kelpaa, suosittelen uffea. Sekoittuu hyvin ja maustamattomaksi yllättävän hyvää. Palkkarissa menee ihan naturel, yksinänsä o´lightia ja/tai maitoa.

Evoista on kokemusta vain Whey Mixistä. Suklaa parempi, mansikka enemmänkin pelkästään makea kuin mansikanmakuinen.

Niin.. ja siis Whey3 (=protusekoitus) vs. Hera80 (perus maustettu hera)? Väittäisin että jälkimmäinen pelittää ihan yhtä hyvin kuin hifimpi sekoitus. (Ja jottei kusta kauppiaan saappaille niin laitetaanpa se Evo Whey1:nä :D)

Ite oon vejelly, muutamia esimerkkejä:

- Ufs whey maustamaton, hyvää tavaraa sekottuu ja ei loppuusa kylmään veteen mitenkää pahaakaan
- Fast hera 80 mansikka tai vadelmako lie se maku, sekottuu ja maistuu hyvälle
- Boost4you Wheypro Mansikka. sekottuu hyvin ja mielestäni kaikista parhaimman makuista

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom