Weiderin opit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tuon weiderin kirjan lukenut läpi, en ole itse sen mukaan ikinä treenannut (valmiit ohjelmat) mutta onko joku muu? Ohjelmissa nimittäin omaan silmään pistää monia erikoisia piirteitä ja kiinnostaa että onko tuo käytännössä toimiva?

Hämmennystä ihmetyttää myös loppukommentit "5kk aikana olet varmasti saavuttanut riittävän lihaskunnon ja voimat, joita voit nyt jatkossa ylläpitää säännöllisellä treenillä". Kuka nyt 5kk kehittyy "riittävän" suureksi vaikkei aktiiviharrastaja olisikaan?

Niin ja weideristä vielä että silmiinpistävin asia on se että weiderin opeissa ei ole bulkkia ja sen jälkeistä dieettiä, vaan jos oon oikein ymmärtänyt niin siinä ollaan koko ajan tiukassa kunnossa. Onko tämä käytännössä mahdollista..? :p

Boogie Mustonen on vuoden ympäri tiukassa kunnossa, ainakin Bodaus- lehdelle antamassaan haastattelussa kertoi. Kerran hän on bulkkia kokeillut, eikä pitänyt siitä, meni kisat pieleen. Ja kuvista päätellen miehellä on jotain sanavaltaa tässäkin asiassa.

Onhan tuo hieman eri asia pysyä roippeilla tiukkana ympäri vuoden kuin natuna ja vielä yrittää hommata lisää massaa.

Ite oon käyttänyt apuna sitä Weiderin oranssi kantista kirjaa. Olen nyt suorittanut siitä sen ensimmäisen osion ja ei kyl mitään valittamista oo.. mulla ainakin on toiminut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom