Whey mansikan makuinen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ale
  • Aloitettu Aloitettu

Ale

Miten tuon kyseisen aineen saa kurkusta alas? vedessä ei mene mutta sillon meni kun sekoitin maitoon ja noin puoleen kiloon kaakao jauhetta.
ja nyt kokeilin sekoittimella appelsiini mehua Wheytä passion hedelmä ja omena ja :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mistäköhän Herasta nyt on kyse? Valmistajien tuotteita on jopa kaukaisessa Suomessamme myynnissä aika määrä. Jos kyse on Fast hydralysaattia :Saatana: ei mikään auta ja Peter Franzen tulee rintalihaksineen hakemaan sut yöllä bodarien helvettiin missä tehdään joka päivä Hulkin MD-jalkatreeni Brutal Death tyyliin, veroilmoituksen täytön lisäksi. Ruoskaa helvetissä käyttelee muuten sitten Fabio.

:search:

Ei helvetti että repesin, no tuote on FAST whey 3 triple whey protein blend strawberry flavour, siis mulla kyllä menee melkein mikä tahansa proteiini alas mutta tämä ei jostain syystä, neuvoja tarvitaan kun tätäklin piti ostaa 5Kg säkki

Kokeiles laittaa sekoittimeen pari ruokalusikallista esim. mansikkahilloa sekä muutama jääkuutio.
(mitä kylmempi juoma, sen vähemmän maistuu miltään)

:thumbs:

apAche

Mä oon tullu sellaseen lopputulokseen, että mansikan makuisia protskutuotteita ei kannata ostaa. Ainakin kaikki mitää olen itse maistanut (olisko ollu joku 4 eri tuotetta) on ollu :urjo: !

Tällä hetkellä on mansikan makuista protskua, mutta sekottelen sen suklaan makuisen kanssa niin sen saa mukavasti alas.
Ja mansikan makuista on ihan sen takia koska edellinen omistaja myi sen pois halvalla, koska ei itse saanut alas kyseistä tuotetta.

Mehupilli suoraan kurkkuun.

TV:stä tutut tavat:

45 minuuttia ohjelmassa oli valtteri jolle laitettiin ruoka piikillä suoraan suoleen.Tais olla oikeesti sairas.

Notch johnssonin kielikondomi

Simpsonit: Juo kynttilästä steariinia

p.s. Hieman yliampuvaa

Tuikkaanpa pakkaseen ton kerman näkösen klöntin.. jos joku haluaa kuvan minkänäkönen siitä tuli niin sen myös saa ja PS: ei tod näytä proteiini juomalta. vaan joltain aivan muulta.

Mansikan makuista whey 3:sta löytyy kyllä ja hyi h-vetti minkä makuista. Mut kyllä se alas menee ku kaataa. sen sijaan Hera85 + rypsiöljyä ja kaakaojauhetta = herkkua.

No huh huh... Ei se nyt niin pahaa oo etteikö alas sais!!! Jos se kerran niin hirveetä on, niin miks sitä pitää sit maistella???Nokasta kiinni ja kurkkuun.

Fastin protein95 on itse saatanan ulostetta. :offtopic:
Hera on sen sijaan todella herkkua, ihqua!

Originally posted by RikuRiuku
Fastin protein95 on itse saatanan ulostetta. :offtopic:
Hera on sen sijaan todella herkkua, ihqua!

Siis en ymmärrä mun mielestä toi whey 3 on taas parasta heraprotskua mitä oon koskaan maistanu ja nykyään on evolutionin ultra wheytä ja hyi :urjo: ja samoin toi hera85 oli sellasta et väkipakolla piti saada alas vaikka kuinka sekoitteli kaakaolla ym... :confused:

Originally posted by araldinho
Mä oon tullu sellaseen lopputulokseen, että mansikan makuisia protskutuotteita ei kannata ostaa. Ainakin kaikki mitää olen itse maistanut (olisko ollu joku 4 eri tuotetta) on ollu :urjo: !

Tällä hetkellä on mansikan makuista protskua, mutta sekottelen sen suklaan makuisen kanssa niin sen saa mukavasti alas.
Ja mansikan makuista on ihan sen takia koska edellinen omistaja myi sen pois halvalla, koska ei itse saanut alas kyseistä tuotetta.

US-XL protein on hyvää...

Ainoa hyvänmakuinen mansikkaprotsku on omalla kohdallani ollut Evolutionin Ion92. Malton kanssa ja kylmänä tuo oli maultaan ihan täydellinen palautumisjuoma. Harmi, ettei saa enää.

Originally posted by Dean Kuntz
Häh, minusta tuo on parasta protskua mitä olen ikinä yleensä maistanut...:eek:

Nimenomaan! Nykyään kun vetää maustamatonta heraa niin kyllä on ikävä sitä mansikan makuista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom