Whey mansikan makuinen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ale
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm. En nyt ymmärrä, minun mielestäni maustetut Whey 3 kylmään veteen sekoitettuna ovat parhaimman makuisia proteiinijuomia ever. Runsas määrä Fastin Soijaa haaleaan veteen --> puuroa ja :urjo: . No, makunsa kullakin ja kyllähän nyt vaikka hiekka menee kurkusta alas jos se lihaksia kasvattaa.

Originally posted by KäveleväRuumis
vähän :offtopic: mutta onko kukaan maistanut Whey3 banaani/suklaata ? ja miltä se maistu? :worship:

Toi suklaa on suurta herkkua!! Melkein suklaapirtelön makuista, varsinkin maitoon sekoitettuna.
Banaania ne oo maistanu.

Fastin pojat: jos haluatte palkita puffaamistani, niin osoitteeni saa maililla. :)

joo kyllä se on siten että Fastin tuotteista nuo maustetut Whey3 menee helpoiten alas, :haart: mansikka ja suklaa :haart:

mul on nyt tota whey 3 banaanin makuista protskua. Ei osaa viel oikee sanoo et onko hyvää mut kaikkeen tottuu (paitsi jääpuikkoon perseessä. Just ku alkaa tottuu siihen ni se sulaa pois);)

Näihin makuväitöksiin ei voi pistää muuta kuin vanhan viisauden: "Muistakaa että kaikki on paskaa paitsi kusi."

Laita puolet maitoa ja puolet vettä, paljon nestettä yht. n. 7 dl.
Sitten nenästä kiinni ja ykkösellä alas :thumbs:

Monesti kannattaa kokeilla eri vesi määrillä mulla ainaskin oli joku xxxl palautumis pönttö jos laitto yhtään liikaa vettä niin maku ihan helvetin karsea, sit ku laitto vettä just sen verran et sekottui juuri ja juuri niin parasta mitä ikinä maistanu!

Taas tämä kiistelyä makuasioista- viestiketju...jotenkin voisi ymmärtää, jos tämä olisi eksynyt punttimimmien puolelta tänne, mutta...isot miehet saatana.

Onko kukaan sattunut maistamaan mansikanmakuista Prolabin Pure wheytä? Jos on yhtään saman makuista kun mansikka N-large niin tätä heti Pakkiksen kauppaan! :5:

Mä hyppäsin kattoon tänään, kun katsoin citymarketissa fast whey+ maksoi 35€ 900g!!
Ei juma! Pitää käydä kattoon paljon se täällä maksaa. Siis karmeeta. 35€ 900g! *järkyttynyt* sehän on kalliimpaa kuin sisäfile, kaviaari tai harvinaisen aavikkosirkkapomppijan räkä!

Ihan yhtä hyvänmakuista on mansikkainen Pure Whey kuin N-Large. Lisää on tilattu, kun purkit rohmutaan kaupasta alta aikayksikön. Rohmutkaa jatkossakin, kyllä minä tilaan lisää tavaraa vaikka joka päivä.

Myös mansikan makuinen Prolab Whey Isolate on ihan sikahyvää. Taitaa firmassa olla joku maustamisguru hommissa, lyömättömiä ovat maut Prolab-tuotteissa.

prolab :drool:
mutta whey 3 mansikka hyi infernaalinen paloittelumurha, pikku broidilta (Ale)
lainasin tuotakin sontaa ja miten ne saa siitä niin pahaa? Heracleskin maistuu paremmalle..

Joo kyllä Prolabin maut on taivaallisia. Varsinkin mansikka. Sitä ei voita edes mansikkapirtelö. Suklaa nyt maistuu melkein suklaalta, vähän ehkä ... en tiedä miltä, mutta hyvää anyway. Vanilja on mielestäni aika neutraali, hyvällä tapaa sellainen. Ei liian pistävä.

rautaP sanoi:
Mä oon tullu sellaseen lopputulokseen, että mansikan makuisia protskutuotteita ei kannata ostaa. Ainakin kaikki mitää olen itse maistanut (olisko ollu joku 4 eri tuotetta) on ollu :urjo: !

Tällä hetkellä on mansikan makuista protskua, mutta sekottelen sen suklaan makuisen kanssa niin sen saa mukavasti alas.
Ja mansikan makuista on ihan sen takia koska edellinen omistaja myi sen pois halvalla, koska ei itse saanut alas kyseistä tuotetta.

Mulla menee VITALIFE:n mansikan makuista kalsiumkaseinaattia paljon.
Pakastemansikoita sekaan ja rasvaton maito niin vot.

Mike sanoi:
Jokaisen pitäisi maistaa Prolabin tuotteita, niin silloin olisi referenssiä vähän muidenkin tuotteiden mauille.
Prolabin soosit on jumalattoman hyviä.
I'll second that. Eli kannatan :thumbs:

...ja ennen vetelin soijaa :kuola:. Ei noihin halpiksiin enää oikein totu prolabin jälkeen.

Ion92:ssa mansikka on parempaa kun suklaa. Tietenkin nämä ovat makuasioita joista ei voida kiistellä mutta luulen, että suurin osa on minun kanssani samaa mieltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom