Whey+nesteamino+kreatiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tietojr
  • Aloitettu Aloitettu
käytän lisäravinteina perus Wheytä, nestemäistä aminoa ja kreatiinia. lisäksi useimmiten treenin jälkeen tulee vedettyä rahkaa tms. ja tietenki reilusti sapuskaa. Otan noi silleen et ennen treeniä whey+krea ja treenin jälkeen whey+krea+amino. Ehdotuksia ja kommentteja otetaan vastaan. Kannattaako tehdä jotain toisin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ok...sain tuosta vaan sellasen kuvan että rupeat heti treenin jälkeen syömään...
mutta mun käsittääkseni tunti olis aika hyvä aika.

missä hiilarit treenin jälkeen?

ainakin mä oon siinä uskossa että treenin jälkeen olis hyvä saada hiilaria...

niin ja tuohon kun alussa kysyit että kannattaako jotain tehdä toisin niin siihen ei pysty oikeen vastaamaan, tartteis ensin nähdä treeniohjelma ja hiukan päivän syömisiä jne.

Ilmeisesti tarkoitat tuolla "aminolla" jotain nestemäistä aminohappovalmistetta?

Miten h*lvetissä luulet tuon korvaavan hiilihydraatit treenin jälkeen? Aminohapoilla ei ole mitään tekemistä hiilihydraatin kanssa. Hiilaritankkaus voimaharjoittelun jälkeen on miltei välttämätöntä palautumisen ja lihaskasvun kannalta.

Nyt on kyllä ravintotietous sen verran hakusessa, että kehottaisin tarkistamaan/ päivittämään tiedot ajantasalle.

:whip:

juuri sitä. ajaa saman asian, ei korvaa. lue mitä kirjoitettu ennenku hyökit. Onko tullut mieleen et sitä hiilaria saa muualtaki ku pussista.

joten suosittelen tietojen päivitystä/googlen käyttöä myös siihen suuntaan lämpimästi...

Suositut

Back
Ylös Bottom